MiG-31 Foxhound
Moderátor: Julesak
Redboy samo.. myslím, že AIM-47 ani jinou než jadernou hlavici mít neměly. Ale je to už dávno co jsem se Falcony zaobíral. Třeba se pletu. Nicméně úprava pumovnice pro jadernou bombu by byla brnkačka.. tedy pokud by se do té pumovnice nějaká vešla.
Navíc externí podvěs je u takového letadla (logicky) ptákovina. Aerodynamický odpor by byl velký, nárok na konstrukci letadla a bomby rovněž. Takže by mi do velké míry klesly výkony letadla. Čistá "25" měla maximálku M3.12, ověšená pak M2,8. U SR-71 s podvěsem by to bylo podobné + snížený dolet vlivem vyšší spotřeby motorů.
Navíc externí podvěs je u takového letadla (logicky) ptákovina. Aerodynamický odpor by byl velký, nárok na konstrukci letadla a bomby rovněž. Takže by mi do velké míry klesly výkony letadla. Čistá "25" měla maximálku M3.12, ověšená pak M2,8. U SR-71 s podvěsem by to bylo podobné + snížený dolet vlivem vyšší spotřeby motorů.



Pokud se pamatuji dobře, z doby služby u PVOS, tak se uvažovalo o letišti pro Mig 25 u Hradčan. Tamní VPD by to bez problémů zvládla.Hektor píše:Pristáli niekedy MiG-25 alebo 31 v ČSR? Mám pocit že v rámci projektu Buran bolo vybrané ako záložné letisko v Budejoviciach a jedným z testov bolo aj pristátie a vzlet MiGu-25U ale to je len letmá a neurčitá spomienka.
Vždycky mě pobavilo, když na pravidelný let SR - 71, který kopíroval hranice SRN/NDR + ČSSR z Greenham Common startoval hotovostní Mig 23 ze Žatce. Každopádně nás tím imperialisté sr.li, protože při takokvém letu zapínali na kopcích všechny mašiny a díky tomu, že nebyl dodržen harmonogram odběru elektrického proudu, vyúčtoval rozvodný podnik praporu měsíčně několik milionů penále a obvykle po 10. každého měsíce u praporu jezdila jenom sanitka, Š 105S velitele a jedna Avia na poštu a zásobování - nebylo na benzín a od 15. už nebylo ani na jídlo, tak jsme měli obden k večeři lečo (5 litrová lahev za 25 Kčs).
stejnou bžundu měli určitě i Izraelci, když koukali na své Mirage III a Phantomy2 jak bezmocně šplhají vzhůru za "25". A vymýšlejí různé pasti jak je dostat (stejně jako my) 
Nicméně jako moderátor této sekce si další poznámky k MiG-25 ponechejte přímo do jejího vlákna. Toto je vlákno o MiGu-31.

Nicméně jako moderátor této sekce si další poznámky k MiG-25 ponechejte přímo do jejího vlákna. Toto je vlákno o MiGu-31.
Naposledy upravil(a) skelet dne 20/8/2010, 14:26, celkem upraveno 2 x.



- Alchymista
- 5. Plukovník
- Příspěvky: 4883
- Registrován: 25/2/2007, 04:00
Ešte k možnosti podvesiť jadrovú bombu na trojmachový stroj:
Mig-25RB a BM mali možnosť nosiť bomby na externých závesníkoch.
Ale boli to špeciálne tepelne odolné bomby FAB-500T/TS, ktoré údajne znášali ohrev až nad 200°C.
Nukleárne nálože sú naopak tepelne značne citlivé a vo väčšine prípadov sú počas skladovania a prepravy trvalo pripojené na klimatizačné jednotky.
Mig-25RB a BM mali možnosť nosiť bomby na externých závesníkoch.
Ale boli to špeciálne tepelne odolné bomby FAB-500T/TS, ktoré údajne znášali ohrev až nad 200°C.
Nukleárne nálože sú naopak tepelne značne citlivé a vo väčšine prípadov sú počas skladovania a prepravy trvalo pripojené na klimatizačné jednotky.


