Martin Hessler píše:Právě tak si neumím představit strkání kusu železa do pojezdů - tedy pokud by někdo nechtěl mermomocí přijít k rozdrceným rukám. Ten kus železa by musel být tak asi zvíci kandelábru, aby vůbec účiknoval, a s tím se zase dost špatně manipuluje. Pojezdy tanku jsou konstruované na cca 35 - 45 tun váhy při jízdě v extrémních podmínkách, a tudíž s velkou pevnostní rezervou. Navíc se u nich počítá s tím, že při lehkém poškození vozidlo nemá ztratit pohyblivost, konkrétně T-55 bude schopen pohybu i s urvaným pojezdovým kolem, jestliže zůstane celistvý pás. Štangli od heveru vstrčenou do podvozku by posádka tanku ani nezaznamenala

K tomu mám taky jednu "hospodskou".
Před asi tak deseti lety plus mínus jsem v hospě slyšel od jednoho "odporníka" historku o statečném Palestinci, který vyslal dítě před Izraelský tank, aby tento zastavil, a pak jej znehybnil kovadlinou pohozenou mezi pás a pojezdová kola.
Poté, co jsem si doklepal na čelo (mám tam už solidní mozol za ty roky

) jsem se jen zeptal: "A víš ty kuafix kolik váží kovadlina??? A jak je velká - jak blbě se "nosí"???"
Pánové, pánové. A dámy. "Kus" železa který by takto znehybnil tank, by byl opravdu problém dopravit vůbec do blízkosti tanku - natož pak vrazit mu jej "tam". Podívejte se třeba někdy v muzeu na tzv. "České ježky" a zkuste si je poponést...
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus