
Řez Merkavou vím, že mám, ale nemohu najít. Až najdu, doplním.
Prozatím doplňuji systém modulárního pancéřování

Niekoľko krát sa tu spomínalo že Merkava je navrhovaná na "Izraelské" bojisko(tuším kvôli pevnému terénu).Nebude mať v Singapúre problém?Rase píše:Je to už trochu starší zpráva, ale narazil jsem na ni až teď. Zástupci Izraele a Singapuru podepsali kontrakt na nákup padesáti nových Merkav Mk.IV. Celkem za 500mil.$. Izraelská vláda schválila jejich prodej a kontrakt byl schválen i vládou USA, která dodává pro tanky klíčové součástky (motor, kanón atd.). Zmíním že od roku 2007 Singapur provozuje 182 ojetých Leopardů 2A4, které jsou momentálně modernizovány na standard 2SG (část je ponechána na náhradní díly). Rozpočítaná cena vychází na 10mil.$ za vozidlo, ale jedná se o kompletní cenu kontraktu (tedy i vybavení a nejspíš i zázemí, pokud jde i o servis a náhradní díly mi není známé). Zda momentálně probíhá výroba, nebo byl nákup zrušen, nemám tušení.
Zdroj:
http://defence.pk/threads/singapore-buy ... -4.322336/
https://forum.lowyat.net/topic/3279200/all
Nešlo o váhový rozdíl, šlo o to, že Merkava má ten nešťastný "přední náhon" = motor vpředu.Rase píše:Vzhledem k tomu, že nemají problém provozovat Leopardy, těžší o přídavný pancíř (2SG), asi to pro ně není problém. Váhový rozdíl je dost malý - 62 proti 65ti tunám u Merkavy MkIV.
Vyvráceno ne, jen někteří zde psali, že s tímto hodnocením nesouhlasí ... což je jejich svaté právo.Zemakt píše:Myslím, že toto zde již bylo několikrát vyvráceno.
A proto Rusové vyvíjejí platformu Armata tak, aby bylo možno na ní postavit houfnici a těžké BVP s motorem vepředu (kompromis, protože oba potřebují velký nákladový prostor vzadu) a tank s motorem vzadu.skelet píše:Což samo o sobě nevypovídá o ničem, leda o tom, že je to levnější řešení, které je výrobně a údržbově jednodušší