Nesmí tam být žádný držák, navíc čtvrtá díra, ta kniha je na e-books googlu, jen ti to některé stránky nezobrazí - víceméně náhodně při každé návštěvě. Když ji dáš hledat google celý název najde ji hned. Jinak to chce kouknout přes Akrmansův flickr tam je to full rozlišení. Tady MH17 crash 30-8 https://www.flickr.com/photos/jeroenakkermans/sets/Lord píše:...já tam vidím tři díry v ose, podle mě NE od žádných střepin, ale urval se odtud nejspíš nějaký držák.
Pád letu MH17 na Ukrajině
Moderátor: jarl
Pravidla fóra
Pokud příspěvek v Aktualitách neodpovídá charakteru a úrovni "veřejné" Palby, moderátoři mají právo jej okamžitě, bez upozornění přesunout do skryté Hospody, která byla za tímto účelem zřízena.
Pokud nemáte přístup do Hospody a chtěli byste jej, musíte být na Palbě registrováni nejméně půl roku a poté můžete napsat SZ adminům "skelet" nebo "jarl".
Ve vlákně o Ukrajině v sekci "Aktuality" platí pravidla, která budete dodržovat. Postih za nedodržování bude následující:
- smazání příspěvku
- BAN uživatele (minimálně 24hodin, maximálně na vždy)
- uzamčení vlákna
Všechny tyto postihy budou uplatňovány bez jakéhokoliv varování a vysvětlování, na základě úsudku přítomného moderátora.
Pravidla jsou následující:
- příspěvek bude věcný v českém nebo slovenském jazyce (případně s českým nebo slovenským překladem), žádné "emotivní" výlevy nebudou trpěny
- diskuze ve vlákně "Válka na Ukrajině" není povolena, k tomu je určeno patřičné vlákno v Hospodě (o vstup můžete zažádat u administrátora)
Pokud příspěvek v Aktualitách neodpovídá charakteru a úrovni "veřejné" Palby, moderátoři mají právo jej okamžitě, bez upozornění přesunout do skryté Hospody, která byla za tímto účelem zřízena.
Pokud nemáte přístup do Hospody a chtěli byste jej, musíte být na Palbě registrováni nejméně půl roku a poté můžete napsat SZ adminům "skelet" nebo "jarl".
Ve vlákně o Ukrajině v sekci "Aktuality" platí pravidla, která budete dodržovat. Postih za nedodržování bude následující:
- smazání příspěvku
- BAN uživatele (minimálně 24hodin, maximálně na vždy)
- uzamčení vlákna
Všechny tyto postihy budou uplatňovány bez jakéhokoliv varování a vysvětlování, na základě úsudku přítomného moderátora.
Pravidla jsou následující:
- příspěvek bude věcný v českém nebo slovenském jazyce (případně s českým nebo slovenským překladem), žádné "emotivní" výlevy nebudou trpěny
- diskuze ve vlákně "Válka na Ukrajině" není povolena, k tomu je určeno patřičné vlákno v Hospodě (o vstup můžete zažádat u administrátora)
Re: Pád letu MH17 na Ukrajině
Naposledy upravil(a) m63 dne 13/9/2014, 20:37, celkem upraveno 1 x.
Re: Pád letu MH17 na Ukrajině
Vlasta:
"nechci se do toho míchat.. jsem jenom laik .. ale na té kisně jsou tři díry... to je pravda a když se podívám na tu polici .. tak tam vystupují tři šrouby ... nejsou to jenom fixační díry v železe, kam zapadnou ty tři šrouby? a pak se to dotáhne těma plastama vepředu??? "
Souhlas!
"nechci se do toho míchat.. jsem jenom laik .. ale na té kisně jsou tři díry... to je pravda a když se podívám na tu polici .. tak tam vystupují tři šrouby ... nejsou to jenom fixační díry v železe, kam zapadnou ty tři šrouby? a pak se to dotáhne těma plastama vepředu??? "
Souhlas!
Re: Pád letu MH17 na Ukrajině
Nesmí tam být žádný držák, navíc čtvrtá díra, ta kniha je na e-books googlu, jen ti to některé stránky nezobrazí - víceméně náhodně při každé návštěvě.
m63 - Proč bych potřeboval větší rozlišení a potřeboval koukat do manuálů - jako dobrý, že se Vám to podařilo identifikovat, jestli to je fakt ono, ale díry tam vidím jen tři. Já nevím nějak si nerozumíme. Nebo ti o koze a já o voze


