Italská technika
- Kun@
- Poddůstojník v záloze
- Příspěvky: 168
- Registrován: 28/9/2004, 18:01
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Italská technika
Výzbroj italských vojisk: Tanky, letadla ...
- sa58
- 1. Armádní generál
- Příspěvky: 3477
- Registrován: 4/2/2005, 12:43
- Bydliště: Zlínsko
- Kontaktovat uživatele:
italská letadla
Ano, italská tanková technika nebyla nic moc. Ale některé letadla se jim docela povedly. takový MC-202 byl proti Hurricanu jako "Alfa Romeo proti Fordu T". Navíc krásný design








"Nachystejte květináče, na vánoce sem zpátky!"
Čo sa týka pásovej techniky hrúza , ale nedá mi nespomenúť jeden vydarený náklaďák...
Lancia 3Ro/564, ktorá sa objavila v roku 1938 a zostala vo výzbroji talianskej armády až do 50-tych rokov.
Pre svoju silu a pozoruhodnú prepravnú kapacitu bolo toto vozidlo vysoko cenené aj nepriateľom. Celkovo bolo vyrobených v rôznych verziách(valník,dielňa,delový automobil,cisterna)okolo 9500 kusov. Tento automobil bol schopný odviezť až 42 vojakov a dokonca uviezol aj lahký tank. Používali ho aj nemecké jednotky.

Lancia 3Ro/564, ktorá sa objavila v roku 1938 a zostala vo výzbroji talianskej armády až do 50-tych rokov.
Pre svoju silu a pozoruhodnú prepravnú kapacitu bolo toto vozidlo vysoko cenené aj nepriateľom. Celkovo bolo vyrobených v rôznych verziách(valník,dielňa,delový automobil,cisterna)okolo 9500 kusov. Tento automobil bol schopný odviezť až 42 vojakov a dokonca uviezol aj lahký tank. Používali ho aj nemecké jednotky.

Naposledy upravil(a) Bruno dne 18/3/2005, 18:35, celkem upraveno 1 x.




Najvačším nepriatelom mieru su pacifisti...
- sa58
- 1. Armádní generál
- Příspěvky: 3477
- Registrován: 4/2/2005, 12:43
- Bydliště: Zlínsko
- Kontaktovat uživatele:
model
Bruno píše:Čo sa týka pásovej techniky hrúza , ale nedá mi nespomenúť jeden vydarený náklaďák...
Lancia 3Ro/564, ktorá sa objavila v roku 1938 a zostala vo výzbroji talianskej armády až do 50-tych rokov.
Pre svoju silu a pozoruhodnú prepravnú kapacitu bolo toto vozidlo vysoko cenené aj nepriateľom. Celkovo bolo vyrobených v rôznych verziách(valník,dielňa,delový automobil,cisterna)okolo 9500 kusov. Tento automobil bol schopný odviezť až 42 vojakov a dokonca uviezol aj lahký tank. Používali ho aj nemecké jednotky.
Je to on?





