Pocitově

si myslím že i u G-6 někde najdeš odsouvatelná okýnka.
Bf 109 se musel vyrábět ve velikých počtech. Byla to životně důležitá věc, to ovlivňovalo i onu nestandardizaci.
Jednoduše továrny pokud zrovna neměli ten díl pro tu verzi k dispozici, dali tam ten co měli na skladě z jiné verze. Pokud to samozřejmě nenarušilo vlastnosti a výkony letadla.
Proto se dají často najít věci tam kde být nemají a naopak.
Týkalo se to méně důležitých věcí, třeba motoru

. DB 605ASM u Bf 109K-4 a DB 605D na G-14.
Ale, na tomto příkladu je i vidět obrovská zaměnitelnost dílů mezi typy Bf 109 a to byl docela dobrý nápad, a nebo spíše znouzectnost.
Křidélka.
Jak jsem kdysi psal, Flettnerovi odlehčovací plošky.
Standard u K-4, ale neexistuje zatím jediná fotka která by toto dokazovala, je pravda že hodně fotek K-4 je tak nešťastných že křidélko není ideálně vidět.
Ale jsou doloženy na G-6 (už v roce 1943) a G-10.