S tím jen souhlas. A na obou stranách. Kluci se prostě pořád budou pošťuchovat … dokud jim školník nenařeže všemniko píše:Ok. Skeptik. Tak to uz nechajme tak. Nech uz to bolo akokolvek, myslim, ze si podobnych pripadov v buducnosti este uzijeme.

Moderátor: Julesak
S tím jen souhlas. A na obou stranách. Kluci se prostě pořád budou pošťuchovat … dokud jim školník nenařeže všemniko píše:Ok. Skeptik. Tak to uz nechajme tak. Nech uz to bolo akokolvek, myslim, ze si podobnych pripadov v buducnosti este uzijeme.
Mali by sme sa zdisciplinovať pri písaní do vlákien a moderátori by mali trošku viac menežovať vlákna. Prečo? Pretože mnohokrát sa vo vlákne vyvinie zaujímavá diskusia (napr. tvoje info o FIR) lenže... "Zaprasí" sa tým samotné vlákno (dve strany ste tu riešili niečo úplne iné) a častokrát aj zaujímavú info, ktorú potom niekto hľadá a vie že bola - nevie nájsť. Lebo je v nejakom úplne nepríslušnom vlákne...Skeptik píše:Proč?
Vždyť je to celé o výcviku posádek ruského letectva, a to do reformy snad patří, ne?
Nic konkrétního neuvádí, nicméně děje se to. To jen na dokreslení debaty zde.Předpokládaný výzvědný letoun NATO létá několik dní u ruských hranic nad Japonským mořem v blízkosti Vladivostoku.
Takže k tomu Intrejtuniko píše:Kenafv neviem preco tu tahas porovnanie A319 so SSJ, ked sa vo vsetkych troch clankoch pise, ze za predajom a vyclenenim z prevadzky SSJ stoja technicke problemy. Mas tam dokonca zoznam liniek, ktore Brusells zrusil z technickych dovodov.
Kvôli kapacite letiskových slotov a úspore paliva chce(musí !?) použiť väčšie lietadlá.Interjet will utilize more A320neos to save on fuel and to take advantage of limited airport slots, as the aircraft is larger than its Russian counterpart
Len pre istotu,"airport slot" je "časové okno" na letisku, ktoré si treba draho zaplatiť. A môžu byť veľmi drahé.niko píše:.. len firmy si vymyslaju poruchy, lebo sa hambia priznat, ze maju problem so slotmi ?..: