NENÍ. Tedy alespoň podle toho jak se fungování R-73M2 popisuje. Tato střela má dosah nejméně 40 km. Že by na takovou vzdálenost IR hlavice střely zachytila a uzamkla cíl není příliš pravděpodobné. Proto, PRÝ, má střela možnost odpalu před tím, než její hlavice zachchytí cíl. Proto střela spoluprachuje s palubním RL, který ji předá úvodní souřadnice cíle potřebné pro odpal. Vlastní IR hlavice střely "vyhledává" cíl až při letu, v předdefinovaném prostoru.lamada píše:Raketa R 73 má pasivní IFČ navedení , to jaksi vylučuje její navedení v jakékoliv fázi letu pomocí N 012. Podmínky odpalu jsou tyto max přetížení nosiče při odpalu +12G, letové přetížení RS výrobce neudává ale to nejdůležitější pokud hlavice nezachytí cíl , což oznámí pilotovi zvukovým signálem do uší NELZE ODPÁLIT. Spolupráce samotné střely s pal. RL je blbost.
Pegeučko to nepopsal úplně přesně, ale střela s RL N012 skutečně spolupracuje - nikoli ale za letu, ale před odpalem.
Tady se asi něco "ztratilo v překladu"Docela by mne zajímalo jakou funkci má u tohoto motoru karburátor to mi fakt jasné není no ale nejsem dokonalí tak bych se chtěl někoho zeptat.
Co se týká těch sériových motorů , tak hydraulika je základním médiem při vysazení hydraulických čerpadel je záložní hydro poháněno tlakem paliva, a záložní palivová čerpadla tlakem hydrauliky. Tento systém není v ruské konstrukční škole žádná novinka ale to asi nikde.

Karburátor je samozřejmě špatně. Na http://www.leteckemotory.cz/motory/al-37/index.php se uvádí termín "směšovač proudů". Nejsem motorář a tak nevím zda je tento termín správně, ale de-facto jde o tu část motoru, kde se "horký" proud spalin směšuje se "studeným" proudem z dmychadla.
Co se týká těch sériových motorů, tak tam by právě měla být hydraulika, jak ji známe, vypuštěna a primárním médiem by mělo být palivo.