Výběr lehkého vozidla 4x4 pro AČR
Re: Výběr lehkého vozidla 4x4 pro AČR
tak dnes byl termín podání nabídek ... kdopak si tipne nějakého vítěze :-)
Re: Výběr lehkého vozidla 4x4 pro AČR
tipuji, že vítěz nabídne nejlepší cenu... vozidlo následně neprojde vojskovými zkouškami a tendr se zruší...
Re: Výběr lehkého vozidla 4x4 pro AČR
Bude hodně záležet jaká vozidla se nakonec přihlásí. Nicméně auta budou testována ještě před výběrem vítěze. Pozitivní je že podle požadavků hledají plnohodnotný teréňák, tedy žádný Duster nebo Kodiaq.
Re: Výběr lehkého vozidla 4x4 pro AČR
no těch moc není - mb g, toyota lc76 a lc150, svos s80, jeep j8, acmat
mě v těch podmínkách zaujal požadavek na výšku vnitřního prostoru od sedáku asi 980 mm nebo kolik, tak mi přijde, že by tam chtěli něco s hodně vysokou střechou ...
mě v těch podmínkách zaujal požadavek na výšku vnitřního prostoru od sedáku asi 980 mm nebo kolik, tak mi přijde, že by tam chtěli něco s hodně vysokou střechou ...
Re: Výběr lehkého vozidla 4x4 pro AČR
snad se dočkáme něčeho tak velkého,že se vejdou i kluci 190 cm s balistikou,což do dnešních LR nějak nejde,to je pouze pro trpaslíky
Re: Výběr lehkého vozidla 4x4 pro AČR
Teoreticky aj nový Defender. Predstavený model bol síce dosť cukríkový, ale ráta sa aj s "pracovnou" verziou.cuisine píše:no těch moc není - mb g, toyota lc76 a lc150, svos s80, jeep j8, acmat
mě v těch podmínkách zaujal požadavek na výšku vnitřního prostoru od sedáku asi 980 mm nebo kolik, tak mi přijde, že by tam chtěli něco s hodně vysokou střechou ...
Re: Výběr lehkého vozidla 4x4 pro AČR
počítá se s ní někdy v budoucnu nebo už ji mají? nabídky pro ačr už jsou podané,takže LR to asi nebude
Re: Výběr lehkého vozidla 4x4 pro AČR
Nemá někdo další nové info k tomu tendru? Nabídky jsou uzavřené měsíc ale pořád nikde není seznam účastníku tendru který by me zajímal..
Co procítám ty doplnkové info které účastníci podávají tak to vypada že ze hry jsou i možnosti jaké dával svoz s temi čínskými vozy a nebo i nejaké levné řešení z ukrajiny atd..je tam definovan okruh států ze kterého mají pocházet součástky od dodavatelů i subdodavatelů a podle vseho tam není Ukrajina ani Čína.
Co procítám ty doplnkové info které účastníci podávají tak to vypada že ze hry jsou i možnosti jaké dával svoz s temi čínskými vozy a nebo i nejaké levné řešení z ukrajiny atd..je tam definovan okruh států ze kterého mají pocházet součástky od dodavatelů i subdodavatelů a podle vseho tam není Ukrajina ani Čína.
Re: Výběr lehkého vozidla 4x4 pro AČR
ještě to uzavřené není :
Lhůta pro podání nabídek
25. 11. 2019 9:00
Lhůta pro podání žádosti o účast
4. 10. 2019 9:00
Lhůta pro podání nabídek
25. 11. 2019 9:00
Lhůta pro podání žádosti o účast
4. 10. 2019 9:00
Re: Výběr lehkého vozidla 4x4 pro AČR
aha díky. ten listopadový termin jsem nepostrehl.. zatím průběžně sleduji tu debatu ohledně toho..v zakázkách se moc nevyznam ale mám z toho smíšené pocity...několikrát sem si vsiml dotazů kdy zajemci nabízeli lepsi modernejsi resení některých parametru a MO to zamítlo s tím že trvá na pozadavku ač horsím..
viz příklad: jestli MO trva na ocelových discích nebo povoli i disky z lehkých slitin které mají lepsi uzitné vlastnosti..
Ten systém je dost rigidní a vylozené se brání modernejsim a lepsím variantám u čehokoliv co poptává.
viz příklad: jestli MO trva na ocelových discích nebo povoli i disky z lehkých slitin které mají lepsi uzitné vlastnosti..

