Hotové modely letadel a další létající techniky
Moderátor: jarl
No , napsal jsem firmě , která tyto časopisy distribuuje (Mediaprint a Kapa). Pořadí bude u těch prvních dílů asi stejné , jako v Polsku .Vlasta píše:kdepak jsi to zjistil??? máš info v jakém pořadí??? manželka mě asi zabije :-D
Jinak ve firemním katalogu výše zmíněné firmy píšou , že 1. díl by měl stát 49 Kč a asi od 3. čísla 149 Kč . Ale tu cenu berte jen jako orientační , protože všechno se může změnit (a nechtěl bych zde rozšiřovat ,možná, nepravdivé informace) .
- p3tris
- Kapitán
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 24/6/2011, 12:46
- Bydliště: Vodňany
- Kontaktovat uživatele:
K tomu, co teď píšu nemám žádný důkazy a je to čistá spekulace. Ale pochybuju, že bude pořadí stejný jako v Polsku (u žádný série nebylo). Prvním modelem budou chtít kupce navnadit, což určitě u nás zvládne lépe B-17 než Los. Tu si určitě za 50,- koupí plno lidí. Druhý model bude stát podle katalogu 149,-, což bych viděl taky na něco menšího, třeba Ju-88. A předpokládám, že stejně jako u vrtulníků, ve třetím čísle s cenou ještě přitlačí, což vykompenzujou velikostí B-52. Takhle bych aspoň distribuci řešil já.Dominik píše:No , napsal jsem firmě , která tyto časopisy distribuuje (Mediaprint a Kapa). Pořadí bude u těch prvních dílů asi stejné , jako v Polsku .
Jinak ve firemním katalogu výše zmíněné firmy píšou , že 1. díl by měl stát 49 Kč a asi od 3. čísla 149 Kč . Ale tu cenu berte jen jako orientační , protože všechno se může změnit (a nechtěl bych zde rozšiřovat ,možná, nepravdivé informace) .
Mimochodem, někdo tady psal, že by si přál PBY Catalina. Ta v Polsku jako 11. číslo vychází, takže si do své vlastní malé soutěže s Šedým vlkem připisuju 1 bod

p3tris - tvá úvaha je dobrá , ale 1. číslo bylo u nás (skoro) vždycky stejné jako v Polsku (např. ,,Vojenská letadla , Vrtulníky světa") , navíc - ,,Los" je malý model a pokud nebude v 1. čísle a s cenou ještě přitlačí , tak to číslo časopisu , ve kterém pak Los bude , si nekoupí takřka nikdo . Kdežto kdyby byl v 1. čísle Los a nějaký čtenář by si ho za ,,rozumnou cenu" koupil a pak by si ve výčtu letounů , které v kolekci budou , přečetl
,,B-17" , tak si myslím , že by daný člověk počkal , o což by právě šlo vydavatelům . Ale je to pouze má úvaha , na kterou nemám důkazy a je to čistá spekulace .
,,B-17" , tak si myslím , že by daný člověk počkal , o což by právě šlo vydavatelům . Ale je to pouze má úvaha , na kterou nemám důkazy a je to čistá spekulace .

- p3tris
- Kapitán
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 24/6/2011, 12:46
- Bydliště: Vodňany
- Kontaktovat uživatele:
Thunderbolt je sice "déčko", ale verze D-22-RE, takže s hrbem místo kapkou. Škoda, jak u Mustanga, tak u Thunda je kapka ladnější. Při rychlým shlídnutí jsem nenarazil na žádný velký nedostatky, jinak standartní kvalita Amercomu. Hlavně je třeba zkontrolovat "trčící" části (hlavně, podvozek, antény) a mezery mezi jednotlivýma dílama.
- TonyHazard
- Důstojník v záloze
- Příspěvky: 2674
- Registrován: 17/9/2007, 23:30
Hotové modely letadel a další létající techniky

Kolekce"Vojenská letadla"

Dne 6. ledna 2012 vyšel časopis číslo 44. s modelem letounu P-47D-22
(obrázky se nemusí shodovat s modelem, od čísla 32 asi ano)
Zdroj (text a foto): nakladatelství AMERCOM S.A., Pete´s Colletibles, Hobby Master, Gragon, Vojenské modely, raidentech.com, corgi.co.com, positivo.pl.
Naposledy upravil(a) TonyHazard dne 23/1/2012, 13:19, celkem upraveno 1 x.




