Hra Red Alert
Moderátor: jarl
- Atlantis
- nadporučík
- Příspěvky: 819
- Registrován: 7/4/2005, 15:12
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Hra Red Alert
Téma je uzamčeno a přesunuto do diskuze i pro neregistrované SEM :
http://www.debata.palba.cz/viewtopic.php?id=70
Kdo hrál Red Alert???
Jináč ne, kachna to skutečně není, jak říkám, doma se podívám do té konkrétní knížky (Rudé Hvězdy ve vesmíru) a doplním podrobnosti.
http://www.debata.palba.cz/viewtopic.php?id=70
Kdo hrál Red Alert???
Jináč ne, kachna to skutečně není, jak říkám, doma se podívám do té konkrétní knížky (Rudé Hvězdy ve vesmíru) a doplním podrobnosti.
No jaký to bylo, každá strana měla svoje ... ovšem raději jsem hrál za rusáky. Měli atomovku ... spojenci zas jakési počasí, které spíš poškodilo více okoli, ale dá se říci že to bylo skoro na roveň. Ovšem Rusáci měli lepší tanky, odolnější a údernější ... postavili jste deset Mamutů a bylo rozhodnutuAtlantis píše:Vrrr, já se ptal kvůli něčemu jinému:-)) Třeba jak moc těžké to bylo za Rusy či za amíky? Jasně že se to nedá porovnávat s realitou, ale náznak tam je.

Spojenci měli pěknou vychytávku - chronosféru ... označili jste skupinu a poslali třeba doprostřed nepřátelské základny ... pár akcí se mi vcelku zdařilo ... ovšem některá "zjevení" dopadla debaklem.
Výsadkáři byli moji oblíbení ... využíval jsem je na průzkum na velké mapě nebo jako podporu vzdálenému útoku. Spojenci měli dobrou pěchotu, když se mariňáci zakopali tak dost vydrželi. Dobrej u spojenců byl satelit, který Vám odkryl celé území. Jinak spojenecká obrněná technika nestála za nic ... příliš nevydržela ... plazma tank měl sice velkou palebnou sílu, ale odolnost byla bídná ... maskovací tank - drahý, málo odolný ... vhodný snad je při hře po síti. Samohybné dělo vcelku rychlé ale bohužel proti ruským tankům méně odolné.
U Rusů jste postavili údernou skupinu, třeba ze třech Mamutů ... dokázali se opravovat sami za nějaký čas a jako doprovod deset středních tanků, pěchotu a jelo se, tato skupina dokázala napáchat hodně paseky.
Jinak Red Alert ... to je opravdu povídání na samostatné téma ... Oblíbené jsem měl Kirovi ... vzducholodě ... stačilo jich poslat pět nad základnu ... to bylo taky dobrý






Jasné, Lord hovorí o hre Red Alert 2.
Za Rusov to bolo jednoduché, stačilo vyrobiť čo najviac Mamut tankov (ja som doprovod vôbec nepoužíval, Mamuty ho nepotrebovali
), bola to nejlepšia zbraň celej hry s veľkou palebnou silou, super odolnosťou, síce trochu pomalá, ale smrtiaca a navyše sa aj sám opravoval. Za Amíkov bolo veľmi ťažké zničiť ich (najlepšie na to boli asi tie vysoké vežky, ktoré, keď sa navzájom nabýjali, tak boli veľmi silné).
A Rusi mali navyše nejaké ochranné pole (na názov si nespomínam), ktoré zaručovalo nezničiteľnosť asi tak na minútu. A keď Mamut získal "frčky", tak sa z neho stal ešte ničivejši nástroj skazy
Kirovy som väčšinou nepoužíval, občas sa zišli, ale boli strašne pomalé a nepriateľ ich sundal, skôr ako doleteli nad jeho základňu.
Za Rusov to bolo jednoduché, stačilo vyrobiť čo najviac Mamut tankov (ja som doprovod vôbec nepoužíval, Mamuty ho nepotrebovali

A Rusi mali navyše nejaké ochranné pole (na názov si nespomínam), ktoré zaručovalo nezničiteľnosť asi tak na minútu. A keď Mamut získal "frčky", tak sa z neho stal ešte ničivejši nástroj skazy

