Lockheed Martin F-35 Lightning II
Re: Lockheed Martin F-35 Lightning II
RFI byla na rychlost M1,5. Prostuduj si ty materiály a soustřeď se na fakta. ne na emoce.
Slyší-li nechápaví, podobají se hluchým.
Hérakleitos z Efesu, zvaný Skoteinos (Temný – asi 544-484 př.n.l.),
Hérakleitos z Efesu, zvaný Skoteinos (Temný – asi 544-484 př.n.l.),
Re: Lockheed Martin F-35 Lightning II
Na Tyndall Air Force Base vzniká (konečně) specializované středisko na údržbu letounů F-35. Vybudované budou tři nové hangáry a vybavené potřebnou technologií. Investice je součástí rekonstrikce základny v hodnotě 5 mld. USD po jejím poškozen hurikánem Michael v roce 2018.
"Zóna /Pro F-35) zahrnuje komplex údržby, velitelství skupiny, parkovací plochy pro letadla, sklady podpůrného vybavení letadel, zařízení pro kontrolu koroze a budovu letového simulátoru F-35A. Podle sdělení letectva se jedná o největší vojenskou stavební zakázku v databázi letectva, která se datuje od roku 2008. Stavební kontrakt činí 532 milionů dolarů, ale nepředvídatelné náklady a dohled nad kontraktem zvyšují celkovou investici na 604 milionů dolarů."
Translated with www.DeepL.com/Translator (free version) Příprava F-35 na Tyndal AFB při leteckém dni 1.8.2023 Zdroj: U.S. Air Force photo by Staff Sgt. Stefan Alvarez Plk. Robert Kongaika, šéf 325th Maintenance Group s projektem zóny Zdroj: Air & Space Forces Magazine photo by David Roza
"Zóna /Pro F-35) zahrnuje komplex údržby, velitelství skupiny, parkovací plochy pro letadla, sklady podpůrného vybavení letadel, zařízení pro kontrolu koroze a budovu letového simulátoru F-35A. Podle sdělení letectva se jedná o největší vojenskou stavební zakázku v databázi letectva, která se datuje od roku 2008. Stavební kontrakt činí 532 milionů dolarů, ale nepředvídatelné náklady a dohled nad kontraktem zvyšují celkovou investici na 604 milionů dolarů."
Translated with www.DeepL.com/Translator (free version) Příprava F-35 na Tyndal AFB při leteckém dni 1.8.2023 Zdroj: U.S. Air Force photo by Staff Sgt. Stefan Alvarez Plk. Robert Kongaika, šéf 325th Maintenance Group s projektem zóny Zdroj: Air & Space Forces Magazine photo by David Roza
Slyší-li nechápaví, podobají se hluchým.
Hérakleitos z Efesu, zvaný Skoteinos (Temný – asi 544-484 př.n.l.),
Hérakleitos z Efesu, zvaný Skoteinos (Temný – asi 544-484 př.n.l.),
Re: Lockheed Martin F-35 Lightning II
Toto je vlákno o Lockheed Martin F-35 Lightning II a o tom jsem celou tu dobu psal. Sorry, že jsi to zatím nerozeznal. Je to v záhlaví celkem 2x.
Slyší-li nechápaví, podobají se hluchým.
Hérakleitos z Efesu, zvaný Skoteinos (Temný – asi 544-484 př.n.l.),
Hérakleitos z Efesu, zvaný Skoteinos (Temný – asi 544-484 př.n.l.),
Re: Lockheed Martin F-35 Lightning II
Zameť si před vlastním prahem to Tys začal :
Podvod je kriminální čin a jako takový je ve většině zemí trestaný, zrovna tak se trestá když někoho obviníš z podvodu bez důkazů. Jinak u technických parametrů, které jsou závislé na na okolnostech je jakýkoliv údaj, uvedený bez podmínek, za jakých se měřil, čistě komerční a prospektový údaj, znamenající, že je toho možné dosáhnout (a bylo toho dosaženo, což může uvádějící prokázat) za ideálních podmínek. Tak to každý odborník chápe. Jinak by se jakýkoliv výrobce z žalob nevymotal. Maslíš, že když výrobce automobilu uvádí prospektový výkon třeba 100 kw, tak toho dosáhneš na poušti, při 40° C a relativní vlhkosti 30%? Ani náhodou. Stejné je to třeba u reprobeden, kmitočtový rozsah bez uvedení spodní hranice měřicího pole a směrové charakteristiky je pro odborníka k ničemu a když chce hodnotit, tak si vyžádá, nebo provede test. Stejně tak je to u max rychlosti letadla - stačí rozdíl u země a ve výšce. Tady to máš pro F-15: u země: Mach 1,2, 1 450 km/h a Ve výšce: Mach 2,5+, 2 665 + km/h. Podvod!!!??
