Tatra má lepší průchodnost terénem než pásový podvozekHONZIK11 píše:Houfnici na podvozek bvp? A on ma bvp podvozek pouzitelny pro houfnici?
Tedy ma bvp vubec nejaky podvozek? To co je u Tatry torzni rubka s navesenyma napravama tak u bvp je to korba
Vyhodou ramu je nizsi montaz vyhodou Tatry vyssi pruchodivost a vyssi montaz protoze ram je tam stejne treba.
Nová BVP mají maximální hmotnost téměř jako T-72, čili technicky to není problém. Samozřejmě dochází k úpravě korby, ale to, vzato kol a kolem, při konstrukci sanitní verse také Jasně, je to menší zásah, ale jde to. 17 t by LYNX 41 či Puma pravděpodobně v pohodě daly. Nesmíme zapomínat, že velká část hmotnosti BVP se ušetří absencí velkého pancéřovaného prostoru pro výsadek.