Re: MiG-33/ MiG-35 Fulcrum Plus
Napsal: 10/6/2020, 19:36
ZZZ, je to jeho názor.
Instruktor, maintaince, ale bylo by zajimavé najít třeba polské rozhovory s piloty Migu-29. Ale myslím si že používejí verze které popisuje indický pán, a indický pán mluvil o modernizacích, tedy snad nebudeme proti sobě dávat letadla z 1991 a 2014, ale vyplívá z toho to, že s modernizacema je Mig-29 plně srovnatelný s F-16.
Juraj Tichy
F-15 nemá taky omezovač g.
Má to výhodu v tom, že pilot se může dostat za hranu, když to potřebuje a nevýhodu úplně stejnou, že může díky tomu dojít k destrukci letadla, častěji se spíše dole mění křídla.
Létat takto ale vyžaduje větší tréning.
S omezovačem g je létat na hraně jednodušší.
Instruktor, maintaince, ale bylo by zajimavé najít třeba polské rozhovory s piloty Migu-29. Ale myslím si že používejí verze které popisuje indický pán, a indický pán mluvil o modernizacích, tedy snad nebudeme proti sobě dávat letadla z 1991 a 2014, ale vyplívá z toho to, že s modernizacema je Mig-29 plně srovnatelný s F-16.
Juraj Tichy
F-15 nemá taky omezovač g.
Má to výhodu v tom, že pilot se může dostat za hranu, když to potřebuje a nevýhodu úplně stejnou, že může díky tomu dojít k destrukci letadla, častěji se spíše dole mění křídla.
Létat takto ale vyžaduje větší tréning.
S omezovačem g je létat na hraně jednodušší.