Ten systém je dost rigidní a vylozené se brání modernejsim a lepsím variantám u čehokoliv co poptává.
Re: Výběr lehkého vozidla 4x4 pro AČR
Tak zrovna to že na vojenké auto požadují plechové disky naprosto chápu. Spíš mě unikají ty lepší vlastnosti elektronů na vyloženě teréním autě.
Re: Výběr lehkého vozidla 4x4 pro AČR
Přesně tak, v tomto pripade jsou plechace dost opodstatněné.


"Voni fotr, řekněte jim tam, že se jim na jejich párky vyserem!"
Re: Výběr lehkého vozidla 4x4 pro AČR
Pro představu, tak Poláci pořizují až 635 vozidel Nissan Navara v hodnotě 154 288 617 zlotých (929 mil Kč), jednotková cena činí 242 974,20 zlotých (1,46 mil Kč).

"Vojáci neměli rádi Rakouska ani války, ale dřeli do úpadu těla" - Karel Poláček
Re: Výběr lehkého vozidla 4x4 pro AČR
tak za mě je zajímavý tohle vysvětlení https://nen.nipez.cz/SeznamPlatnychProf ... -756350858, ohledne kategorie základního auta , které je v civilu n1g a jako vojenské bude m1g ...juhelak píše:aha díky. ten listopadový termin jsem nepostrehl.. zatím průběžně sleduji tu debatu ohledně toho..v zakázkách se moc nevyznam ale mám z toho smíšené pocity...několikrát sem si vsiml dotazů kdy zajemci nabízeli lepsi modernejsi resení některých parametru a MO to zamítlo s tím že trvá na pozadavku ač horsím..
viz příklad: jestli MO trva na ocelových discích nebo povoli i disky z lehkých slitin které mají lepsi uzitné vlastnosti..![]()
Ten systém je dost rigidní a vylozené se brání modernejsim a lepsím variantám u čehokoliv co poptává.
Re: Výběr lehkého vozidla 4x4 pro AČR
Jen technická poznámka: Ocelový disk se pod extrémním tlakem pouze deformuje, zatímco z lehkých slitin se rozpadne. Viz test na webu AutoFórum.juhelak píše:aha díky. ten listopadový termin jsem nepostrehl.. zatím průběžně sleduji tu debatu ohledně toho..v zakázkách se moc nevyznam ale mám z toho smíšené pocity...několikrát sem si vsiml dotazů kdy zajemci nabízeli lepsi modernejsi resení některých parametru a MO to zamítlo s tím že trvá na pozadavku ač horsím..
viz příklad: jestli MO trva na ocelových discích nebo povoli i disky z lehkých slitin které mají lepsi uzitné vlastnosti..![]()
Ten systém je dost rigidní a vylozené se brání modernejsim a lepsím variantám u čehokoliv co poptává.
A dál: když máš jednou vypsané výběrové řízení podle zákona, musíš trvat na zadaných podmínkách. Jestli někdo nabídne modernější řešení, tak můžeš jedině to VŘ zrušit (ale i to je problematické) a vypsat nové. Pokud ho ale ušiješ na míru tomu modernějšímu řešení, tak tě osolí všichni ti, kteří ho nejsou schopni nabídnout. Není to jednoduché - viz asi třikrát úspěšně napadené VŘ Ministerstva vnitra na osobní automobily.
Slyší-li nechápaví, podobají se hluchým.
Hérakleitos z Efesu, zvaný Skoteinos (Temný – asi 544-484 př.n.l.),
Hérakleitos z Efesu, zvaný Skoteinos (Temný – asi 544-484 př.n.l.),
Re: Výběr lehkého vozidla 4x4 pro AČR
To není tak úplně pravda.seabee píše:A dál: když máš jednou vypsané výběrové řízení podle zákona, musíš trvat na zadaných podmínkách. Jestli někdo nabídne modernější řešení, tak můžeš jedině to VŘ zrušit (ale i to je problematické) a vypsat nové. Pokud ho ale ušiješ na míru tomu modernějšímu řešení, tak tě osolí všichni ti, kteří ho nejsou schopni nabídnout. Není to jednoduché - viz asi třikrát úspěšně napadené VŘ Ministerstva vnitra na osobní automobily.
Záleží na tom, jak máš stanoveny technické požadavky, zda připustíš alternativní řešení a jak máš stanovena výběrová kritéria (zvýhodnění modernějšího - a obvykle dražšího - řešení).
Vše jde - jen se to musí umět.
P.S. VŘ Ministerstva vnitra na osobní automobily byl poměrně průhledný pokus jak získat ve VŘ předem vybraná auta. Šlo to udělat mnohem elegantněji a "neprůstřelně" … když už tedy za každou cenu chtěli Škodovky.



