FIAT G.55, 56 a 59

Moderátor: Hans S.

Uživatelský avatar
Tempik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1773
Registrován: 24/3/2008, 20:27
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: FIAT G.55, 56 a 59

Příspěvek od Tempik »

Ty údaje jsou ke G.55, asi překlep.
U G.55 jsem viděl na internetech údaj 20 000 člověkohodin. S porovnáním se 109 a jejími 4000 v roce 44...
Uživatelský avatar
Zemakt
6. Podplukovník
6. Podplukovník
Příspěvky: 14111
Registrován: 28/8/2008, 11:14
Bydliště: Cheb

Re: FIAT G.55, 56 a 59

Příspěvek od Zemakt »

Aha, tam kde jsem to přebral je psáno G.56 (jo je to v hlavičce dokumentu přímo uvedeno). Dvacet tisíc hodin je i tak mazec. I v porovnání s Emilem, Bf 109 E, který na počátku vyžadoval přes deset tisíc hodin, snad i 12 000 hodin. Stejně, to brutální snížení náročnosti výroby, v podstatě třikrát, je fakt husté. Se člověk ani pak nediví, že Němci ty stodevítky sekali jak Baťa cvičky.
ObrázekObrázek

"Voni fotr, řekněte jim tam, že se jim na jejich párky vyserem!"
Odpovědět

Zpět na „Letectvo“