Re: MiG-33/ MiG-35 Fulcrum Plus
Napsal: 2/10/2014, 21:33
Prechod by urobili tak, ako to že vraj urobili pri prechode na Mig-23.Vraj tam dali len samých nových ľudí,nikoho z Mig-21, aby si so sebou nepriniesli staré návyky a zlozvyky.
Kategóriu. Ľahká/stredná/ varianta Su-35. Trh a miesto vo VVS si iste nájde.skelet píše:A co má společného MiG-29A/B/S/UB s MiG-35? Krom vizuální podobnosti?
AESA je špica a vrcholom bude ten čo sa postaví na Paku, ale ani tie čo sú na založené technológií PESA nie sú kakačky a sú to rešpektované radary.Napr. Indickoruský Bars je pokladaný za jeden z najlepších radarov súčasnosti na stíhacích lietadlách. Radari AFAR majú svoje nesporné výhody, ale ich cena a reálna hodnota je diskutabilná, hlavne proti súčasným protivníkom.BTW.- ako to je s AESA radarmi, už ich integrovali do Su-čiek?
Rabo, Rusko oznámilo, že MiG-35 do výzbroje zaradí, možno až sto strojov.rabo píše:Mig-35 bol hlavne exportný stroj. Jeho prijatie do VA nikdy nebolo reálne. Hlavný prvok tohto lietadla AESA radar Žuk-AE bol produkt založený na zahraničných elementoch. Hranice medzi frontovým a diaľkovým stíhačom boli už dávno zmazané. Súčka môžu funkciu Migov nahradiť. Kedy bolo vidno Ruské Mig-29SM na nebi , alebo na cvičení ? Rusko už "zlomilo nad Migom palicu" . Je tu drobná šanca na modernizáciu Mig-29S Ruskej VA, ale Rusko sa do toho nehrnie. Má hlavný stroj - deriváty Su-27 a očakáva príchod Paku. Mig má šancu na export, ale v Rusku si už ani "neškrtne", mimo modernizácie Mig-31 a to už robí iná firma, mám taký pocit. Hlavný odberateľ pre nové stroje Migu bude mimo RF. Ak chce Rusko niečo od Migu tak nech oživí jeho Skat.
To je blbosť. Aké letové náklady ? Že Su zožerie viacej paliva ako Mig ? Tak ideme zavádzať nové drahé lietadlo len preto, že má nižšiu spotrebu ? Hlavné stíhacie lietadlo a doplnkové je pozostatok studenej vojny. Aké sú v Európe hlavné a aké doplnkové lietadlá ? Grippen, Rafale alebo Eurofighter je čo ?Tak ten hlavní důvod proč bych je do letectva zavedl jsou letové náklady. Ty budou, dle mého názoru, poloviční oproti rodinně "Su-27". Takže je to vhodný doplňěk k nim podobně jako jsou F-16 k F-15, respektive F-35 k F-22.
Možno a možno ani jeden. Rusko oznamuje zavedenie Mig-35 už pár rokov. Možno naozaj z dôvodu podpri exportu niečo zavedie, ale bude to musieť byť veľmi, ale veľmi ekonomicky výhodné.Rabo, Rusko oznámilo, že MiG-35 do výzbroje zaradí, možno až sto strojov.
Ktoré ťažké myslíš ? Tie ľahšie už dosahujú úroveň ťažkých a preto si nemyslím, že je potrebné aby armády disponovali dvoma druhmi stíhačov. V súčasnosti ten druhý / napr. F-35 v US AF /u najsilnejších letectiev nieje ani tak stíhač ako skôr stíhací bombardér. F-22 je a bude na stíhanie a F-35 na tú ostatnú prácu. V Rusku si na to vystačia s SU-34 a SU-35, a derivátmi Su-27 a na krátky čas s Mig-31 a potom s Pakom u ktorého sa použite proti pozemným cieľom deklaruje od začiatku. Načo by tam bol Mig-35 ?Tie ostatné argumenty - podľa tejto logiky by si vyškrtol všetky kategórie lietadiel, okrem najťažších. Čo je samozrejme blbosť. Každá kategória má svoj význam a zmysel.