"Hádá-li se člověk s blbcem déle než pět minut, hádají se blbci dva," Jan Werich
"Važte si lidí, kteří hledají pravdu, a střezte se těch, kteří tvrdí, že ji našli," Voltaire
Re: Výběr lehkého vozidla 4x4 pro AČR
Jde to, ale často to pak dopadne jak s výběrkem na pistole u Celní správy...
Re: Výběr lehkého vozidla 4x4 pro AČR
To máš pravdu. Já jen chtěl tou poznámkou demonstrovat, že ušít podmínky na předem vybraný řešení je snadno sestřelitelný.Skeptik píše:[
P.S. VŘ Ministerstva vnitra na osobní automobily byl poměrně průhledný pokus jak získat ve VŘ předem vybraná auta. Šlo to udělat mnohem elegantněji a "neprůstřelně" … když už tedy za každou cenu chtěli Škodovky.
BTW: Dvakrát jsem se podílel na VŘ na osobní automobily pro obrovský rezort (pětileté smlouvy) a ani jednou nám to nenapadli. Ale byla to mravenčí práce: každý parametr musely splňovat alespoň tři modely různých výrobců, koncern VW se bral jako jeden výrobce a jenom vychytat komerční názvy různých asistentů a příslušenství a nahradit je technickým opisem trvalo několik týdnů.
Každoroční lahůdkou byl nákup pneumatik na přezutí, aby nevyhrála nějaká laciná lisovaná tma. Škoda, že si nemůžu "neprůstřelný" řešení nechat patentovat

Slyší-li nechápaví, podobají se hluchým.
Hérakleitos z Efesu, zvaný Skoteinos (Temný – asi 544-484 př.n.l.),
Hérakleitos z Efesu, zvaný Skoteinos (Temný – asi 544-484 př.n.l.),
Re: Výběr lehkého vozidla 4x4 pro AČR
Tedy potvrzuješ, vlastní zkušeností, že když víš co chceš a proč to chceš (a ten důvod je relevantní), pak není problém to do výběrka popsat. Byť složité to je, protože je to právničina.
Horší je, když chceš něco od konkrétního dodavatele, aniž nemáš důvod omezit se na něj. I tehdy to jde, se napadá se to poměrně snadno ... což je i případ toho výběrka MV na auta. Tomu policajtovi je totiž úplně jedno, jestli bude jezdit v německé Škodovce nebo korejském Hyundai. A Státu vlastně též, pokud se obě auta vyrábějí na území ČR.
Horší je, když chceš něco od konkrétního dodavatele, aniž nemáš důvod omezit se na něj. I tehdy to jde, se napadá se to poměrně snadno ... což je i případ toho výběrka MV na auta. Tomu policajtovi je totiž úplně jedno, jestli bude jezdit v německé Škodovce nebo korejském Hyundai. A Státu vlastně též, pokud se obě auta vyrábějí na území ČR.


"Hádá-li se člověk s blbcem déle než pět minut, hádají se blbci dva," Jan Werich
"Važte si lidí, kteří hledají pravdu, a střezte se těch, kteří tvrdí, že ji našli," Voltaire