Оптимисты изучают английский язык, пессимисты - китайский. А реалисты - автомат Калашникова
Jak se to veme. Brnkačka asi ne, ale všechno jde, jen malé děti ne, těm to trvá rok. To by šlo říci, že by byla brnkačka upravit pumovnici F-102 pro jadernou pumu. A shodnem se na tom, že je to pitomost, že? Ta koncepce je podobná. Podobně jako je prostě blbost jaderná puma na MiGu-31... Zavěšení a použití jaderné zbraně není jen o tom, jestli ji tam pověsím. Při hrubé nadsázce jde říci, že ji přidrátuju třeba na Blaníka, ale její použití, bezpečnost, podpora.. jsou relativně složité věci, pro to je třeba poměrně dost času a peněz. Jak ve Spojených státech, tak v sojuzu byly tyto testy a koncepce použití poměrně obsáhle testovány typ od typu. To jsou stovky hodin letů s maketami, uzpůsobení, případně vývoj zbraně pro ten který typ atd. atd. atd.skelet píše:Nicméně úprava pumovnice pro jadernou bombu by byla brnkačka.. tedy pokud by se do té pumovnice nějaká vešla.
V tomhle případě jistě, pokud by vznikla úročná verze na bázi A-12, tak by jistě šlo o interní provedení pumy. Vidíme to na základních prostředcích jaderného napadení u Spojených států té doby. Šlo by jmenovat základní představitele F-105, F-111, A-5. U nadzvukových strojů normální. Ale třeba MiG-25 je příkladem toho, že není vše nalinkované. Tam je taq puma ale jaksi navíc.skelet píše:Navíc externí podvěs je u takového letadla (logicky) ptákovina. .
Maximálka MiGu-25RB s 4xFAB500 byla M2,35, pochopitelně klesl dolet a dostup. Jaderná puma se zavěšovala jedna pod trup, jestli mě paměť neklame (su v práci), tam byl vliv menší, asi, zhruba.. MiMochodem maximálka MiGu-25 je oficiálně M2,85.skelet píše:Aerodynamický odpor by byl velký, nárok na konstrukci letadla a bomby rovněž. Takže by mi do velké míry klesly výkony letadla. Čistá "25" měla maximálku M3.12, ověšená pak M2,8. U SR-71 s podvěsem by to bylo podobné + snížený dolet vlivem vyšší spotřeby motorů.
Stíhací verze je pochopitelně mimo.
Nelezeme od migu a stíhaček pryč?


- kopapaka
- 6. Podplukovník
- Příspěvky: 3837
- Registrován: 26/1/2008, 20:47
- Bydliště: kósek od Prostějova
skelet píše:.. myslím, že AIM-47 ani jinou než jadernou hlavici mít neměly. Ale je to už dávno co jsem se Falcony zaobíral. Třeba se pletu.
http://www.palba.cz/viewtopic.php?t=2543kopapaka píše: tu původně měla tvořit jaderná hlavice W-42 o síle 0,25kt TNT. Protože její vývoj byl zastaven, byla prozatímně použita klasická bojová hlavice o hmotnosti 45kg, odpalovaná bezkontaktním zapalovačem.




"Válka je Mír, Svoboda je Otroctví a Nevědomost je Síla!"
- Alchymista
- 5. Plukovník
- Příspěvky: 4883
- Registrován: 25/2/2007, 04:00
Po pravde, prečo to tak je presne neviem. Ale tepelná rozťažnosť nebude jediný alebo hlavný dôvod - tých bude určite viac.asija píše:proc je tomu tak? Jediny duvod co me ted napda by byla tepelna roztaznost exolozivnich cocek, kter by pak mohly ztratit presne zakriveni.
Tá dutá plutóniová guľa v náloži celkom dosť hreje aj "sama o sebe" - čo som čítal, u niektorých typov náloží to bolo i viac ako sto wattov. Okolo vysokovýkonné výbušniny, nepretržite pracujúca elektronika, batérie... - a všetko zabalené v dobre tepelne izolujúcom plášti či tepelnom štíte...


Оптимисты изучают английский язык, пессимисты - китайский. А реалисты - автомат Калашникова
Nízký průlet .. místy má zvuk jako Tie Fighter z hvězdných válek 
http://www.youtube.com/watch?v=aIPqO5HeczE
a pár pěkných záběrů včetně předletové přípravy a výhledu periskopu zadního pilotního prostoru
http://www.youtube.com/watch?v=VtreAn3Pfjo

http://www.youtube.com/watch?v=aIPqO5HeczE
a pár pěkných záběrů včetně předletové přípravy a výhledu periskopu zadního pilotního prostoru
http://www.youtube.com/watch?v=VtreAn3Pfjo



