Scotty87 píše: ↑7/5/2023, 17:39
Jakou mají Líně souvislost s vyhozením vedení firmy vyvíjející (tragický) software pro VW?
Další zemětřesení ve Wolfsburgu. Volkswagen čekají velké změny, musí zvýšit efektivitu i přeskupit modelovou řadu.
ěmecký koncern Volkswagen nezažívá nejlepší období. V prvním kvartále roku skupině klesl zisk po zdanění o necelou třetinu na 4,7 miliardy eur (110 miliard korun) a na světových trzích jí neroste odbyt aut tak, jak by si představovala. Na veřejnosti se znovu přetřásá aféra Dieselgate, která koncernu na reputaci nepřidává.... Nyní má rozsáhlou proměnou projít i hlavní značka koncernu.
Slyší-li nechápaví, podobají se hluchým.
Hérakleitos z Efesu, zvaný Skoteinos (Temný – asi 544-484 př.n.l.),
Myslím, že toto je vcelku nepodstatné. Podstatné je, že za současného stavu vývoje elektromobility. Odhaleného nejen její reálnou efektivitou, ukončenými státními subvencemi, je celé toto odvětví s velkým otazníkem. A to se nebavím o Líních a vládních lží s nimi spjatých.
"Voni fotr, řekněte jim tam, že se jim na jejich párky vyserem!"
seabee píše: ↑26/7/2023, 18:53
No jo nehody! To je jiná káva, Zkus si to porovnat sám, snad to zvládneš: DOPRAVNÍ NEHODA versus DOBÍJENÍ V KLIDU. Už vidíš ten rozdíl?
Si bol účastníkom vyšetrovania požiaru danych elektrozariadení, že vieš že bolo všetko v poriadku? Ze majiteľ nevykonaval neodbornu opravu, nevykonaval potrebný servis, mal spravne zapojenu nabíjačku, nemal nehodu pre n kilometrami a neposkodil bateriu.
Bratrancovi zhorelo auto na dialnici. Ziadna nehoda. Len sral na správnu údržbu motora.
Scotty87 píše: ↑26/7/2023, 19:03
T6o je úplně jedno. Elektromobil nehoří častěji než auto na spalovací motor. Jen se o hořících spalovácích nepíše.
Mega inferno v Severním moři: Hoří loď se 3000 aut, posádka skákala přes palubu
První výsledky vyšetřování hovoří o tom, že požár vznikl v jednom z elektromobilů a vzápětí se velmi rychle rozšířil na ostatní náklad. Dvě stě metrů dlouhé a dvaatřicet metrů široké panamské plavidlo Fremantle Highway bylo na cestě z Bremerhavenu do egyptského Port Saidu, kam mělo přivézt 2 857 vozů, píše deník Bild. Podle médií se jedná o modely značky Mercedes.
Slyší-li nechápaví, podobají se hluchým.
Hérakleitos z Efesu, zvaný Skoteinos (Temný – asi 544-484 př.n.l.),
Odstavené elektrické tahače začaly znovu samy hořet měsíc poté, co se poprvé vzňaly a byly uhašeny
Jak se ukazuje, ani několikadenní monitoring nemusí být u elektromobilů, které se spontánně vzňaly, dostačující. Hasiči museli na konci července znovu zasahovat u skladových tahačů značky Nikola poté, co je před více jak měsícem uhasili.
Už ne: Český autoprůmysl a desítky tisíc pracovních míst jsou v ohrožení. Poláci porazili Čechy v boji o gigafactory VW
oláci přetlačili Čechy v závodu o stavbu gigafactory koncernu Volkswagen. Nová továrna v polské Nise se má rozjet už v roce 2025, zatímco projekt gigafactory v Líních u Plzně zůstane jen na papíře. Je to velká rána pro český automobilový průmysl. Desítky tisíc pracovních míst v ČR jsou v ohrožení.
seabee píše: ↑7/10/2023, 19:51
Už ne: Český autoprůmysl a desítky tisíc pracovních míst jsou v ohrožení. Poláci porazili Čechy v boji o gigafactory VW
oláci přetlačili Čechy v závodu o stavbu gigafactory koncernu Volkswagen. Nová továrna v polské Nise se má rozjet už v roce 2025, zatímco projekt gigafactory v Líních u Plzně zůstane jen na papíře. Je to velká rána pro český automobilový průmysl. Desítky tisíc pracovních míst v ČR jsou v ohrožení.
Tohle nemá s tím co tady che postavit VW nic společného.