Michan: Ty vzdálenosti jsou max. dosah, tj. kam vidí a vztahují se na velký cíl (jako bombardér či tanker). Ten 2-3x větší dosah pro APG-79 by to dal takhle, ale opět zřejmě proti cíli s velkým RCS - okolo 10m2.
Jinak jen oprava - při palbě kanonem se nevypíná přívod paliva, ale naopak zapíná nepřetržité zapalování; možná bych to měl trochu přeformulovat, jestli jsem to spatlal dohromady a takhle to vyznívá?
LPI uměly "trochu" i některé starší radary, ale zpravidla nikoli frekvenčními skoky, ale potlačením bočních smyček či spíše oním vytvořením "mapy oblohy" jedním pracovním cyklem a následným vypnutím radaru a dohledání cílů na takto vytvořeném SAR obrazu
(tj. přejet zleva doprava, přicházející odrazy uložit do jednoho souboru, resp. zásobníku a pak v tom všem hledat v "offline módu") - tak to dělal APG-70 nasazený na F-15E a zřejmě tedy i APG-73, který využíval stejnou elektroniku. Jestli je nutné LPI mód SAR mapou rozepsat, tak to můžu zkusit; mám trochu problém s popisem abstraktnějších věcí/technik
Zemakt: "Rhino" bude mít nižší dolet (znatelně) nebo díky nutnost nést PPN výrazně menší nosnost. Tady se projevují dvě věci: jednak je Super Hornet námořní letoun, což vždy nutně nese výrazně těžší drak z důvodu strukturálních výztuh atp. a druhak je fakticky vzato letounem střední kategorie (MCA), zatímco Strike Eagle je "těžký stíhací bombardér" podobně, jako Su-27 či -34. Váha Strike Eaglu i "Rhina" je sice podobná, ale to je dáno relativně těžším drakem SH - rozměrově má SH méně místa v trupu i menší plochu křídel, ač rozpětí je podobné - křídlo SH je výrazně užší a delší (vyšší profil). Dále pak bude SH díky mírné podmotorovanosti a zmršeným křídlům mít i horší akceleraci a rychlost (viz kap. 8).
Redboy: těžko říct. Konkrétní hodnoty propustnosti vzduchu se nedozvíš; možná se něco dá odvodit z toho, že nové dmychadlo pro F414 EPE by si vzalo o cca. 20% více vzduchu a tím by byly možnosti stávající konstrukce vstupů prakticky vyčerpány (zbyla by asi 1% rezerva). Ta pevná síťovina může být aplikována třeba na těch stěnách, pohlcujících RF záření - jinak nevím. Okolo LOD opatření Super Hornetu je spousta mystifikací a nejasností..
Jinak ty tmavší "pruhy" ve vstupech kousek před bílou anti-RF částí jsou pravděpodobně ony odvětrávací otvory pro mezní vrstvu..