Tiež pár videí:
http://www.youtube.com/watch?v=cWEUe1CU ... re=related
prototyp 31m s podvesenými R-77
Zveno MIG-31:
http://www.youtube.com/watch?v=mUDisB1K ... re=related
Tak tohto neviem pomenovať -frajer či furiant Gríša:
http://www.youtube.com/watch?v=TQBqviCW ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=cWEUe1CU ... re=related
prototyp 31m s podvesenými R-77
Zveno MIG-31:
http://www.youtube.com/watch?v=mUDisB1K ... re=related
Tak tohto neviem pomenovať -frajer či furiant Gríša:
http://www.youtube.com/watch?v=TQBqviCW ... re=related
Tož lidičky já sem dostal od přítelkyně dárek a to let v migu 31 až do jeho dostupu a chvíli nadzvukem a snad prý i možnost vyzkoušení pilotáže,je to v rusku a bude to na konci května je to rožšířený výlet na 13dní kdy se budu účastnit předletových příprav,let v migu 29 a pak v migu 31.Takže pak počítejte že se po návratu pochlubím a pokusím se popsat svůj zážitek z tohoto letadla a pokusím se vyspovídat pilota a techniky jak to jen půjde tak snad budu vědět jaké je to s 31 v praxi.
Veríme, podobnú akciu vyhral nejakí šťastlivec od Gillete (v rámci mach3) a potom sa o tom chvastal v L+K. Vtedy som si ešte nemal čo holiť tak som bol strašne sklamaní že nemám šancu vyhrať. Podstatné ale je že mu dovolili fotiť a to celkom bohato, takže na nás silno mysli a všetko si pekne nafoť.
PS: nemá tvoja priateľka sestru?
PS: nemá tvoja priateľka sestru?
To Hektor nemusíš si preto vešať ďalšiu ženskú na krk, stačí Ti min. 500 tácú + letenka a pobyt, viza dostaneš bez problémov, je to v rámci zvýhodneného turistického ruchu, záujem je aj tak veľký tak skôr ako 3 mesiace od zaplatenia si za knipel nesadneš. Čo sa týka fotodokumentácie letu a DVD tú máš v cene od profesionálov Itartass, ak Ti ešte hnijú peniaze môžeš si prikúpiť kombinézu aj pretlakový odev v ktorom si letel. Prilbu pokiaľ viem nepredávajú. V MiGu-29 Ti dovolia aj chvíľu pilotovať v 31-tke s tým nerátaj. Dosiahnutá výška a rýchlosť záleží od konkrétnych atmosférických podmienok, ale min. 23 000 m nad zemou a na chvíľu aj rýchlosť 2,5 Macha sa dosahuje v každom lete. Šťastlivci sa dostali aj na 2,7 Mach a výške cez 25 000 m. Zdravotný stav preveria špecialisti v rámci predletovej prípravy, omezenia sú: vek min.18, hmotnosť max. 100 kg, výška do 195 cm. Nakoniec to najdôležitejšie - jeden z kontaktov:
http://www.zlutaraketa.eu/41,mig-31-let-vesmirem.html
http://videoalbumy.azet.sk/mig-31/wLCUKEZTBY7SieH2/
Širšiu ponuku ponúkajú ruské stránky vrátane net-tlmočníka, pozor je tu vysoká šanca niekomu naletieť!
http://www.zlutaraketa.eu/41,mig-31-let-vesmirem.html
http://videoalbumy.azet.sk/mig-31/wLCUKEZTBY7SieH2/
Širšiu ponuku ponúkajú ruské stránky vrátane net-tlmočníka, pozor je tu vysoká šanca niekomu naletieť!
ad absik prosím tě promiň já si tě spletl s jedním nepřejícím který do mě rýpal omlouvám se ti za to opravdu promiň,spltl jsem si tě
Jinak už to mám potvrzené přímo ze Sokola to je přímo to letiště u továrny,
takže vracet se budu 12 června a jen co se do toho dám tak vám to napíšu jaké to bylo.A musím dát za pravdu absikovi protože 31 opravdu nebudu moci zkusit pilotovat ale 29 určitě samozřejmě pod přísným dohledem.Já mám PPL-A ale to je na vrtule takže se těším,no uvidíme určitě se těžte na reportáž jak na 29 tak 31.Jinak kolik to celé stálo zatím já nevím(přítelkyně tají)ale je to přímo od kanceláře Sokola takže je to bez provizí kanceláří.A hotel máme 3hvězdičkový.no uvidíme. a absíku ještě jednou promiň Zatím
Jinak už to mám potvrzené přímo ze Sokola to je přímo to letiště u továrny,
takže vracet se budu 12 června a jen co se do toho dám tak vám to napíšu jaké to bylo.A musím dát za pravdu absikovi protože 31 opravdu nebudu moci zkusit pilotovat ale 29 určitě samozřejmě pod přísným dohledem.Já mám PPL-A ale to je na vrtule takže se těším,no uvidíme určitě se těžte na reportáž jak na 29 tak 31.Jinak kolik to celé stálo zatím já nevím(přítelkyně tají)ale je to přímo od kanceláře Sokola takže je to bez provizí kanceláří.A hotel máme 3hvězdičkový.no uvidíme. a absíku ještě jednou promiň Zatím