Co si vzájemně můžou nabídnout Antonov a Boeing?
Napsal: 22/8/2020, 08:46
Existuje plán na změnu struktury vlastnického řízení aerospace (Antonov,...) v rámci státní firmy Ukroboronprom
https://ua.interfax.com.ua/news/economic/680852.html
V tomto smyslu je asi srozumitelnější letošní plán, že Boeing a Antonov by vzájemnou spoluprací si navzájem mohli líp vyhovět (vzhledem k tomu že letos na jaře padla fúze Boeing - Embraer), např. propojením civilních Antonovů do světové prodejní/MRO sítě Boeingu.
https://www.aerotelegraph.com/en/antono ... r-together
https://www.aerotelegraph.com/en/we-int ... the-an-158
Předpokládám, že kvůli čínskému viru v několika příštích letech ubyde peněz v kapsách zákazníků po (civilních) dopravních letadlech=vzroste poptávka po levných nových letadlech nad kterými by někteří uživatelé letadel dřív "ohrnuli nos". Takže pro Boeing byla částka za převzetí Embraer příliš vysoká. Zatímco produkty Antonovu by mohly být "k mání" mnohem levněji, vzhledem k minimální výrobě ukrajinských závodů Antonovu za poslední roky
https://www.aerotelegraph.com/en/antono ... five-years
Ruslan?
https://www.youtube.com/watch?v=OTZcwcQZ_Iw
Antonov 32/132?
https://www.youtube.com/watch?v=VOUIH4MoIW8
V případě spolupráce Antonov a Boeing mi není úplně jasná perspektiva An-148/158.... nicméně militarizovaná varianta (= Antonov An-178) je zvažován pro licenční výrobu v Turecku
https://www.dailysabah.com/business/ukr ... ports/news
viz pohled na výrobní halu
https://www.youtube.com/watch?v=Y3YijVknmlM
https://ua.interfax.com.ua/news/economic/680852.html
V tomto smyslu je asi srozumitelnější letošní plán, že Boeing a Antonov by vzájemnou spoluprací si navzájem mohli líp vyhovět (vzhledem k tomu že letos na jaře padla fúze Boeing - Embraer), např. propojením civilních Antonovů do světové prodejní/MRO sítě Boeingu.
https://www.aerotelegraph.com/en/antono ... r-together
https://www.aerotelegraph.com/en/we-int ... the-an-158
Předpokládám, že kvůli čínskému viru v několika příštích letech ubyde peněz v kapsách zákazníků po (civilních) dopravních letadlech=vzroste poptávka po levných nových letadlech nad kterými by někteří uživatelé letadel dřív "ohrnuli nos". Takže pro Boeing byla částka za převzetí Embraer příliš vysoká. Zatímco produkty Antonovu by mohly být "k mání" mnohem levněji, vzhledem k minimální výrobě ukrajinských závodů Antonovu za poslední roky
https://www.aerotelegraph.com/en/antono ... five-years
Ruslan?
https://www.youtube.com/watch?v=OTZcwcQZ_Iw
Antonov 32/132?
https://www.youtube.com/watch?v=VOUIH4MoIW8
V případě spolupráce Antonov a Boeing mi není úplně jasná perspektiva An-148/158.... nicméně militarizovaná varianta (= Antonov An-178) je zvažován pro licenční výrobu v Turecku
https://www.dailysabah.com/business/ukr ... ports/news
viz pohled na výrobní halu
https://www.youtube.com/watch?v=Y3YijVknmlM