V niektorých ukazovateľoch určite, je to AFAR ale ... je to radar založený na "západnej" súčiastkovej základni. Nebol priechodný v minulosti a do budúcnosti už vonkoncom nie. Žuk AE bol úplne nový radar, Irbis bol založený na odskúšanom Barse. Po stránke technickej skôr vsádzam na ten Irbis. Irbis je pravdepodobne vrchol PESA, ŽUK AE je hlboký priemer AESA. Skúšky v Indii neboli voči Žuku priaznivé, skôr naopak.Radar MiG -35 je údajne lepší ako na Su-35.
rabo píše:To je blbosť. Aké letové náklady ? Že Su zožerie viacej paliva ako Mig ? Tak ideme zavádzať nové drahé lietadlo len preto, že má nižšiu spotrebu ? Hlavné stíhacie lietadlo a doplnkové je pozostatok studenej vojny. Aké sú v Európe hlavné a aké doplnkové lietadlá ? Grippen, Rafale alebo Eurofighter je čo ?Tak ten hlavní důvod proč bych je do letectva zavedl jsou letové náklady. Ty budou, dle mého názoru, poloviční oproti rodinně "Su-27". Takže je to vhodný doplňěk k nim podobně jako jsou F-16 k F-15, respektive F-35 k F-22.
Tie ostatné argumenty - podľa tejto logiky by si vyškrtol všetky kategórie lietadiel, okrem najťažších. Čo je samozrejme blbosť. Každá kategória má svoj význam a zmysel.
Ale prosím ťa. Každá mocnosť (a nie le tie) zavádza dve(USA- F-22+F-35)/ tri kategórie lietadiel (India - Su-30+ Rafal+Tejas, Čína - deriváty Su-27+J-10+FC-1). Skrátka na isté úlohy stačia lacnejšie a menej náročne lietadlá a je to vojensky a ekonomicky výhodnejšie.rabo píše: Ktoré ťažké myslíš ? Tie ľahšie už dosahujú úroveň ťažkých a preto si nemyslím, že je potrebné aby armády disponovali dvoma druhmi stíhačov. V súčasnosti ten druhý / napr. F-35 v US AF /u najsilnejších letectiev nieje ani tak stíhač ako skôr stíhací bombardér. F-22 je a bude na stíhanie a F-35 na tú ostatnú prácu. V Rusku si na to vystačia s SU-34 a SU-35, a derivátmi Su-27 a na krátky čas s Mig-31 a potom s Pakom u ktorého sa použite proti pozemným cieľom deklaruje od začiatku. Načo by tam bol Mig-35 ?
Ale zavedie. Signifikantné množstvo. Stavíme sa?rabo píše:Možno a možno ani jeden. Rusko oznamuje zavedenie Mig-35 už pár rokov. Možno naozaj z dôvodu podpri exportu niečo zavedie, ale bude to musieť byť veľmi, ale veľmi ekonomicky výhodné.Rabo, Rusko oznámilo, že MiG-35 do výzbroje zaradí, možno až sto strojov.
Nezavedie a stavím sa ako s tou 949 o ktorej bolo veľa rečí a už je ticho a nikde žiadne seriózne správy. Nemal už byť budúci rok ?Ale zavedie. Signifikantné množstvo. Stavíme sa?![]()
Áno , a ktorý sa modernizuje ? Ten prvý čo sa mal začať modernizovať už minulý rok, je ešte stále zahalený plachtou vo svojom domovskom prístave.rabo, čo myslíš pod "949"? Ja poznám len 949A "Anťej" a tie sa síce pomaly ale priebežne modernizujú....
Rabo, 25/11/2013:rabo píše:Nezavedie a stavím sa ako s tou 949 o ktorej bolo veľa rečí a už je ticho a nikde žiadne seriózne správy. Nemal už byť budúci rok ?Ale zavedie. Signifikantné množstvo. Stavíme sa?![]()
No. Takže budeme čakať až do r. 2017 na vyhodnotenie tej stávky? OK, nemam problemrabo píše:Musím sa ospravedlniť hlavne artenovi, za ľúty boj čo som s nim viedol ohľadne modernizácie ponoriek 949A. Podľa všetkého sa bude realizovať. http://alexeyvvo.livejournal.com/44242.html
rabo, čo myslíš pod "949"? Ja poznám len 949A "Anťej" a tie sa síce pomaly ale priebežne modernizujú....
Áno , a ktorý sa modernizuje ? Ten prvý čo sa mal začať modernizovať už minulý rok, je ešte stále zahalený plachtou vo svojom domovskom prístave.