Kirovy som väčšinou nepoužíval, občas sa zišli, ale boli strašne pomalé a nepriateľ ich sundal, skôr ako doleteli nad jeho základňu.
Ano, ano pánové mluvím, o Red Alert II, ale hrál jsem i jedničku, Red Alert dvojku, ale považuji za super hru ... k dokonalosti dovedena plošinovka, přehledné, prostě klasika, dle mě lepší než 3D, ale věc názoru 
Určitě souhlas, že Mamut byla zbraň posledního soudu, pokud jste jich vyrobili deset byl osud amíků zpečetěň. Já jsem obvykle jich ale tolik nevyráběl, jednak se vyráběly dlouho, jednak stály dost peněz, a taky Mamuti nemohly být všude.
Já jsem využíval spíše mobilní ochranu základny, vytvořenou tedy ze středních tanků, které jsem posílal do rychlých útoků.
Potom bylo možné zvolit druhou strategii, a sice se zakopat ve své základně, obehnat hradbami a postavit věže, zajistit dobře koření, a budovat Mamuty.
Před útokem na americkou základnu jim atomovkou vyřadit elektrárny, aby nebyly funkční plazma věže a bylo hotovo.
V další expansion pack ... resp. Yuri edition, dostali amíci Apokalypse tank, který demoloval tanky, myslím i Mamuty jejich přejížděním.

Určitě souhlas, že Mamut byla zbraň posledního soudu, pokud jste jich vyrobili deset byl osud amíků zpečetěň. Já jsem obvykle jich ale tolik nevyráběl, jednak se vyráběly dlouho, jednak stály dost peněz, a taky Mamuti nemohly být všude.
Já jsem využíval spíše mobilní ochranu základny, vytvořenou tedy ze středních tanků, které jsem posílal do rychlých útoků.
Potom bylo možné zvolit druhou strategii, a sice se zakopat ve své základně, obehnat hradbami a postavit věže, zajistit dobře koření, a budovat Mamuty.
Před útokem na americkou základnu jim atomovkou vyřadit elektrárny, aby nebyly funkční plazma věže a bylo hotovo.
V další expansion pack ... resp. Yuri edition, dostali amíci Apokalypse tank, který demoloval tanky, myslím i Mamuty jejich přejížděním.





Datadisk Red Alert Yuri´s Revenge se odehrává krátce po skončení Red Alert 2. Američanům se podařilo vyhrát, odrazili útok Sovětů a zahnali je ze svého území. Premiér Romanov byl zatčen a uvězněn v britském vězení Tower. Jediné, co nahání Američanům strach, je sovětský vrchní poradce pro vědy Yuri. Již během Red Alert 2 narazili na výsledky jeho tajemných experimentů s ovládáním lidské mysli.





- Atlantis
- nadporučík
- Příspěvky: 819
- Registrován: 7/4/2005, 15:12
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Vrrr, ano, když jsem hrál za amíky, tak jsem tohle pole skutečně nesnášel. Takže moje strategie byla: Jakmile se někde jen trošku zkoncentrovaly nepřátelské síly, tak (primárně na mamuty-jestli je tím míněn Apocalypse tank) podniknout pár "drobných" leteckých ůderů. Nejlépe, je li blízko moře, tak z letadlovek:-)) Za těch pár Harrierů to obvykle stálo.
Lord: Hej, jak se Ti povedlo to s těma věžema, že sbírají energii z celé řady? To je až z datadisku, že? Protože mě jinak vždycky berou energii maximálně od sousedů, co jsou ve vzájemném dostřelu.
Lord: Hej, jak se Ti povedlo to s těma věžema, že sbírají energii z celé řady? To je až z datadisku, že? Protože mě jinak vždycky berou energii maximálně od sousedů, co jsou ve vzájemném dostřelu.
Red Alert 2 je fakt bomba hra...a má o i celkem vyhcytaný příběh jednotky atd. Nejlepší jsou ale ty filmečky s herci.
Já sem vždycky postavil hodně základen pro Harriery a pak jsem to posílal na základnu nepřítele. sice jsem ztratil polovinu letadel, ale ta se dala nahradit:)
Ten datadisc je taky pěknej, taky jsem ho dohrál:)
Já sem vždycky postavil hodně základen pro Harriery a pak jsem to posílal na základnu nepřítele. sice jsem ztratil polovinu letadel, ale ta se dala nahradit:)
Ten datadisc je taky pěknej, taky jsem ho dohrál:)
"Nemůžeš-li střílet, staň se bunkrem, nemůžeš-li se hýbat, staň se zbraní, nemůžeš-li vyhrát, staň se hrdinou."
Ano Atlantis pod pojmem Mamut je míněn Apocalypse tank. Jelikož jsem hrál i původní Red Alert, kde měli Rusové také tyto těžké dvouhlavňové tanky a tam se jmenovaly Mamut. Ve dvojce už zachovávám toto označení, kvůli hantýrce 
Co se mi na jedničce líbilo byly bojové vrtulníky … ty jsem ve dvojce postrádal.
V Yuriho návratu je dobrej týpek Boris! Dobrej na likvidaci budov … označí budovu a na ní se slétnou Migy. Také Rusům přibyl těžkej vrtulník dokáže odstřelovat nepřítele a když přistane rozloží těžké dělo … dobrá, ale drahá věc.
Ty věže se myslím odborně jmenují Prism Tower … Atlantis je důležité jak ty věže postavíš, chce si to dobře rozmyslet … fígl je v tom, že Prisma věže postavíš v určité konfiguraci, je vhodné nechávat větší rozestupy. Jak známo ostatní věže nabijou věž, která je neblíže nepřátelské jednotce. Ovšem když je věž postavena dál … už nenabije další řadu. Takže já jsem stavěl konfiguraci třeba 2x4, to znamená dvě řady po straně po čtyrech věžích … vzdálené od sebe. Tím se to všechno vzájemně nenabíjelo, ale byly k dispozici dva vcelku silné paprsky k obraně základky.
Atlantis píšeš, že jakmile se někde trošku zkoncentrovaly nepřátelské síly, tak (primárně na mamuty-jestli je tím míněn Apocalypse tank) podniknout pár "drobných" leteckých ůderů. Nejlépe, je li blízko moře, tak z letadlovek …
Taky dobrej fígl je kydnout na jednotky chronosféru a tukňout na moře … Mamuta tak spolehlivě utopíš
Dále pro nadšence uvádím, že se chystá Red Alert 3.
Dále lze hrát Red Alert po Internetu na www.coldwar-game.net