Podvod je kriminální čin a jako takový je ve většině zemí trestaný, zrovna tak se trestá když někoho obviníš z podvodu bez důkazů. Jinak u technických parametrů, které jsou závislé na na okolnostech je jakýkoliv údaj, uvedený bez podmínek, za jakých se měřil, čistě komerční a prospektový údaj, znamenající, že je toho možné dosáhnout (a bylo toho dosaženo, což může uvádějící prokázat) za ideálních podmínek. Tak to každý odborník chápe. Jinak by se jakýkoliv výrobce z žalob nevymotal. Maslíš, že když výrobce automobilu uvádí prospektový výkon třeba 100 kw, tak toho dosáhneš na poušti, při 40° C a relativní vlhkosti 30%? Ani náhodou. Stejné je to třeba u reprobeden, kmitočtový rozsah bez uvedení spodní hranice měřicího pole a směrové charakteristiky je pro odborníka k ničemu a když chce hodnotit, tak si vyžádá, nebo provede test. Stejně tak je to u max rychlosti letadla - stačí rozdíl u země a ve výšce. Tady to máš pro F-15: u země: Mach 1,2, 1 450 km/h a Ve výšce: Mach 2,5+, 2 665 + km/h. Podvod!!!??
Re: Lockheed Martin F-35 Lightning II
Podvod je to pouze tehdy, pokud výrobce požadovaného výkonu nedosáhne a přesto jej deklaruje.
Pokud tedy objednatel požadoval letoun s maximální konstrukční rychlostí M2,5 v určité výšce, bez udání konfigurace, a výrobce toho dosáhl, tak to žádný podvod není. Stejně tak není podvod, když výrobce u tohoto letounu uvádí, že dosáhl M2,5. Prostě toho dosáhl.
btw. slovem podvod ses zde začal ohánět ty, nikoliv seabee. Stejně tak jsi zde začal motat F-15 ty, nikoliv seabee.
Pokud tedy objednatel požadoval letoun s maximální konstrukční rychlostí M2,5 v určité výšce, bez udání konfigurace, a výrobce toho dosáhl, tak to žádný podvod není. Stejně tak není podvod, když výrobce u tohoto letounu uvádí, že dosáhl M2,5. Prostě toho dosáhl.
btw. slovem podvod ses zde začal ohánět ty, nikoliv seabee. Stejně tak jsi zde začal motat F-15 ty, nikoliv seabee.



Re: Lockheed Martin F-35 Lightning II
Modernizace USAF přezbrojováním na F-35 pokračuje. Po návratu na svou domovskou základnu Naval Air Station Joint Reserve Base Fort Worth v Texasu koncem srpna, po nasazení na Prince Sultan Air Base (PSAB) v Saudské Arábii, vyřadí 457th Expeditionary Fighter Squadron, patřící pod Air Force Reserve’s 301st Fighter Wing své F-16 a začne se přecvičovat na F-35A. Jedná se o první jednotku z rezervních sil USAF. F-16 budou částečně předané na Nellis Air Force Base v Nevadě, kde budou zařazené do letky agresorů a část peruti 93rd Fighter Squadron.
Rozloučení s Prince Sultan Air Base (PSAB) Zdroj: U.S. Air Force photo by Tech. Sgt. Alexander FrankSlyší-li nechápaví, podobají se hluchým.
Hérakleitos z Efesu, zvaný Skoteinos (Temný – asi 544-484 př.n.l.),
Hérakleitos z Efesu, zvaný Skoteinos (Temný – asi 544-484 př.n.l.),
Re: Lockheed Martin F-35 Lightning II
Lockheed Martin obdržel objednávku na výrobu 173 letounů F-35 Lot 19 pro USA a zahraniční zákazníky přes FMS.
Zdroje:
https://www.defense-aerospace.com/lockh ... on-lot-19/
https://www.naval-technology.com/news/l ... y/?cf-view
Zdroje:
https://www.defense-aerospace.com/lockh ... on-lot-19/
https://www.naval-technology.com/news/l ... y/?cf-view
Re: Lockheed Martin F-35 Lightning II
Lockheed oznámil další zdržení v dodávkách F-35 s vylepšeními Tech Refresh 3 (TR-3) o cca čtyři měsíce. Postižená bude dodávka cca 24 letounů, které měly opustit výrobní linku ještě do konce letošního roku a nově mají být dodané do konce dubna 2024. Celkový počet letošních F-35 má tak být max. 97, oproti plánovaným až 120. Jedná se o stroje Lot 15.
