Vlastimil Čech píše:a tvé tvrzení o "úspěšnosti transatl. linky" je chybné
LZ 127 (1928-1937) vykonala 590 letů a nalétala 1.7 milionů kilometrů. Palivo stačilo pro 100 hodin letu. Zdvih 87.000 kg na let dlouhý 10.000 km...
zdroj: wiki
Skoro před
sto lety! Takže asi tak o "chybném tvrzení".
Takže všichni němečtí (a celosvětoví) účetní jsou a byli blbci, jen ty jsi chytrý...

Každý účetní ví, kolik se dá dostat od lidí za přepravu. 72 lidí je 72 letenek. Stovky až tisíce lidí (co let to stovky) jsou stovky až tisíce letenek... ale oni jsou tydýti, a proto nás konspiračně nutí lítat letadly!
...vzducholodi uniká drahé hélium cez obal... Jak které. Třeba německé vzducholodě létaly na vodík.
Vrahu! Paliči!
Kde jsem psal o hangáru? Psal jsem, že navzdory tobě a tvým tvrzením nebyla žádná vzducholoď použita - byly použity vrtulníky, vojenské náklaďáky a narychlo se opravovaly žel. tratě. Všem asi deseti výrobcům vzducholodí na světě došlo za sto let přesně NULA žádostí, a to bylo za sto let fakt hooodně povodní, zátop, hurikánů, tsunami, požárů... a furt nic... proč jen asi???
Havarii "Italie" při návratu z úspěšného dosažení cíle, tedy severního pólu, přežila většina posádky. Kolik lidí se zachránilo při havarii například letounu Farman R.Amundsena?
Početní příklad: (Počet vzducholodí které se pokusily doletět tam a zpět, lomeno počet těch, které to dokázaly) lomeno (počet letadel, které se pokusily doletět tam a zpět, lomeno počet těch, které to dokázaly). A pravděpodobnost, že když už se něco podělá, tak tě zachrání jiná vzducholoď? Krasin, poud vím, nebyl vzducholoď... A jaká je pravděpodobnost, že když se něco podělá, doletí si pro tebe letadlo? Za Amundsenových dob malá. Dnes velká. Kdyby Amundsen zajistil doprovod a asistenci tak, jak třeba ten Nobile (Amundsen sebou neměl Běhounka, aby mu zprovoznil rádio a zavolal sovětský ledoborec

), tak by pro něj pravděpodobně letělo záchranné letadlo... Není to o vzducholodi, je to o záchraně. Nobile se svými muži mohl zmrznout jak rampouch, a měl bys po argumentu - a bylo by jich víc než "členů Amundsenovy posádky".
A zase, jak to, že všichni kromě tebe jsou tak blbí, že raději na pól lítají letadly a ne vzducholodí???
A konečně - proč to prostě nedokážeš? Postav si vzducholoď, zaleť si na pól či do Ameriky. Přesvědč mě - nic neuhlídám raději!
Například Zeppeliny S-classe (1917) měly, při délce 200 metrů a objemu 55.000 m3, maximální dostup 6.400 metrů. Jasně. Souhlasím. zvláště s tím rokem, který správně uvádíte.
1917. Ono už i z výšky menší se bombami trefovalo před více než sto lety dost špatně, že?
Mimochodem, tušíte, které letadlo s posádkou drží aktuelně výškový rekord, pomineme-li rakety?
Jestli se nepletu tak Kosí lítadlo, ale nesleduju to úplně
--------------------------
Odpůrci vzducholodí budou do omrzení poukazovat na ztroskotání nešťastného Hindenburgu. Nic jiného než notoricky známý filmový shot. Přitom je už docela jasné, že se podle všeho jednalo o sabotáž jednoho z členů posádky.
---------------------------
A ty sám chceš místo hélia použít vodík, a vystavit tak cestující dalšímu podobnému sabotérovi, pokud to byl sabotér, neboť to není dokázáno, je to jen jedna z hypotéz.
Ale ono je to celkem putna. Sabotér, blesk, nebo cokoli jiného, vodík je vodík. Ta pravděpodobnost zhindenburgování je prostě vysoká.
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus