Je viacero rieseni kedy nieje potrebne "rezat do korby vozidla, najdednodusie riesenie je ak ma podvozok dostatocnu nosnost vytvorit dalsiu podlahu a tym vytvorit dvojite dno..
Riesenia doplnkovej ochrany ponuka viacero vyrobcov tieto riesenia su spravidla take aby si vyzadovalo minimalne zasah do povodnej konstrukcie vozidla spravidla vymenitelne v poli napr Rafael ponuka v ramci balika ASPRO P riesenie protiminovej ochrany kde je riesene volne plavajucou 2 podlahou, a pokrytim dna korby laminatom ktory zabrani rozthntutiu korby...vid http://www.rafael.co.il/marketing/SIP_S ... /6/976.pdf
alebo AMAP M kde je hlavna cast instalovana z vonku a vo vnutri je len nieco ako proticrepinova vlozka a protiminove sedacky...
http://www.eodh-protection.com/04AMAP_M.html
Aby sme si rozumeli Ukrajinci rozvijali projekt prestavby tankov aj na dalsie typy pri prestavbe T 80 na BMPT-80 vytvorili pancierovu kapsulu z dvojitym dnom a tym zvysili ochranu dna korby a vsak parametre niesu zname podbne riesenie by bolo mozne aj pri BMP 72...


Zemakt o 50 km je marketingovve tvrdenie realne bolo namerane 400 km dojazd