KOLT
Podle současné platné organizace která se dá dohledat z veřejně dostupných zdrojů je velitel čety i jeho zástupce nepevná funkce a zastává ho vždy nějaký velitel družstva (vozidla) v dané četě. Má být prý přijata nová koncepce, kde pro velitele čety bude samostatné vozidlo BVP, bez roje. ZVČ bude dál jeden z velitelů družstev. Odstřelovač je integrální součástí družstva, stejně jako další zbraňoví specialisté. Speciální družstvo odstřelovačů má potom vlastní vozidlo. Pro ně ta místa určitě nemáš. Překladatel, to by šlo, ale ten se obvykle vozí ve velitelském vozidle, kde zase máš jinou skladbu roje.
Leda, že by se to mělo ještě změnit podle nové organizační struktury, ale ta nebyla zveřejněna a jediné co z ní je, je výše napsané.
Za Lynx nemáš zač.
Scotty87
S nouzovým přepravním místem jsem narazil v nějakém zveřejněném dokumentu z počáteční fáze. Bylo to ostatně logické, BVP-2 je takto také koncipováno, takže to měli obdobně. Zkusím se podívat, jestli to nenajdu v historii, myslím,k že to bylo zveřejněno někdy v roce 2015-6.
skelet
Promiň, ale ty jsi začal s tím, že mají bojové znalosti z porovnání věží. Tak jsem jen uvedl jaké ty znalosti z bojového nasazení z porovnání jsou a že jsou v neprospěch osádkových věží zavedených v AČR. Nevím o tom a ani jsem nikde nečetl, že by tomu bylo naopak a někdo by v rámci nasazení BVP-2 a KBVP (Iveco) tvrdil něco jiného. Jediný, kdo mi říká, že je zde nějaká nespokojenost si ty s onou únavou z monitoru. Pokud tedy z něčeho vycházejí, moc to z bojového nasazení být nemůže, protože osádky vozidel se vyjadřují obráceně.
Může to být jen na základě zhodnocení současných věží BVP, se kterými ale nemá naše AČR zkušenosti a to ani dálkově ovládanými ani osádkovými.