Výběr těžkého vozidla 4x4 pro AČR
Re: Výběr těžkého vozidla 4x4 pro AČR
představte si tu hrůzu, kdyby naši vojáci obdrželi bojem prověřené vozidlo, které používá sedm států. Děs běs.. zlatej Perun.



Re: Výběr těžkého vozidla 4x4 pro AČR
Kdyby bylo aspon poznat kde to ma predek a zadek.
Je to tak hnusne az je to .......ucelne.
https://www.autocar.co.uk/car-news/new- ... kal-driven
Je to tak hnusne az je to .......ucelne.
https://www.autocar.co.uk/car-news/new- ... kal-driven
Re: Výběr těžkého vozidla 4x4 pro AČR
Strašné niečo.
Úprimná požiadavka vodiča BVP-2 z reportáže ČT24 z 27. 12. 2018, ktoré malo nahradiť viac ako 200 nových obrnencov: "dufam, to bude zmena k lepšiemu, že tam bude aspoň topení pro osádku pretože tam nie je vôbec nic, v lete je tam strašný vedro a v zime strašná zima"
- kacermiroslav
- 5. Plukovník
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 25/3/2008, 14:07
- Kontaktovat uživatele:
Re: AČR kampak kráčíš?
SVOS má stroje VEGA v provedení 4x4 a 6x6. Obojí jsem viděl na vlastní oči. V loňském roce pak v Paříži představili stroj MARS 4x4.
https://www.byznysnoviny.cz/2022/06/15/ ... urosatory/



Re: Výběr těžkého vozidla 4x4 pro AČR
Přesně...a ještě ke všemu je rozměrově uzpůsobený přepravě uvnitř CH47...skandál
Nejhorší je nebýt...
Re: Výběr těžkého vozidla 4x4 pro AČR
Do púšte, na naháňanie teroristov ok, a na nevyspytateľné bojisko strednej / východnej Európy nie.
Jazda v tom by bola samovražda.
Jazda v tom by bola samovražda.
Re: Výběr těžkého vozidla 4x4 pro AČR
Ten Supacat je fakt katastrofa. Keď už silou mocou potrebujete armádny kabriolet, zoberte radšej toto:
https://military.polaris.com/en-us/dagor/
https://military.polaris.com/en-us/dagor/
Re: Výběr těžkého vozidla 4x4 pro AČR
Proč?Hall píše: ↑17/2/2023, 21:59 Ten Supacat je fakt katastrofa. Keď už silou mocou potrebujete armádny kabriolet, zoberte radšej toto:
https://military.polaris.com/en-us/dagor/
Re: Výběr těžkého vozidla 4x4 pro AČR
Dovolil bych si upozornit, že to vozidlo je určeno pro SOF, ne pro řadové jednotky.



Re: Výběr těžkého vozidla 4x4 pro AČR
Mě by se nejvíce líbilo JLTV, ale nevím jestli požadované verze nabízejí.
Re: Výběr těžkého vozidla 4x4 pro AČR
JLTV nemá otevřenou verzi.
Re: Výběr těžkého vozidla 4x4 pro AČR
The Oshkosh JLTV can be air transported internally by a C-130, C-5 and C-17, or externally by CH-47 and CH-53. (Photo: Business Wire)
Slyší-li nechápaví, podobají se hluchým.
Hérakleitos z Efesu, zvaný Skoteinos (Temný – asi 544-484 př.n.l.),
Hérakleitos z Efesu, zvaný Skoteinos (Temný – asi 544-484 př.n.l.),
Re: Výběr těžkého vozidla 4x4 pro AČR
Naťahované tendre vlečúce sa ako slimák. Česká a slovenská klasika.Arthur píše: ↑17/2/2023, 17:54 Výběrové řízení na LÚV je "naprostá katastrofa" a mělo by být zrušeno. Do čela VTÚ místo toho přichází autor studie proveditelnosti, která favorizuje jednoho z uchazečů
zdroj: https://www.securitymagazin.cz/defence/ ... .sznhp.box
Re: Výběr těžkého vozidla 4x4 pro AČR
Ti vojáci celou dobu chtějí Supacat (už spoustu let) a nechápu proč jim je MO prostě nekoupí v nějakém speciálním režimu. Takhle akorát riskujeme, že se do té doby Supacaty přestanou vyrábět... tady ten mírový/pohodový nákup zbraní a vybavení je neskutečný - hlavně že se říká že "jsme ve válce a musíme se o modernizaci armády postarat".

"Vojáci neměli rádi Rakouska ani války, ale dřeli do úpadu těla" - Karel Poláček
Re: Výběr těžkého vozidla 4x4 pro AČR
To nevieš, že úradník je malý boh, čo vie všetko najlepšie ?
Re: Výběr těžkého vozidla 4x4 pro AČR
- Slon na bicykli, veľké auto na podvozku s krátkym rázvorom, dlhé previsy, malé nájazdové uhlyScotty87 píše: ↑17/2/2023, 22:06Proč?Hall píše: ↑17/2/2023, 21:59 Ten Supacat je fakt katastrofa. Keď už silou mocou potrebujete armádny kabriolet, zoberte radšej toto:
https://military.polaris.com/en-us/dagor/
- Neprimerane ťažké vozidlo
- Kopec bočných panelov zavadzia pri rýchlom vystúpení a streľbe do strán
- Motor (za prednou nápravou) oddeľuje členov posádky vizuálne aj akusticky, obmedzuje variabilitu využitia priestoru medzi nápravami
Re: Výběr těžkého vozidla 4x4 pro AČR
Takové auto v zásadě armáda požaduje.
Pokud se do našeho tendru přihlásí budou ho muset minimálně o tunu odlehčit.- Neprimerane ťažké vozidlo
Ani bych neřekl.- Kopec bočných panelov zavadzia pri rýchlom vystúpení a streľbe do strán
Seděls v tom někdy za jízdy?- Motor (za prednou nápravou) oddeľuje členov posádky vizuálne aj akusticky, obmedzuje variabilitu využitia priestoru medzi nápravami
Re: Výběr těžkého vozidla 4x4 pro AČR
A má být těžký, nebo lehký? Nějak se v tom už ztrácím
A co tohle: VECTOR (Versatile Expeditionary Commando Tactial Off Road) pro speciální operace, nese granátomet Heckler & Koch GMG nebo M2 Browning, Minimi nebo FN MAG. 3 070 kg prázdné a max 4 700 kg. STANAG 4569 Level 1.



A co tohle: VECTOR (Versatile Expeditionary Commando Tactial Off Road) pro speciální operace, nese granátomet Heckler & Koch GMG nebo M2 Browning, Minimi nebo FN MAG. 3 070 kg prázdné a max 4 700 kg. STANAG 4569 Level 1.
Slyší-li nechápaví, podobají se hluchým.
Hérakleitos z Efesu, zvaný Skoteinos (Temný – asi 544-484 př.n.l.),
Hérakleitos z Efesu, zvaný Skoteinos (Temný – asi 544-484 př.n.l.),