Skvělý způsob jak obejít "demokraticky projevenou vůli lidu"jersey.se píše:Zákulisní informace: Švýcarsko si Gripeny patrně nekoupí, ale pronajme. Už se o tom jedná...

Skvělý způsob jak obejít "demokraticky projevenou vůli lidu"jersey.se píše:Zákulisní informace: Švýcarsko si Gripeny patrně nekoupí, ale pronajme. Už se o tom jedná...
Jersey, nezapomněl jsi náhodou na 26 F-18C a 6 F-18D?Tak věci se zatím mají tak, že 340 mil. CHF vyčleněných na modernizaci armády se vrací zpět do státní pokladny. Jinými slovy místo Gripenů nebude ani Rafale, ani olétané Typhoony, které EU Švýcarsku rázem nabízí za až podezřele nízkou cenu. Co bude? F-5 se postupně přesunou do muzea, protože jejich provoz stojí pomalu víc než nákup nové techniky a až se tam přesunou... Něco se koupí. Švýcarsko si ještě může dovolit komplikovanější řešení. Pořád vyjde zemi levněji když něco zkomplikují svobodní a sebevědomí voliči, kterých se politici "bojí"...
Tomu sa povie silné odbory,"keď mám padla,tak mám padla".Poriadok musí byť a fachať ako švajčiarske hodinky.Keď incident,tak má byť v pracovnej dobe.jersey.se píše:Tak na ně jsem nezapomněl, ale sami Švýcaři o nich evidentně valné mínění nemají. K hotovosti se prostě moc nehodí, jak prokázal nedávný incident.
Aha, máš pravdu. Na toto jsem zapomněl.jersey.se píše:Tak na ně jsem nezapomněl, ale sami Švýcaři o nich evidentně valné mínění nemají. K hotovosti se prostě moc nehodí, jak prokázal nedávný incident.
Zajímavé porovnání, které vložil kenavf do vlákna o Tu-160.kenavf píše:Len taká zaujímavosť,ktorú som niekde čítal.
TU-160 v prípade zapnutia forsáže je lietadlo s najväčšou hodinovou(okamžitou) spotrebou na svete(170t/hod). http://www.leteckemotory.cz/teorie/srovnani.php
Možno nie je podmotorované,ale dokáže uniesť veľkú hmotnosť maximálnej záťaže vzhľadom k minimálnej hmotnosti lietadla.Pri minimálnej hmotnosti ten koeficient má lepší Gripen.Skeptik píše:Zajímavé porovnání, které vložil kenavf do vlákna o Tu-160.kenavf píše:Len taká zaujímavosť,ktorú som niekde čítal.
TU-160 v prípade zapnutia forsáže je lietadlo s najväčšou hodinovou(okamžitou) spotrebou na svete(170t/hod). http://www.leteckemotory.cz/teorie/srovnani.php
Zarazilo mne, že Gripen má při maximální vzletové hmotnosti horší počáteční akceleraci (MTOW / max. tah) i než MiG-21
Je to letadlo tedy podmotorované? Díky
To je jasné. Tu "podmotorovanost" jsem myslel spíše vůči letounům stejné generace.jersey.se píše:Tak pokud Mig unese taky 6000 kg podvěsů, pak by byl Gripen asi fakt podmotorovaný...
Som si musel vygoogliť čo to znamená https://www.google.sk/search?q=Double+f ... 47&bih=619jersey.se píše:Tak tohle už je na mě asi moc. Double face palm.