Co se mi na jedničce líbilo byly bojové vrtulníky … ty jsem ve dvojce postrádal.
V Yuriho návratu je dobrej týpek Boris! Dobrej na likvidaci budov … označí budovu a na ní se slétnou Migy. Také Rusům přibyl těžkej vrtulník dokáže odstřelovat nepřítele a když přistane rozloží těžké dělo … dobrá, ale drahá věc.
Ty věže se myslím odborně jmenují Prism Tower … Atlantis je důležité jak ty věže postavíš, chce si to dobře rozmyslet … fígl je v tom, že Prisma věže postavíš v určité konfiguraci, je vhodné nechávat větší rozestupy. Jak známo ostatní věže nabijou věž, která je neblíže nepřátelské jednotce. Ovšem když je věž postavena dál … už nenabije další řadu. Takže já jsem stavěl konfiguraci třeba 2x4, to znamená dvě řady po straně po čtyrech věžích … vzdálené od sebe. Tím se to všechno vzájemně nenabíjelo, ale byly k dispozici dva vcelku silné paprsky k obraně základky.
Atlantis píšeš, že jakmile se někde trošku zkoncentrovaly nepřátelské síly, tak (primárně na mamuty-jestli je tím míněn Apocalypse tank) podniknout pár "drobných" leteckých ůderů. Nejlépe, je li blízko moře, tak z letadlovek …
Taky dobrej fígl je kydnout na jednotky chronosféru a tukňout na moře … Mamuta tak spolehlivě utopíš

Dále pro nadšence uvádím, že se chystá Red Alert 3.
Dále lze hrát Red Alert po Internetu na www.coldwar-game.net





Za tu hru po internetu ... mrkni na to zdá, se že ne. Na Iron Curtain asi chronosféra fakt nešla, ale na jiné "normální" mamuty to fakalo.
Jaké máte zkušenosti s chrono vojáky? Myslíte, že užitečná věc? Já myslím, že při jejich nasazení musíte být opatrní, jinak mají velké ztráty ... moc sem jich nevyužíval, má snad někdo jiné zkušenosti? Znáte nějaký další triky?
Jak často jste používali minéry, agenty, akce s inženýry, diverzní akce, přepadávání kombajnů?
Jaké máte zkušenosti s chrono vojáky? Myslíte, že užitečná věc? Já myslím, že při jejich nasazení musíte být opatrní, jinak mají velké ztráty ... moc sem jich nevyužíval, má snad někdo jiné zkušenosti? Znáte nějaký další triky?
Jak často jste používali minéry, agenty, akce s inženýry, diverzní akce, přepadávání kombajnů?





