V podstatě jsi si odpověděl tím odkazem sám, jen ho víc projít.
Tady
http://www.wwiiaircraftperformance.org/ ... peed-p.jpg najdeš graf rychlostí Tempesta na plnícím tlaku 9lb a K4 na 1.8ATA U země to je nějakých 10MPH-16km/h, v 6000ft/2000m je to ale už 20MPH-32km/h. V 9000ft/3000m jsou pak oba +- stejně rychlí s tím, že v 18000ft/6000m je na tom tempest zase o 16kmh líp. Ve 20 000 se to srovnvá a až nad 20 000 zase nabírá na rychlosti K4.
Samozřejmě ani K4 a ani Tempest nezůstali na tomhle plnícím tlaku. Ostatně na tom grafu už je nakousnutý výkon Tempesta s 10.5lb plnícím tlakem a 11lb se začalo používat proti V1 už v červnu u dvou perutí a po přechodu k 2.TAF a s motory sabre IIb létaly Tempesty s 11lb normálně.
Ostatně když se zaměříme na rychlostní porovnání psané v textu z toho odkazu, kde sice nemáme přesné rychlosti, ale máme tam porovnání Tempestu, Spitfiru XIV a Mustangu III, tak pak se ukáže jeho rychlost v plném světle. Do 18 000ft nejrychlejší z této trojice. S tím, že u země je o 25MPH-40km/h rychlejší, než Spitfire XIV. A jelikož víme, že Spitfire XIV je na tom rychlostně u země prakticky stejně, jako K4, máme nepřímé porovnání. Navíc s tím, že přímo u země vlastně není ten největší rychlostní rozdíl těchto koncepcí. Ten je ve dvou kilometrech.
Takže odpovím stručně - ne, rychlosti Tempestů nejsou stejné. Za války používaly motory Sabre IIa a Sabre IIB. A aby to bylo složitější, tak oba motory začínali na plnícím tlaku 9lb s tím, že pro lov V1 se ještě u Aček začalo plnit na 11lb a tohle přešlo dále.
Do toho se nám míchá palivo 130grade a 150grade. Sabre IIa totiž pro plnění 11lb potřeboval 150grade. Sabre IIb si vystačil se 130gradem na 11lb a občas se objeví info, že se u 2.TAF Tempesty se Sabrem IIb plnily i 13lb a 150gradem. Bohužel tohle není snadno dohledatelné, briti nebyli takový puntičkáři v papírech, jako němci a jejich zápisky jsou občas dokonce rozporuplné. Víme totiž, že 150 grade palivo dostávali u 2.TAF na konci listopadu 44 hlavně Spitfiry, protože ty to tak nějak potřebovaly. Ale postupem času se spotřeba u 2.TAF tohodle paliva znásobila na úkor 130 a je otázka, kam všude se nakonec to palivo dostalo.