
Aero L-39NG Skyfox
Re: Aero L-39NG
Taky mě to napadlo, ale spíš (pokud vůbec, zatim jsou to jen úvahy) úplně nové aerodynamické řešení.
Mimochodem s těmi zprávami o dalších letadlech pro Maďary to může dávat větší smysl.
Mimochodem s těmi zprávami o dalších letadlech pro Maďary to může dávat větší smysl.
Re: Aero L-39NG
nedivil bych se, kdyby navázali opět spolupráci s AIDC, který teď vyvíjí T-5 Brave Eagle (ale ten má motory F124, stejně jako L-159)



Re: Aero L-39NG
Tak možné je vše, ale nemyslím, že by to tak dopadlo. Doba je jiná a ani zkušenosti nejsou nejlepší
Re: Aero L-39NG
Jsem zvědavý, co na nový Albatros řeknou maďarští piloti, až jej dostanou do rukou.
Dvoumotorový Albatros ing. Vlček připravoval, projekt se dostal do fáze ofukování makety v aerodynamickém tunelu. Uvidíme, jak dlouho u této idei firma vydrží
Dvoumotorový Albatros ing. Vlček připravoval, projekt se dostal do fáze ofukování makety v aerodynamickém tunelu. Uvidíme, jak dlouho u této idei firma vydrží
Re: Aero L-39NG
lidi s těma zkušenostma jsou už dávno v důchodu. A pro obě firmy by to bylo nejlevnější řešení. T-5 se taky motá okolo M1.
Jako puberťákovi mi bylo vcelku líto, že jsme místo L-159 nevyvinuli derivát F-CK-1
Jako puberťákovi mi bylo vcelku líto, že jsme místo L-159 nevyvinuli derivát F-CK-1




Re: Aero L-39NG
Tchajwanci už to mají v podstatě hotové, Aero k ničemu nepotřebují. A stále připomínám, jsou zatím jen úvahy. Osobně tomu moc nevěřím, konkurence je v tomto segmentu veliká, M346, T 50, T 5, L 15, Red hawk, Jak 130, Airbus (Španělé) na tom taky pracuje. A náklady na vývoj ohromné. Jedině, že by si to někdo objednal už ve vývoji.
Re: Aero L-39NG
Hotové to mají určitě, ale vně je to pro ně prakticky neprodejné. Takž u nich by to bylo jen na snížení vlastních nákladů.



Re: Aero L-39NG


"Voni fotr, řekněte jim tam, že se jim na jejich párky vyserem!"
Re: Aero L-39NG
Něco málo k tomu podvěsu. Jedná se o variantu S.C.A.R. - Pod
zřejmě s radarem I - Master od Thalesu https://www.thalesgroup.com/en/countrie ... ir/imaster
V podstatě se jedná o zcela soběstačný a nezávislý pod, s vlastní baterií. Instalace do 30 min.
zřejmě s radarem I - Master od Thalesu https://www.thalesgroup.com/en/countrie ... ir/imaster
V podstatě se jedná o zcela soběstačný a nezávislý pod, s vlastní baterií. Instalace do 30 min.


"Voni fotr, řekněte jim tam, že se jim na jejich párky vyserem!"
Re: Aero L-39NG
Takže takhle nějak bude vypadat ta HU verze.
Re: Aero L-39NG
Ten závěsník asi ještě není certifikovaný ne, když je na jiné fotce sundaný? Jak je na tom vlastně aktuálně LA varianta.


"Voni fotr, řekněte jim tam, že se jim na jejich párky vyserem!"
Re: Aero L-39NG
Dělá se na ní. Certifikace snad příští rok.
Re: Aero L-39NG
Na příštím zasedání vlády se bude řešit informace o veřejné zakázce - Pořízení letounů L-39NG.
Re: Aero L-39NG
https://www.aero.cz/cz/o-nas/media/tisk ... v-cislech/Aero L-39NG v číslech: 300 dodavatelů, 14 000 součástek, 31 000 hodin práce


"Voni fotr, řekněte jim tam, že se jim na jejich párky vyserem!"
Re: Aero L-39NG
Státní podnik LOM Praha koupí čtyři podzvukové letouny L-39NG od Aera Vodochody, Zaplatí za ně včetně pozáruční podpory 2,1 mld. Kč, řekl Stanjura.
Re: Aero L-39NG
Takze jeden vychádza na 20-25mil EUR. Podobný obchod - aj počet očakávam aj u nás, stupeň priority projektu netusim..
Re: Aero L-39NG
Samotné letadlo stojí cca 16,25 mil. USD. Zbytek je pozáruční servis do roku 2028, ND, školení personálu, systém pro záznam a vyhodnocování letu, výšková výstroj, pozemní vybavení a pozemní výcvikový systém (simulátor)
https://www.ceskenoviny.cz/zpravy/lom-p ... .sznhp.box
https://www.ceskenoviny.cz/zpravy/lom-p ... .sznhp.box
Re: Aero L-39NG


"Voni fotr, řekněte jim tam, že se jim na jejich párky vyserem!"