Výběr těžkého vozidla 4x4 pro AČR

Odpovědět
Uživatelský avatar
Lord
1. Armádní generál
1. Armádní generál
Příspěvky: 11142
Registrován: 24/8/2004, 02:48

Re: Výběr těžkého vozidla 4x4 pro AČR

Příspěvek od Lord »

Hele, neznám detaily, ale je zvenku hezký.
Možná by jste ho dokázali přizpůsobit AČR, ale musíte myslet politicky jinak :)
ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Scotty87
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5083
Registrován: 7/10/2018, 10:52

Re: Výběr těžkého vozidla 4x4 pro AČR

Příspěvek od Scotty87 »

Pressburger píše: 15/6/2025, 22:28 Scotty87 má zrejme svojho favorita tak Ford F-550 fujky...
Říkám jen to co bylo už v několika případech zaznamenáno. Civilní podvozky prostě většinou nejsou počítané pro trvalé zatížení 10-15 tun.
P.S. Ukrajinci nie sú "vagónovači" tak práve tým by to nemalo byť jedno...
Ukrajincům může být momentálně úplně jedno jestli se to za 10 let plně rozpadne. Nám to být jedno nemůže.
Uživatelský avatar
Lord
1. Armádní generál
1. Armádní generál
Příspěvky: 11142
Registrován: 24/8/2004, 02:48

Re: Výběr těžkého vozidla 4x4 pro AČR

Příspěvek od Lord »

To asi ne, to je tolik přetížený, to jo, jedině jako lehký.
ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
tomas.kotnour
podporučík
podporučík
Příspěvky: 680
Registrován: 10/9/2010, 23:43

Re: Výběr těžkého vozidla 4x4 pro AČR

Příspěvek od tomas.kotnour »

Zrovna tyto velké Fordy se na těch 10 tunách pohybují, problémem je, že jejich rozložení hmotnosti mezi přední a zadní nápravu při max. váze je počítáno na 1:2 a teď je otázka, kudy vedou ty limity? Může to být třeba zvolená pneu, přičemž samotná náprava snese se zesíleným odpružením více, nebo taky ne...
Odpovědět

Zpět na „Obrněná technika a dělostřelectvo“