- Atlantis
- nadporučík
- Příspěvky: 819
- Registrován: 7/4/2005, 15:12
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Na Kombajny byla právě chronosféra fajn. Prostě když se vyskytly třičtyři na jednom místě, tak zapnout a hodit buď před věže nebo do vody.
Já zbožňoval na vodních mapách letadlovky. Když jsem je měl (+ochranu Aegisů a Torpédoborců-delfíni mi přišly lehce na nic) to pak byla zábava:-))
Akce s inženýri moc ne. To spíš bleskovým výpadem vyřadit obranu základny a než se vzpamatují tak 2-3 vtrtulníky s inženýri a co nejvíc toho obsadit (netřeba podotýkat, že to chtělo mít nějakou finanční hotovost po ruce pro spuštění okamžité výroby a opravy). Jinak jsem na síti zbožňoval francouze. Kubánci můžou mít atomovku, Rusové tesla tanky, Iráčani teroristy, ale velký kanón zlikviduje v pohodě vše:-)) Stačí ho jen obklopit protiletadlovou palbou, aby byl i ve vzduchu klid:-))
Já zbožňoval na vodních mapách letadlovky. Když jsem je měl (+ochranu Aegisů a Torpédoborců-delfíni mi přišly lehce na nic) to pak byla zábava:-))
Akce s inženýri moc ne. To spíš bleskovým výpadem vyřadit obranu základny a než se vzpamatují tak 2-3 vtrtulníky s inženýri a co nejvíc toho obsadit (netřeba podotýkat, že to chtělo mít nějakou finanční hotovost po ruce pro spuštění okamžité výroby a opravy). Jinak jsem na síti zbožňoval francouze. Kubánci můžou mít atomovku, Rusové tesla tanky, Iráčani teroristy, ale velký kanón zlikviduje v pohodě vše:-)) Stačí ho jen obklopit protiletadlovou palbou, aby byl i ve vzduchu klid:-))
- Kun@
- Poddůstojník v záloze
- Příspěvky: 168
- Registrován: 28/9/2004, 18:01
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Zlatá dobrá tesla. V jedničce stačilo za rusáky opevnit tábor teslama a pak už stavět mamonth tanky. Ale ani stará dobrá Tanya nebyla k zahození :-) v dopravnim vrtulníku skvělá kombinace. Filmečk i celá atmosféra stála opravdu za to.
Ničení kombajnů je a zabírání nalezišť je důležitá věc. Někdy dokázali pěchotu pěkně potrápit :-)
Ničení kombajnů je a zabírání nalezišť je důležitá věc. Někdy dokázali pěchotu pěkně potrápit :-)
V RA2 byly suprový chronolegionáři. Jen se musely dělat kratší skoky nebo je hodit dál od oblasti ůtoku,mít jich tak 15,počkat až se "zadaptujou" a i 10 Apocalypse tanků bylo odejeto. Jen je nutno je rychle rozložit na všechnu techniku(která okamžitě po jejich dotyku přestává střílet). Radi se totiž soustředí všichni na nejbliší objekt a ti ostatní je snadno zmasakrují.
Defíni jsou super. Koncentrace 10 najednou a i nejtěší rakeťáci šli po třetím "hvízdnutí" ke dnu.
A skvělý byly i ty rus. helikoptéry v Yurim. Klepnutím na ní z ní máš dalekonosnou houfnici s nejdelším dostřelem na mapě.(velmi užitečné na ostrově před odletem na měsíc). Část přeměnit na houfnice,zbytek jako vzušné krytí a nemá chybu.
Železná opona(za Rusy),skvělá zbraň proti pěchotě.Nabereš skupinku a všichni papa.
A inženýri super. Za Spojence - stoupí do toho protil obrňáčku a je z nej polní opravárenské vozítko.
A maskovany Mirage tank taky super. Kdyz stoji,nic ho nevidi a tak ho nemuže zaměřit. Postavil jsem je na prijedovou cestu a Apocalypse chvilku mlel věží sem a tam a papa. Supr pri první vlně výsadku chronosféférou na Kubu.
Defíni jsou super. Koncentrace 10 najednou a i nejtěší rakeťáci šli po třetím "hvízdnutí" ke dnu.
A skvělý byly i ty rus. helikoptéry v Yurim. Klepnutím na ní z ní máš dalekonosnou houfnici s nejdelším dostřelem na mapě.(velmi užitečné na ostrově před odletem na měsíc). Část přeměnit na houfnice,zbytek jako vzušné krytí a nemá chybu.
Železná opona(za Rusy),skvělá zbraň proti pěchotě.Nabereš skupinku a všichni papa.
A inženýri super. Za Spojence - stoupí do toho protil obrňáčku a je z nej polní opravárenské vozítko.
A maskovany Mirage tank taky super. Kdyz stoji,nic ho nevidi a tak ho nemuže zaměřit. Postavil jsem je na prijedovou cestu a Apocalypse chvilku mlel věží sem a tam a papa. Supr pri první vlně výsadku chronosféférou na Kubu.




Vím vše, protože mlčím, abych slyšel..... motto STASI