Re: Mi-24 Hind
Napsal: 14/8/2020, 21:28
prakticky těžko, když AČR obdržela vrtulníky vyrobené po roce 2000
Už jsem opravil.skelet píše:prakticky těžko, když AČR obdržela vrtulníky vyrobené po roce 2000
Skelete ... k podtrženému.skelet píše:ZZZ: ty píšeš tak kostrbatě, že to vyznívá jako blábolení. Nejdříve píšeš o tom, že byla verze "D" rychle nahrazena verzí "V", což ti vyvrátím tím, že tomu tak nebylo (zdroje, které znám tvrdí něco jiného, než Skeptik).
Mi-24D používal osvědčenější vybavení a výzbroj, než Mi-24V, která byla "promakanější". To že Mi-24V mohla používat z počátku podobné komponenty jako "D" je myslím normální, když se vyráběli prakticky souběžně.
Verze DU je cvičná, letové vlastnosti se mezi "D" a "V" moc nelišily, tak proč předělávat výrobu?
(...)
Hmm, já stále moc nechápu, kam na ty nápady o přetížené přídi chodíš, že se mýlíš je téměř jisté. Tvoje myšlenkové pochody ohledně této věci pozoruhodně tikají od jedné absurdity k druhé, když se křečovitě pro ní snažíš najít zdůvodnění, které podle mě s tím příliš nesouvisí.Samozřejmě, že připomínám to o přetížené přídi Mi-24D je moje spekulace, kterou jsem se nikde nedočetl. Je možné, že se mýlím? Protože jsem v té době nežil, a pouze jsem o tehdejším dění něco četl.
První body už ti snad jasně vysvětlili ostatní Palbáci, vyjádřím se už jen k poslední odrážce.Klidně může někdo jiný nabídnout srozumitelné vysvětlení ... Proč:
- skončila výroba Mi-24D v 1983 (Mi-25 v cca 1985)
- pokračovala výroba Mi-24DU, tj. Mi-24D s odlehčenou přídí do roku 1991
- výroba Mi-24V (začátek výroby) používala komponenty z Mi-24D (např. motory)?
A to má zase dokazovat podle tebe co ? Asi že měl lépe řešený "nepřetížený čumák"Např. J. Fojtík (viz str. 24 a 25) výslovně píše, že Mi-24DU byl chystán tak, aby v přídi nesl palnou výzbroj. Až nakonec byl kulomet v USPU-24 odstraněn.
Že se člověk občas zmýlí, když probádává nejasné události, je normální. To patří k věci. Akorát by bylo fajn jestli Lorde máš nějaký argument že hypotéza není pravdivá (nebo že je pravdivá). Já žádný argument ve Tvém textu nevidím.Lord píše:Hmm, já stále moc nechápu, kam na ty nápady o přetížené přídi chodíš, že se mýlíš je téměř jisté. Tvoje myšlenkové pochody ohledně této věci pozoruhodně tikají od jedné absurdity k druhé, když se křečovitě pro ní snažíš najít zdůvodnění, které podle mě s tím příliš nesouvisí.Samozřejmě, že připomínám to o přetížené přídi Mi-24D je moje spekulace, kterou jsem se nikde nedočetl. Je možné, že se mýlím? Protože jsem v té době nežil, a pouze jsem o tehdejším dění něco četl.
Lord píše:A to má zase dokazovat podle tebe co ? Asi že měl lépe řešený "nepřetížený čumák"Např. J. Fojtík (viz str. 24 a 25) výslovně píše, že Mi-24DU byl chystán tak, aby v přídi nesl palnou výzbroj. Až nakonec byl kulomet v USPU-24 odstraněn.
Dík, ale vzhledem k tvému dotazu je to bezpředmětné. Spíš si ještě jednou a pomalu přečti co jsem napsal.Zemakt
zkus pročíst knížky k tématu
Např. J. Fojtík (viz str. 24 a 25) výslovně píše, že Mi-24DU byl chystán tak, aby v přídi nesl palnou výzbroj. Až nakonec byl kulomet v USPU-24 odstraněn.
Tak sem se teda podíval. A jo, píše to tam(proč by to taky nepsal, když je to pravda). Jenže tam taky píše(sice poněkud kostrbatě), proč to nakonec udělali tak, jak to udělali. Tedy opět vyzobávání pouze toho, co se mi hodí do krámu.zzz píše:Např. J. Fojtík (viz str. 24 a 25) výslovně píše, že Mi-24DU byl chystán tak, aby v přídi nesl palnou výzbroj. Až nakonec byl kulomet v USPU-24 odstraněn.
Možná by bylo fajn vlákno zamknout anebo dát ban "Skeptik". A taky dát ban mě, ať je má pocit, že vyhrál.zzz píše:Ach jo, A to jsem si myslel, že aspoň jakousi úroveň znalostí má většina zdejších diskutujích. Protože pičoviny jako napsal tým trollů publikujících zde pod nickem Skeptik (viz citovaný nesmysl, zejm. to zvýrazněné) by hned poznali.Skeptik píše:Skelet
Mi-24 D se vyráběl v letech 1973-1977
Mi-24 V byl přijat do výzbroje v roce 1976 a vyráběl se v letech 1976-1986
(...)
A čímpaks nás obohatil ty, demagogu?zzz píše:Protože ses z mého pohledu dlouhodobě projevoval jako sobec (= nemám pocit, že bys chtěl ostatní informačně obohatit), tak na Tvůj komentář nebudu reagovat.