Jako příčinu zpoždění uvádí Lockheed problémy firmy L3Harris ve vývoji řídící jednotky Integrated Core Processor (ICP) a její systémové integraci stejně jako optoelektronického systému Next Gen Electro Optical Digital Aperture System (EODAS). Lockheed informuje, že vytvořil s pracovníky L3Harris společné týmy k překonání problémů.
Jako příčinu zpoždění uvádí Lockheed problémy firmy L3Harris ve vývoji řídící jednotky Integrated Core Processor (ICP) a její systémové integraci stejně jako optoelektronického systému Next Gen Electro Optical Digital Aperture System (EODAS). Lockheed informuje, že vytvořil s pracovníky L3Harris společné týmy k překonání problémů.
Slyší-li nechápaví, podobají se hluchým.
Hérakleitos z Efesu, zvaný Skoteinos (Temný – asi 544-484 př.n.l.),
Hérakleitos z Efesu, zvaný Skoteinos (Temný – asi 544-484 př.n.l.),
Re: Lockheed Martin F-35 Lightning II
Již 10-15 let a stále dokola stejná píseń...
Re: Lockheed Martin F-35 Lightning II
Je to ubohost, já vím. 10 - 15 let a vyrobili jich jenom asi 1 000.
Jinak upřesňující zpráva říká, že dodávky neproběhnou do dubna, ale od dubna do června.
Slyší-li nechápaví, podobají se hluchým.
Hérakleitos z Efesu, zvaný Skoteinos (Temný – asi 544-484 př.n.l.),
Hérakleitos z Efesu, zvaný Skoteinos (Temný – asi 544-484 př.n.l.),
Re: Lockheed Martin F-35 Lightning II
Ked vidím problémy usákov (s min. 20 ročným náskokom vo vývoji) s výrobou lietadla 5 gen., chcel by som vedieť, kedy to zvládnu v podobnom merítku ostatné "veľmoci". Rusko to podľa mňa už nedokáže nikdy ani v stotinovom objeme, Čína uvidíme...
Re: Lockheed Martin F-35 Lightning II
Je zábava sledovat, jak někteří dělají, jako kdyby žádná jiná stíhačka na světě neměla problémy s termíny 

Re: Lockheed Martin F-35 Lightning II
Žiadna iná 5g. vlastne v produkcii nie je...
Re: Lockheed Martin F-35 Lightning II
Přes 200 dodaných a operačně způsobilých J-20 je co?
Nicméně, generace sem - generace tam, problémy a zpoždění byly vždycky, není jediný důvod, proč by tomu u 5g mělo být jinak.
Cerkev je blízko, ale je ledovice. Krčma je daleko, ale půjdem opatrně.
Re: Lockheed Martin F-35 Lightning II
A skoro 200 F-22
Ale přesně, jak píšeš – problémy byly vždycky. A spousta docela vážných a klidně i nikdy nevyřešených. Stačí se podívat, jak to vypadalo při zavádění F-16 – némlich to samé jako u F-35 


Re: Lockheed Martin F-35 Lightning II
F22 v produkcii nie je min. 15 rokov a cinske J-20 su stale skor jitrnice, jakou svet nevidel
Re: Lockheed Martin F-35 Lightning II
Také někdo nerozumí psanému textu do té míry, že mu ušlo, že zpoždění vzniklo při zavádění vylepšení - UPGRADE. Kdyby vyráběli pořád tu samou specifikaci, tak se dá předpokládat, že by jeli dál jako fretky. A kdo by napsal, že zlepšení museli provést vzhledem k předcházejícím problémům - chlazení agregátů - tak mu zase ušlo, že problémy, kvůli kterým dochází ke zpoždění se motoru, resp. chlazení agregátů vůbec netýkají.
Slyší-li nechápaví, podobají se hluchým.
Hérakleitos z Efesu, zvaný Skoteinos (Temný – asi 544-484 př.n.l.),
Hérakleitos z Efesu, zvaný Skoteinos (Temný – asi 544-484 př.n.l.),
Re: Lockheed Martin F-35 Lightning II
Seabee, akurat neviem, preco to pises mne a nie lynxovi...
Re: Lockheed Martin F-35 Lightning II
Slyší-li nechápaví, podobají se hluchým.
Hérakleitos z Efesu, zvaný Skoteinos (Temný – asi 544-484 př.n.l.),
Hérakleitos z Efesu, zvaný Skoteinos (Temný – asi 544-484 př.n.l.),