"Nachystejte květináče, na vánoce sem zpátky!"
SA58: Ten Macchi-Castoldi nebyl špatný, ale hlavní problém netkvěl ve výzbroji, nýbž v zcela jasném podmotorování..... Výkony it. letounů s it. motory nebyly nic moc, viz Re 2xxx (Falco/Ariete), jediný typ, který byl skutečně obávaným protivníkem byl Re 2005 Sagittario, a pokud byl vybaven motorem DB, byl rovnoceným protivníkem P-51D nebo Spitům...
Italové nepatřili k "tvrdým válečníkům" a proto jejich zbraně nijak nepřevyšovaly (kromě vyjímek - útočných člunů a miniponorek) zbraně ostatních mocností.
Italové nepatřili k "tvrdým válečníkům" a proto jejich zbraně nijak nepřevyšovaly (kromě vyjímek - útočných člunů a miniponorek) zbraně ostatních mocností.
- xradar
- četař
- Příspěvky: 74
- Registrován: 17/3/2005, 22:31
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Ten motor nebyl až tak slabý měl 1150 koní , což nebylo moc ale kolik měly letouny ze 40/41??toltec píše:SA58: Ten Macchi-Castoldi nebyl špatný, ale hlavní problém netkvěl ve výzbroji, nýbž v zcela jasném podmotorování..... Výkony it. letounů s it. motory nebyly nic moc, viz Re 2xxx (Falco/Ariete), jediný typ, který byl skutečně obávaným protivníkem byl Re 2005 Sagittario, a pokud byl vybaven motorem DB, byl rovnoceným protivníkem P-51D nebo Spitům...
Italové nepatřili k "tvrdým válečníkům" a proto jejich zbraně nijak nepřevyšovaly (kromě vyjímek - útočných člunů a miniponorek) zbraně ostatních mocností.
Ten motor mohl mít kolik chtěl, frontové letouny měly méně výkonné motory a navíc byl výkon snížen méněoktanovým palivem.... dost známé téma... teď odbočím - k tomu palivu - jiné jsou parametry udávané motoráři a ve zkušebně, jiné na bojišti.... Rusové - tak o těch nemluvím.... a Japonci - při kapitulaci a přeletu jap. letounů, kdy tyto doprovázeli am. stíhači frčeli amíci na plný kotel a japčíci jen se svými motory a 100 okt. am. palivem lechtali plyn.... taky známé téma...
Italové na tom byli obdobně... pokud vyrobili výkonný motor, neměli pro něj do strandardních podmínek války vhodné vysokooktanové palivo.
Italové na tom byli obdobně... pokud vyrobili výkonný motor, neměli pro něj do strandardních podmínek války vhodné vysokooktanové palivo.
No to nepopírám.... MC 202 měl DB601 A-1, a nebo Alfa Romeo RA 1000.41. S tím AR neměl tak dobré výsledky jako s DB, i když byl DB o něco málo slabší......
Re 2005 s originálním německým DB 605A byl zase o něco lepší než s fiaťáckým RA 1050 Tifone. Jde jen o to, že v motorech - zdánlivě to není možné - přesto byl rozdíl a tím deklasoval jinak velmi zdařilé letouny na lepší průměr... Samozřejmě, je nutno brát v potaz kvalitu pilota a asi tisíc dalších věcí.
Re 2005 s originálním německým DB 605A byl zase o něco lepší než s fiaťáckým RA 1050 Tifone. Jde jen o to, že v motorech - zdánlivě to není možné - přesto byl rozdíl a tím deklasoval jinak velmi zdařilé letouny na lepší průměr... Samozřejmě, je nutno brát v potaz kvalitu pilota a asi tisíc dalších věcí.
- Petr Tolar
- vojín
- Příspěvky: 15
- Registrován: 12/5/2007, 16:34
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Italské tanky měly špatné pancéřování, výzbroj (někdy jen kulomet) a také byly příliš poruchové.
Vojáci Osy je samy nazývali "pohyblivé rakve".
Hlavní myšlenkou Italů o úloze tanků, byla podpora pěchoty.
Úspěch slavili snad jen v Habeši.
Vojáci Osy je samy nazývali "pohyblivé rakve".
Hlavní myšlenkou Italů o úloze tanků, byla podpora pěchoty.
Úspěch slavili snad jen v Habeši.
Naposledy upravil(a) Petr Tolar dne 12/5/2007, 18:43, celkem upraveno 1 x.
- Petr Tolar
- vojín
- Příspěvky: 15
- Registrován: 12/5/2007, 16:34
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
takovými základními tanky byly:
Fiat L 6/40
Fiat M 11/39
Fiat M 13/40
Fiat M 15/42
Na podvozku M 13 pak byl vyroben stíhač tanků Semovente M.41M da 90/53
Fiat L 6/40
Fiat M 11/39
Fiat M 13/40
Fiat M 15/42
Na podvozku M 13 pak byl vyroben stíhač tanků Semovente M.41M da 90/53
Naposledy upravil(a) Petr Tolar dne 12/5/2007, 18:44, celkem upraveno 1 x.
- sa58
- 1. Armádní generál
- Příspěvky: 3477
- Registrován: 4/2/2005, 12:43
- Bydliště: Zlínsko
- Kontaktovat uživatele:
U italských tanků se dobře určuje hmotnost a rok "původu" - první číslo je hmotnost, druhé je rok (asi zavedení do výzbroje). Nějaké materiály o italských plecháčích mám, ale mám obavu, že by to nikdo nečetl...
Pro autora předchozích příspěvků - pokus se trochu popravit příspěvky, nejsme sice žádní skvělí češtináři, ale s chybama vypadá příspěvek divně....
Pro autora předchozích příspěvků - pokus se trochu popravit příspěvky, nejsme sice žádní skvělí češtináři, ale s chybama vypadá příspěvek divně....




"Nachystejte květináče, na vánoce sem zpátky!"
- Petr Tolar
- vojín
- Příspěvky: 15
- Registrován: 12/5/2007, 16:34
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Něco o italských tancích například zde ... jinak myslím, že to není až tak od věci ... máme zaplňovat bílá místa, a ne příliš psát o profláknutých věcech ... podle mně o italské armádě toho moc lidi nevědí, krom toho že to byli mizerní spojenci.
www.cmtonline.it/I_mezzi_militari_italiani.htm
www.corazzati.it/scheda_m15-42.htm
www.cmtonline.it/I_mezzi_militari_italiani.htm
www.corazzati.it/scheda_m15-42.htm