Ano - lhát, mlžit, překrucovat a plácat nesmyly. Ale "snaha" se cení...zzz píše:Já se v tomto diskuzním vlákně snažil (a snažím) docela dost.
Blábolíš. V mém příspěvku je jednoznačně vidět, na co reaguji. Je to v citaci.zzz píše: Tj. Alfik, fakt jsi chtěl reagovat na to co jsem napsal? Pokud jo, tak rozporuješ moji spekulaci, že Hind D (Mi-24D) byl "těžký na čumák"? Pokud rozporuješ, tak proč?
Ano, klidně si mysli, že "popírám realitu".skelet píše:ZZZ: tys psal o předčasném ukončení výroby verze D, která se vyráběla do roku 1985. Tedy deset let. To rozhodně na předčasné ukončení výroby nevypadá. Spíše jako popírání reality tvou osobou.
Nevím o tom, že bych napsal nepravdu (akorát jsem se spletl o pár stránek z5, když jsem se nepodíval úplně dobře na video,kdy Chinook zvedá DHC Caribou... za omyl jsem se omluvil).Ataman píše:(...)Ano - lhát, mlžit, překrucovat a plácat nesmyly. Ale "snaha" se cení...zzz píše:Já se v tomto diskuzním vlákně snažil (a snažím) docela dost.
Slovem "proč" obvykle začínají otázky/dotazy.zzz:Klidně může někdo jiný nabídnout srozumitelné vysvětlení ... Proč:
- skončila výroba Mi-24D v 1983 (Mi-25 v cca 1985)
- pokračovala výroba Mi-24DU, tj. Mi-24D s odlehčenou přídí do roku 1991
A neptal jsem se náhodou ironicky, jestli to myslíš opravdu vážně s tím hloupoučkým dotazem DU vs D?Zemakt:Opravdu chceš tohle vysvětlit? Opravdu chceš vysvětlit rozdíl mezi D a DU? Potom všem co zde zaznělo?
Jak jsi na to prosimtě přišel, že na něčem trvám? A zrovna na odzrojování takové kraviny, jako je rozdíl mezi cvičnou a bojovou verzí? Ale jestli o to stojíš, proč ne. Zdroj je mozek, pričemž mi ten i sděluje, že máš sakra velký náběh na to, aby jsem tě zaškatulkoval jako trola. Jako ze žurnálu. Popřemejšlej o tom trochu.zzz:Ale pokud na tom trváš, že chceš, abych se Tě zeptal, tak tedy se ptám: "jaký je zdroj toho, co jsi včera napsal?"
zzz píše:Lord
(...)Copak nemá "hlavu a patu", když jsem psal, že překonstruováním a doplněním výstroje/výzbroje do Hindu A nevzniknul úplně povedený nástupce Hind D (Mi-24D). Zatímco Mi-24V byl (později) víc vydařený. A důvodem proč Hind D neobstál byla zejména přetížená příď.Lord píše:ale musí to mít hlavu a patu.
Tohle tvrzení má "hlavu a patu". Ty myslíš, že ne?
Samozřejmě, že připomínám to o přetížené přídi Mi-24D je moje spekulace, kterou jsem se nikde nedočetl. Je možné, že se mýlím? Je. Samozřejmě. Protože jsem v té době nežil, a pouze jsem o tehdejším dění něco četl.
Klidně může někdo jiný nabídnout srozumitelné vysvětlení ... Proč:
- skončila výroba Mi-24D v 1983 (Mi-25 v cca 1985)
- pokračovala výroba Mi-24DU, tj. Mi-24D s odlehčenou přídí do roku 1991
- výroba Mi-24V (začátek výroby) používala komponenty z Mi-24D (např. motory)?
OK, možná jsem to nenapsal úplně polopaticky, tak ještě jednou, tak jak je to uváděno v ruskojazyčných zdrojích (které jsem četl)zzz píše:Kdyby moderátoři pročistili vlákno od těch očividných nepravd ...např., že výroba Mi-24V skončila v "1986" jak je uvedeno v textu od nicku "Skeptik", tak by odpadl ten zmatek, jak je možné, že některé Mi-24V dodané pro ČSLA byly vyrobeny v 1989??? viz např. Mi-24V č. 0927 posléze používaný v OSSR, u kterého je uvedeno že byl vyroben v 02/1989
A proč by ten motor do exportních verzí "D" později dát nemohli, nebo i do Mi-24DUzzz píše: V této souvislosti jenom drobný dotaz - vzal jsi ve své hypotéze na vědomí, že ty novější motory (TV3-117V) bylo možné instalovat také do draku Mi-24D? Neboť na příkladu dodávek pro ČSLA: Mi-24DU vyrobený cca v 1985 byl vybaven TV3-117V.
Já jsem snad ani nepsal, že byla verze "D" ukončena už začátkem 80.-tých let, jen se domnívám, že VVS dostávala momentálně to nejlepší, co bylo odzkoušené a k dispozici. Že verze "V" byla podle mně lepší a asi byla přednostně dodávána do Afghánistánu. To já vidím jako logický.zzz píše:A jako dosti nesrozumitelná/víceznačná mi připadá Tvá poznámka, kdy zmiňuješ Afghánistán v souvislosti s koncem výroby Mi-24D. Myslíš, že bys svoji poznámku mohl upřesnit? Díky.