Jednomístné univerzální bojové letadlo vzniklé přestavbou typu MiG-29.
Vylepšení doznala zejména avionika:
Víceúčelový Radiolokátor ŽUK-AE vybavený fázovou anténou AFAR byl vyvinut korporací Fazotron-NIIR z sériového radaru ŽUK-ME, kterými jsou vybaveny letouny MiG-29K/KUB a MiG-29SMT.
Opto-elektronický systém OLS-UE a OLS-UEM mají televizní, IČ a laserový kanál a zabezpečují objevení ,identifikaci a zaměření cíle. Typ OLS-35 má údajný dosah 40km v přední polosféře a 70km v zadní a váhu 70kg.
Modernizované informační systémy dovolují efektivně operovat ve skupině i samostatně
Letoun je schopen působit i z polních letišť, operovat v noci a za ztížených meteo.podmínek.
Pohon: 2 dvojproudové motory Leningrad/Klimov RD-33 z přídavným spalovaním o tahu po 88 kN ? a měnitelným vektorem tahu
Max. rychlost:2 400 km /h ve výšce 11 000 m.
Poč. stoupavost:330 m/s.
Dolet: 1 800km/ 3 000 km s přídavnými nádržemi.
Dostup: 17 500 m.
Hmotnost: prázdná 11 000kg, max. vzletová 22 700 kg.
Rozměry:
Rozpětí: 12,00 m
Délka: 17,32 m
Výška: 4,73 m
Plocha křídel: 38 m2
Vyzbroj:
1 x 30 mm kanon: GSh-301 (100 ran zasoby),
Modifikace raket na 9 závěsníků:
AA-10, AA-11, AA-12
AS-12, AS-14, AS-17



Opto-elektronický systém OLS-35
