Japonské letectvo v wwII
Moderátor: Hans S.
A co říkáte na tenhle Ki-100. Podle odborníků se vyrovnal P-51.
Jenom měl tu smůlu, že přišel stejně jako ostatní vrcholné japonské konstrukce příliš pozdě, v době kdy už Japonsko nemělo zkušené piloty.
A pro nováčky bylo možná stejně nebezpečné jako nepřítel.

Kawasaki_ki-100-ib.
Jenom měl tu smůlu, že přišel stejně jako ostatní vrcholné japonské konstrukce příliš pozdě, v době kdy už Japonsko nemělo zkušené piloty.
A pro nováčky bylo možná stejně nebezpečné jako nepřítel.


Kawasaki_ki-100-ib.


Z Palby jsem odešel, dotazy už na mě nesměrujte.
Když to přeženu tak bych teda mohl tvrdit, že i B-29 byl skvělý stíhač, rychlost , výzbroj, pancéřování. No ta obratnost trochu pokulhává, ale pokud je mezi stíhačkami Brewster Buffalo?
Ale ne, až tuna nákladu podle verze mi připadá na stíhačku trochu moc.
Je to stejné jako dnes, F-14 je stroj pro vybojování vzdušné převahy tedy stíhačka a F-18 i když menší a obratnější je stíhací bombardér.
Ale ne, až tuna nákladu podle verze mi připadá na stíhačku trochu moc.
Je to stejné jako dnes, F-14 je stroj pro vybojování vzdušné převahy tedy stíhačka a F-18 i když menší a obratnější je stíhací bombardér.
Thunderbolt byl taky dobrej stíhač,jenom ten dolet pokulhával...i Mustang mohl nést pumy a to byla klasická stíhačka,těch příkladů je víc,spitfire taky nosíval pumy,Me-109,Fw-190....
No a u těch F-18 to je sice jeho asi nejvíc používaná role - stíhací bombradér, ale jsou používány i jako stíhačky. Třeba u armádního letectva - já vím že tam není ten tomcat ale je to taky u amíků
No a u těch F-18 to je sice jeho asi nejvíc používaná role - stíhací bombradér, ale jsou používány i jako stíhačky. Třeba u armádního letectva - já vím že tam není ten tomcat ale je to taky u amíků



Pouze zasáhnout nestačí.....
lol, tak to ani nahodou, tohle ;O))))))))norad píše:To jo Frank byl skvělý ale už to nebyl čistokrevný stíhač, spíš stíhací bombardér. Něco jako byl v USAAF Thunderbolt.
ki84 a stihaci bombarder, no, mozna na japonsky pomery, ale vzdyt mel maximalni nostnost 2x 250kg bomb, maximalni, vetsinou se ale litalo uplne bez nich, nebo s 50kg ci trochu vic, oproti tomu p47d mohl nest az 1.300kg bomb, ci 10 raket HVAR+pul tuny bomb, coz je nosnost zhruba na urovni japonskych strednich (dle jejich meritek tezkych) bombarderu, nekdy i vic. Frank byl cistokrevna stihacka, rychlost, stoupavost, obratnost, urcite to ale nebyl stihaci bombarder

a proc ne? co je na Buffalu spatnyho? vem si, ze to letadlo litalo uz v roce 1937 a jeho rychlost nejakych 520km/h byla vyssi, nez mel treba hurricane prvnich verzi, na svoji dobu imho dobry letadloKdyž to přeženu tak bych teda mohl tvrdit, že i B-29 byl skvělý stíhač, rychlost , výzbroj, pancéřování. No ta obratnost trochu pokulhává, ale pokud je mezi stíhačkami Brewster Buffalo?
válka je vůl
a proc ne? co je na Buffalu spatnyho? vem si, ze to letadlo litalo uz v roce 1937 a jeho rychlost nejakych 520km/h byla vyssi, nez mel treba hurricane prvnich verzi, na svoji dobu imho dobry letadlo
Takových schopností třeba dosahoval,ale co jinak?obratnost, stabilita, nevím ale viděl jsem fotku kde mu rozlomili podvozek tak že si sedli vojáci na obě křídla a letadlo to nevydrželo.
Takových schopností třeba dosahoval,ale co jinak?obratnost, stabilita, nevím ale viděl jsem fotku kde mu rozlomili podvozek tak že si sedli vojáci na obě křídla a letadlo to nevydrželo.


Pouze zasáhnout nestačí.....
obratnost, nikterak spatna, ale je jasny, ze s dvouplosnikama ty doby souperit nemohl, pilotaz si naopak treba finove hodne pochvalovali, ze to bylo krasny a prijemny letadlo, ostatne jak v nem davali na prdel rusakum o necem vypovida...
prelomenej podvozek:
mne tuhle jedna slecna rikala, ze vypadam jak Brad Pitt...
prelomenej podvozek:

válka je vůl