V době kdy vzlétl první prototyp Renzanu, tj. polovina roku 1943, se sešla skupina vyšších důstojníků Kaigun Koku Hombu s vedením továrny Nakajima. Výsledkem této schůzky byla neoficiální objednávka projektu letadla, které by mohlo bombardovat Spojené státy. Nakajima nabídla brzy předložila svou studii nazvanou Projekt Z. Bylo zde uvažováno o letadle s šesti motory s rozpětím 65-72 m, délce 40-44 m, s hmotností 125-160000 kg! O projekt mělo zájem i Rikugun Koku Hombu, tedy JAAF, armáda požadovala dostup 10000 m, námořnictvo bylo o dalších 5000 m náročnější. Motory měly být čtyřhvězdicové šestatřicetiválce Nakajima Ha-54 o výkonu vyšším než 5000 koní. Tyto motory měly pohánět protiběžné trojlisté vrtule. I s tímto šestispřežím motorů měla být vzletová dráha dlouhá 1000 m. Armádní letectvo do konce roku odstoupilo a tak velení námořního letectva objednává stavbu prototypu letadla Nakajima G10N1 Fugaku.
Letoun měl být schopen dopravit nad cíl 5000 kg pum a po jejich odhozu měl pokračovat přes Atlantik, přistát v Německu, zde doplnit palivo a pumy a ne zpáteční cestě do Japonsko znovu bombardovat. Druhá varianta počítala s návratem do Japonska, ale za cenu menší pumové zátěže. První problém byly motory, které neprošly zkouškami, proto byl projekt upraven pro motory NK11A, které však měly i nižší výkon a to 2500 koní, vrtule měly být čtyřlisté automaticky stavitelné o průměru 4,80 m. Práce na projektu byly ukončeny v létě 1944, protože všechny kapacity byly nasměrovány správnějším směrem – na Kikku. V té době bylo vyrobeno pouze několik menších části letadla a byla započata stavba velké výrobní haly. O projektu se spojenecká zpravodajská služba dozvěděla až po válce.
Fugaku – poetický název posvátné hory Fuji.
TTD G10N
Výrobce: Nakajima Hikoki Kabushiki Kaisha – Nagoya
Jednalo se pouze o projekty všechny hodnoty jsou pouze vypočtené
Typ: Projekt Z | G10N1
Osádka: 10-16 | 7-8
Rozpětí: 65,02 | 63,00 m
Délka: 40,00 | 40,00 m
Výška: 8,80 | 8,80 m
Nosná plocha: 349,98 | 330,00 m2
Vzletová hmotnost: 122000 | 42000 kg
Max.vzletová hmotnost: 160000 | 70000 kg
Motor: 6x Nakajima 54 | 6x Nakajima NK11A
Výkon:
Max.Rychlost ve výšce 10000 m: 680 | 680 ( jsou i zdroje kde je udáno 780 ) km/hod
Dostup: 15000 | 15000 m
Dolet: 16500 – 20000 | 16500 – 20000 km
Výzbroj: 9x typ 99 ráže 20 mm | 4 x typ 99 ráže 20 mm
Pumy : maximálně 20000 kg pum (např. 25x 800 kg)

G10N1 Fugaku.

Fugaku představa