Nebojuj s nikým, kdo neví nic o vztahu rytíře a meče!
Na fóru Palba.cz jsem skončil, dotazy a SZ prosím neposílat.
P-47 je doma a není to zase tak dobrý model , jak jsem si původně myslel , že bude . Na mém Thunderboltu se objevily následující chyby : výškovky jsou ohnuty směrem nahoru , levá podvozková noha je pokřivená , pilot ,,sedí" tváří na úrovni palubní desky (což mně u Amercomu ani tak nepřekvapuje) . Na druhou stranu mne příjemně překvapily správně nalepené přídavné nádrže . Nevím , jak Vás , ale mně ,,Bolt" trochu zklamal.
- p3tris
- Kapitán
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 24/6/2011, 12:46
- Bydliště: Vodňany
- Kontaktovat uživatele:
Pilot bude problém u všech kousků. Není vidět ani na oficiální fotce. Já měl trochu větší mezeru na jedné straně mezi polovinami křídla a v přechodu křídlo - trup.
Prosím, kdyby někdo viděl v trafikách další vrtulník a já to sem ještě nedal, pošlete mi SZ. Na webovkách Ameronu uvádějí, že je v prodeji od pátku, ale já ho nikde neviděl.
Prosím, kdyby někdo viděl v trafikách další vrtulník a já to sem ještě nedal, pošlete mi SZ. Na webovkách Ameronu uvádějí, že je v prodeji od pátku, ale já ho nikde neviděl.
Výškovky jdou opatrným tlakem srovnat do požadované polohy. Pilota mám tak zapadlého, že vlastně ani není vidět, což je možná vůbec nejlepší. Mimochodem, Vlasto, kudy jsi pilota "nakopnul"?
Ostatní popisované závady u mého modelu nejsou nijak výrazné, zřejmě je to kus od kusu.
Potěšilo mě, jak snadno šel odstranit nesmyslný výstupek pro stojánek na spodní straně trupu - opět opatrným vyvikláním. Dokonce ani není potřeba domalovat stříbrnou a invazní pruhy - pod výstupkem je vše jak má být. No, a když jsem byl v tom, tak jsem to samé provedl bez větších problémů u Mustanga. Ještě zbývá stejným způsobem upravit Warhawka a Jaka-3, ale ty se na poprvé tak snadno nedaly.
Ostatní popisované závady u mého modelu nejsou nijak výrazné, zřejmě je to kus od kusu.
Potěšilo mě, jak snadno šel odstranit nesmyslný výstupek pro stojánek na spodní straně trupu - opět opatrným vyvikláním. Dokonce ani není potřeba domalovat stříbrnou a invazní pruhy - pod výstupkem je vše jak má být. No, a když jsem byl v tom, tak jsem to samé provedl bez větších problémů u Mustanga. Ještě zbývá stejným způsobem upravit Warhawka a Jaka-3, ale ty se na poprvé tak snadno nedaly.
Jedna chybka na P 47D - dost špatně odstranitelná. Podvozkové nohy jsou přilepeny k opačným krytům kol. Ta "špice", kterou tvoří jakési tlumiče (nebo co to je) má mířit dopředu a ne dozadu. Opravuji - nejsou nalepené, je to jeden celek. Prostě paskvil od počátku.
Tak jsem z toho udělal nakonec něco jako poloviční model "Corgi Warbirds"
Nechtělo se mi řešit zatím akorát zadní zatahovatelné kolečko (takže je jako zaseklé
).
http://www.courtesyaircraft.com/Current ... 0Specs.htm
Tak jsem z toho udělal nakonec něco jako poloviční model "Corgi Warbirds"


http://www.courtesyaircraft.com/Current ... 0Specs.htm
Naposledy upravil(a) zved dne 9/1/2012, 20:29, celkem upraveno 1 x.
- p3tris
- Kapitán
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 24/6/2011, 12:46
- Bydliště: Vodňany
- Kontaktovat uživatele:
Kolekce "Helikoptéry světa"

Kolekce "Helikoptéry světa"

Dne 9. ledna 2012 vyšel časopis číslo 6 s modelem helikoptéry Westland WS-61 Sea King HC.4
Zdroj: nakladatelství AMERCOM S.A., positivo.pl[/align]
Naposledy upravil(a) p3tris dne 23/1/2012, 12:59, celkem upraveno 2 x.
- p3tris
- Kapitán
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 24/6/2011, 12:46
- Bydliště: Vodňany
- Kontaktovat uživatele:
Přesně tak, zrovna jsem to sem chtěl hodit. Jako první číslo vychází 16. ledna Ju-88, jako druhé pak B-17.Dominik píše:Na stránkách Amercomu se objevilo avízo na bombardéry .
1


> Dominik: Tak jsem to docela trefil, ne?

Ty "špice" jsou tlumiče torzních kmitů, taky nazývané "protistřihové nůžky". Tady pomůže jen skalpel a vyrobit nové z plastových tyčinek.zved píše:Jedna chybka na P 47D - dost špatně odstranitelná. Podvozkové nohy jsou přilepeny k opačným krytům kol. Ta "špice", kterou tvoří jakési tlumiče (nebo co to je) má mířit dopředu a ne dozadu. Opravuji - nejsou nalepené, je to jeden celek. Prostě paskvil od počátku.