Tim strasit nemuzeme. Tedy prave timto typem.

Tak jedine pomoci Polsku a sobe.
Ano jsem uspesni v pohonech.
https://www.pbs.cz/cz/Letectvi/Letecke-motory
https://www.mvvs.cz/en/
Časy se mění Skelete, s ohledem na to, že Primoco zaměstnalo předního českého obchodníka se smrtí, bude pan ředitel spíš realista.Primoco vlastní pacifista, který je pak v šoku, že jeho výrobky nechce armáda.
To stejně tak mohli i Iránci.
Kopie motorů z PBS jsou používány ve střelách s plochou dráhou, které Írán rozdává svým proxy silám jako je Hizballáh nebo jemenští Huttiové. A kterými mj. trefili nějaké ropné instalace v Saúdské Arábii a útočili na US síly v Iráku.HONZIK11 píše: ↑22/10/2024, 15:06 Drony Sahed jsou kopie Jihoaftickych dronu jehoz dokumentaci Iranci ziskali od zamestnancu Denel Dynamic drive Kentron.
Motor MD 550je plne vyraben v Iranu .
Technologii na výrobu MD-550 ukradli Íránci v roce 2006 kdyz ziskali neporuseny letecký motor Limbach Flugmotoren L-550 německé výroby. MD-550 je ve skutečnosti falešná kopie L-550.
Cina v tom nefiguruje.
PBS v tom nefiguruje.
Mozna koncepci,ktera neni nic zavratne noveho.
Ukrajina zvažuje zrušení zákazu vývozu dronů, pokud výrobce naplní potřeby ukrajinské armády. Silná podpora výrobců na počátku obrany před ruskou invazí umožnila vznik řady výrobců a rozšíření kapacity stávajících, takže jejich možnosti nyní převyšují potřeby armaády. Export by jim umožnil financování, potřebné na nákup moderních technologií a vybavení, stejně jako sledování západního vývoje softwarového a navigačního vybavení.Danik píše: ↑21/10/2024, 21:29 Pěkné by bylo užít ukrajinské spolupráce. Ale má to dvě ale.
1) Težko teď od nich žádat nějakou masovou výrobu pro AČR, když ZSU je jaksi potřebuje prioritně
2) Např. Bulava je stále novinka co se testuje. Teď v dalších týdnech tam borci z UAC jedou pro feedback z nasazení.