Jestli nad tím moc nešpekuluješ






Re: Pád letu MH17 na Ukrajině
Je to modulární systém s šířkou modulu MCU 1 až 8, při jaké šíři jsou šrouby už dva případně 3 nevím.vldob píše: .. tak tam vystupují tři šrouby ... nejsou to jenom fixační díry v železe
Re: Pád letu MH17 na Ukrajině
to jsem psal já.. jenom mě citoval.. ale stačí se podívat na fotku modulu v tom držáku a ty díry sedí na ty šrouby ... a nemusím být letecký znalec... ne každá díra bude po BUKu nebo kulometu ...
Re: Pád letu MH17 na Ukrajině
ta čtvrtá díra pod tím plastem je normálně schovaná ( navíc je to vybrání pro nýt co drží ten plastový úchyt) ... to je vidět na první pohled.. a ty tři sedí na ty šrouby co lezou z té police... žádné tatatatatatata
- Aaron Goldstein
- Kapitán
- Příspěvky: 3062
- Registrován: 19/7/2014, 19:38
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pád letu MH17 na Ukrajině
Naposledy upravil(a) Aaron Goldstein dne 13/9/2014, 20:50, celkem upraveno 2 x.

Že jsem paranoidní ještě neznamená, že po mě nejdou...
Re: Pád letu MH17 na Ukrajině
No vidíš, ta čtvrtá díra, co vykukuje z pod toho držáku, který tam ještě je, odpovídá uchycení příruby, jo.
Edit: Aaron to znázornil, tak to taky myslím.
Ostatní tři díry jsou v ose a ze stejnou roztečí.
Určitě to není po kanonu, kulometu, střepinách ... něco tam bylo přinýtované a to se vyrvalo.
Jednoduché ... té konstrukci, že střepiny letěly od střechy ... třeba jo ... ale tohle těžko udělaly.
Nevím, jestli nemám vlákno zase zamknout, ani na nic objevného nepřijdete.
Edit: Aaron to znázornil, tak to taky myslím.
Ostatní tři díry jsou v ose a ze stejnou roztečí.
Určitě to není po kanonu, kulometu, střepinách ... něco tam bylo přinýtované a to se vyrvalo.
Jednoduché ... té konstrukci, že střepiny letěly od střechy ... třeba jo ... ale tohle těžko udělaly.
Nevím, jestli nemám vlákno zase zamknout, ani na nic objevného nepřijdete.





Re: Pád letu MH17 na Ukrajině
njn
když se do toho někdo řádně zabere, tak vidí díry po železe všude ... tohle prostě jenom "upadlo"

- Alchymista
- 5. Plukovník
- Příspěvky: 4883
- Registrován: 25/2/2007, 04:00
Re: Pád letu MH17 na Ukrajině
Podľa týchto dvoch fotiek


je zrejmé, že prídržné rýchlomatice sú na spodnej strane blokov a sú súčasťou "vodiacich lyžín/rámiku" do ktorého sa samotný blok elektroniky zasúva. Všimnite si čierne bloky v pravom dolnom rohu - v spodnom rade je vidieť v neosadenom piestore samotný montážny rám "poličku", na ktorý sa "vodiace lyžiny/rámiky" montujú, v druhom rade odspodu je dosť dobre vidno, ako sú "vodiace lyžiny/rámiky" na montážny rám namontované. Logicky musia lyžiny/rámiky byť nejak spojené s rámom/poličkou, nitmi alebo skrutkami. Pomer veľkosti otvorov rýchloupínacích matíc a "vytrhnutých" otvorov ako vo vodiacej lyžine/rámiku, tak v montážnom ráme/poličke sú zhruba rovnaké.
elspec21 - dobrá modelácia. Urob ale ešte tri
- strela prilieta ako si ju nakreslil posuň strelu vyššie, zhruba na úroveň hornej hrany okien kabíny
- nasimuluj strelu prilietajúcu zľava zboku, pod uhlom 60-70° od osy lietadla, stúpajúcu pod uhlom 10-20° a vybuchujúcu na rovnakom mieste
- nasimuluj strelu prilietajúcu zľava zboku, pod uhlom 60-70° od osy lietadla, klesajúcu pod uhlom 10-20° a vybuchujúcu na rovnakom mieste
Prečo?
1) strela exploduje krátko za bodom maximálneho priblíženia z cieľu, keď doplerovkýc rádiolokačný zapalovač zaregistruje zmenu doplerovskej frekvencie z "približovania" na "vzďalovanie"
2) alternatívny smer útoku - miesto vypustenia rakety v inej pozícii, vyššia pravdepodobnosť, že zvyšky zadnej časti rakety zasiahnu koniec krídla
3) ako 2), navyše sa znižuje možnosť, aby črepiny zasiahli spodnú časť trupu (o raketách KUB je známe, že na ciele útočia "zhora", túto schopnosť/vlastnosť treba predpokladať i u rakiet BUK)
Úvaha k problému "prečo si raketa vybrala pre zásah kabínu a nie stred trupu".
Je to pravdepodobne vlastnosť/schopnosť založená priamo do riadiacej logiky počítačov v systéme BUK. K jeho cieľom môžu patriť aj veľké lietadlá, či už bombardéry ako B-52 alebo stroje nepriateľského dopravného letectva dopravujúce vojská alebo výsadok, alebo i iné veľké lietadlá - RC-135, AWACS, protiponorkové lietadlá atď... Zásah takýchto veľkých strojov raketou BUJ nemusí viesť k "okamžitej deštrukcii cieľa vo vzduchu", čo je u rusov od istej úrovne systémov PVO častá požiadavka - proste cieľ rakety nesmie byť schopný po zásahu nielen pokračovať pokračovať v ďalšom lete, ale nesmie byť schopný ani "núdzovo" odhodiť svoj bojový náklad (u B-52 to predstavuje napríklad odistenú jadrovú bombu). S menšou bojovou časťou BUKu je to trochu problém. Riešením môže byť likvidácia posádky a riadiaceho a ovládacieho systému lietadla - a teda zásah rakety do priestoru kabíny pilotov.
Takže je možné, že počítače BUK dokážu na základe vzdialenosti a intenzity rádiolokačného odrazu cieľa vyhodnotiť, aký veľký je asi cieľ a podľa toho navádzajú rakety "na stred" u menšieho cieľa, alebo "na kabínu" u väčšieho cieľa.


