
ale do výběrka se přihlásila MH-60Cz, což je repasovaný vrtulník od "nějakého" prodejce vrtulníků. Jestli to je lepší volba, než UH-1Y/AW139? nevím nevím
Na počet pasažérů/únosnost je adekvátní náhrazda za Mi171 typ H225M nebo AW101
Amen.klingy píše:Rase UH-60 nikdy nenahradi MI-171, a nedoplatite sa, my zo SR vieme o com hovorime, vsak Arten![]()
Ponuky na AW-139 aj na H145 su velmy solidne s pohladu cena/vykon bohatost prislusenstva, nase UHcka s toho co vam ponuka Augusta/Airbus nemaju a nikdy mat nebudu
Dokonca ani NH 90 nieje plne schopna nahradit MI-171 ( na pocet pasazierov)
Dobrá volba...skelet píše:Preferuji onu H225m
arten píše:...V tejto súvislosti by ma zaujímalo ako je na tom UH-60M keď - pri tom je uvádzaná interná nosnosť 1200kg (čo je o 1/3 menej ako H145M!) a schopnosť prepraviť 11 vojakov.![]()
Raději data o vrtulníku Sikorsky UH-60M Blackhawk shrnu:tomas.kotnour píše:Na wiki je to trochu chaotické. V UH-60M je počítáno 4x 110kg na piloty a střelce a 11x 130kg na vojáky.
SIKORSKY UH-60M BLACK HAWK HELICOPTER
Ono se to ještě může 10x otočit, takže zatím bych byl v kliduRase píše:ps. jak jsem již psal, pokud se vrátí do ČR s podepsanou smlouvou na Venomy, tak bude rozhodnuto. Pokud se vrátí bez smlouvy, rozhodne se mezi Augustou a Airbusem. Počítám ale s první možností, když už vážili takový kus cesty a jednají na takovéto úrovni.