Ale aby sme ostali v téme, tak sa spýtam k čomu má byť Mig-35 ako doplnok v RAF ? K Paku ? K lacnejším Su-27X, alebo cenovo porovnateľným Su-35 ? Ako si Rusko poradí s chýbajúcimi časťami radaru, ktoré podliehajú sankciám ? Prečo sa v Rusku nerieši modernizácia starších Mig-29 ? Prečo sa Rusko s výnimkou Mig-29K a modernizovaných Mig-31 / modernizáciu nerieši Mig / nehlási k Migom ?
arten - za miernu spoluúčasť na tom kartóne(Rabo, 25/11/2013:
rabo píše:Musím sa ospravedlniť hlavne artenovi, za ľúty boj čo som s nim viedol ohľadne modernizácie ponoriek 949A. Podľa všetkého sa bude realizovať. http://alexeyvvo.livejournal.com/44242.html
No. Takže budeme čakať až do r. 2017 na vyhodnotenie tej stávky? OK, nemam problem![]()
Ale najviac ma zaujalo to tvoje tvrednie o nepotrebnosti rozličných hmotnostných a výkonostných kategórií lietadiel. V špecifických podmienkach (Lietadlové lode) tomu rozumiem. Ináč nie.
Prečo podľa teba potom existujú viaceré kategórie lietadiel? Prečo ich štáty zavádzajú paralelne? Hm?
No tak teraz nabúram Tvoje VPK zdroje. To zase nie je až taký pre mňa problém. V roku 2013 mal Ruské VSS plán zaviesť 17 Mig-29SMT v cene 1 mld Rub /ks tzn vo vtedajšej dobe cca 23 mil Euro. Naozaj si myslíš, že supermodrný, novovyrobený a v niktorých veciach prevyšujúci stroj Su-35, je možné zaviesť za cenu mierne vyššiu ako stroj Mig-29SMT, ktrorý vznikol modernizáciou pôvodnej Mig-29S, nemá radar AESA, má staršie motory a celkovo zaostáva o najmenej generáciu ?Cenovo "porovnateľný" Su-35 S ? Koľko? 60 mil. USD(možno menej, hlavne u Su-30MS. Cca 47 mil.USD)? Tak MiG 35 S by bol cca 25 - 27 mil. USD
Napriek skelet-ovi Rusi tvrdia že filozofia pozem. obsluhy a pilot.návyky budú zachované s MiG-29, po ktorých zostali kanibalizované vraky ale pozemné vybavenie je stále v dobrom stave uložené na mnohých bázach bývalých 29-tok. Čo potrebuješ tak veľmi drahé do možného obranného konfliktu ak máš vybudovanú infraštruktúru? Plus navyše ten (mňou) spomínaný kontrakt na MiG-29 SMT s novou pozemnou technikou obsluhy(inak vhodnej aj na MiG-35).
Čo je toto za otázku? Veď si sám odpovedáš - k rodine derivátov Su-27 predsa. Napríklad Su-35.rabo píše:Ha, našil som Vás.Ale najviac ma zaujalo to tvoje tvrednie o nepotrebnosti rozličných hmotnostných a výkonostných kategórií lietadiel. V špecifických podmienkach (Lietadlové lode) tomu rozumiem. Ináč nie.
Prečo podľa teba potom existujú viaceré kategórie lietadiel? Prečo ich štáty zavádzajú paralelne? Hm?
K čomu bude Mig-35 zavedená paralelne ? K Su-34,27SM, Su-35 ? Ku Paku ? Viem prijať zavedenie ničoho lacnejšieho určeného na pozemné ciele a zároveň na stíhanie, ale niečoho obdobného - F-22/35, F-15/16, Su-27/Mig-29. a k čomu Mig-35?
K nim by som videl modernizovaný Mig-29SMT, ale určite nie Mig-35, ktorá by ich mala prekonávať. Zavedenie Mig-35 by pomohlo exportu, ale je tu Su a to chce predávať tiež a teraz si vyber. K Paku si viem predstaviť menšieho spolubojovníka, ale prečo to má byť Mig ? Lebo je to správne ? Lebo má históriu ? Možno to bude čínsko indicko ruský typ. Značka Mig možno ako tvorca nových lietadiel zanikne a ? Svet je krutý . Posledné relevantné oficiálne vyjadrenie ohľadne Mig-35 je z minulého roku a uvádzalo sa v ňom, že nie skôr ako po roku 2016.k rodine derivátov Su-27 predsa. Napríklad Su-35.