je zrejmé, že prídržné rýchlomatice sú na spodnej strane blokov a sú súčasťou "vodiacich lyžín/rámiku" do ktorého sa samotný blok elektroniky zasúva. Všimnite si čierne bloky v pravom dolnom rohu - v spodnom rade je vidieť v neosadenom piestore samotný montážny rám "poličku", na ktorý sa "vodiace lyžiny/rámiky" montujú, v druhom rade odspodu je dosť dobre vidno, ako sú "vodiace lyžiny/rámiky" na montážny rám namontované. Logicky musia lyžiny/rámiky byť nejak spojené s rámom/poličkou, nitmi alebo skrutkami. Pomer veľkosti otvorov rýchloupínacích matíc a "vytrhnutých" otvorov ako vo vodiacej lyžine/rámiku, tak v montážnom ráme/poličke sú zhruba rovnaké.
elspec21 - dobrá modelácia. Urob ale ešte tri
- strela prilieta ako si ju nakreslil posuň strelu vyššie, zhruba na úroveň hornej hrany okien kabíny
- nasimuluj strelu prilietajúcu zľava zboku, pod uhlom 60-70° od osy lietadla, stúpajúcu pod uhlom 10-20° a vybuchujúcu na rovnakom mieste
- nasimuluj strelu prilietajúcu zľava zboku, pod uhlom 60-70° od osy lietadla, klesajúcu pod uhlom 10-20° a vybuchujúcu na rovnakom mieste
Prečo?
1) strela exploduje krátko za bodom maximálneho priblíženia z cieľu, keď doplerovkýc rádiolokačný zapalovač zaregistruje zmenu doplerovskej frekvencie z "približovania" na "vzďalovanie"
2) alternatívny smer útoku - miesto vypustenia rakety v inej pozícii, vyššia pravdepodobnosť, že zvyšky zadnej časti rakety zasiahnu koniec krídla
3) ako 2), navyše sa znižuje možnosť, aby črepiny zasiahli spodnú časť trupu (o raketách KUB je známe, že na ciele útočia "zhora", túto schopnosť/vlastnosť treba predpokladať i u rakiet BUK)
Úvaha k problému "prečo si raketa vybrala pre zásah kabínu a nie stred trupu".
Je to pravdepodobne vlastnosť/schopnosť založená priamo do riadiacej logiky počítačov v systéme BUK. K jeho cieľom môžu patriť aj veľké lietadlá, či už bombardéry ako B-52 alebo stroje nepriateľského dopravného letectva dopravujúce vojská alebo výsadok, alebo i iné veľké lietadlá - RC-135, AWACS, protiponorkové lietadlá atď... Zásah takýchto veľkých strojov raketou BUJ nemusí viesť k "okamžitej deštrukcii cieľa vo vzduchu", čo je u rusov od istej úrovne systémov PVO častá požiadavka - proste cieľ rakety nesmie byť schopný po zásahu nielen pokračovať pokračovať v ďalšom lete, ale nesmie byť schopný ani "núdzovo" odhodiť svoj bojový náklad (u B-52 to predstavuje napríklad odistenú jadrovú bombu). S menšou bojovou časťou BUKu je to trochu problém. Riešením môže byť likvidácia posádky a riadiaceho a ovládacieho systému lietadla - a teda zásah rakety do priestoru kabíny pilotov.
Takže je možné, že počítače BUK dokážu na základe vzdialenosti a intenzity rádiolokačného odrazu cieľa vyhodnotiť, aký veľký je asi cieľ a podľa toho navádzajú rakety "na stred" u menšieho cieľa, alebo "na kabínu" u väčšieho cieľa.
Naposledy upravil(a) Alchymista dne 13/9/2014, 21:36, celkem upraveno 1 x.


Оптимисты изучают английский язык, пессимисты - китайский. А реалисты - автомат Калашникова
Re: Pád letu MH17 na Ukrajině
takže krabici můžeme vyřadit z věcí zasažených "něčím" 

- El Diablo
- Kapitán
- Příspěvky: 1919
- Registrován: 21/11/2008, 14:11
- Bydliště: Xeenemünde
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pád letu MH17 na Ukrajině
Když se na ten snímek podíváš pořádně, zjistíš že čtvrtá díra (která není v rovině a je kryta částečně úhelníkem) je po nýtu který je v tom úhelníku. Takže na těch dírách bylo přinýtováno něco, co tam teď není...m63 píše: Popis:
- ty čtyři díry nejsou po šroubech/nýtech - ty nejsou v těchto pozicích dovoleny
EDIT: Kua, hoši nepiště tak rychle...


"Co cítíte, když střílíte teroristy?"
"Zpětný ráz."
Takže se sejdeme v Šestce na Šedesát šestce zejtra ráno v šest. Zapamatuješ si to?
Můžeš mi to ještě šestkrát zvopakovat?
I šestiletý dítě by si to pamatovalo.
Re: Pád letu MH17 na Ukrajině

Nejsou to průstřely/průrazy, ty díry už tam jsou z výroby. Ten "stříbrný" rámeček viditelný na vrchu té krabice je držák elektronického modulu (je to vzhůru nohama, díváme se jak už tady zaznělo na dno). Modul je stále ještě zasunutý v držáku. Ten držák je přidělaný třemi šrouby k rámu "regálu" do kterého se zasouvají jednotlivé moduly.

Čísla u otvorů (175, 185, 195) jsou výkresová čísla pozic a je to šroub, podložka a matice.
P.S. - pro změnu mě předběhl Alchy a napsal to naprosto přesně.


Re: Pád letu MH17 na Ukrajině
a já to napsal už na předchozí stránce
hoši.. vy jste brzdy 


Re: Pád letu MH17 na Ukrajině
Normálně se tenhle napevno přišroubovaný držák (tvaru mělkého U) urval ze svého uchycení se třemi šrouby (možná jsou z opačné strany, mimo záběr, tři další), na to jeden ani nemusí být strojařm63 píše:Resumé:
- došlo k průrazu/průstřelu střelou/střepinou ve směru od střechy letounu soudě zejména podle uchycení pravého šroubu (při čelním pohledu), kde nedošlo k úplnému průrazu

Už jen to dokonalé rozmístění "průstřelů" ...
Edit: Farky, díky, ještě že nejsme úplně všichni paranoidní

Edit2:
obávám se, že takhle tu rozebereme všech dvaapůlmilonu součástek 777-čkyVlasta píše:takže krabici můžeme vyřadit z věcí zasažených "něčím"

Naposledy upravil(a) elspec21 dne 13/9/2014, 21:54, celkem upraveno 1 x.
Re: Pád letu MH17 na Ukrajině
je to krásný pocit, konečně na něco dojít
tak... můžeme se přesunouti dále 


- Aaron Goldstein
- Kapitán
- Příspěvky: 3062
- Registrován: 19/7/2014, 19:38
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pád letu MH17 na Ukrajině
Možná by opravdu stálo za úvahu to tady zamknout a celou debatu přesměrovat do "Mlžení o sestřelu MH17" ... Pouze bych to vlákno přejmenoval z Mlžení na Teorie o sestřelu MH17... Tím by to ztratilo ten pejorativní nádech...

Že jsem paranoidní ještě neznamená, že po mě nejdou...
Re: Pád letu MH17 na Ukrajině
https://twitter.com/OS1954/status/510876537823186944 Rusky velitel tvrdi, ze to byl asi BUK a ne letadlo co sestřelilo Boeing. Odkaz na clanek v rustine tam je prilozen.
Re: Pád letu MH17 na Ukrajině
bývalý velitel letectva SSSR,12 let v důchoduHladis píše:https://twitter.com/OS1954/status/510876537823186944 Rusky velitel tvrdi, ze to byl asi BUK a ne letadlo co sestřelilo Boeing. Odkaz na clanek v rustine tam je prilozen.