Polarfox píše:k42: Už to tu bylo nadhozeno, ale pro zopakování a rekapitulaci - mohl by jsi nás seznámit se svou teorií, jak to ten letoun do toho dopraváku nasypal? Tj. z jaké vzdálenosti, úhlu, v jaké rychlosti, do jakého místa atd.?
Po několikáté: tím se nezabývám. Jsem vědec, ne jasnovidec. Vycházím jenom z toho, co je na troskách vidět, k čemu je nějaký důkaz. Vstřely jsou téměř kolmé (podle kruhového tvaru) - ale jelikož materiál je tenký, tak úhel není tolik poznat, může být klidně odchýlený od kolmice všemi směry +- 30° nebo více. Také se nenašly žádné díly vlevo od zásahu do pilotní kabiny - směrem ke špičce letadla, takže dávka mohla začít i tam, letadlo mohlo do dávky vlétnout a ta požadovaná "přesnost" střelby o které všichni mluvíte nemusí být až tak vysoce přesná. Velmi rád bych třeba viděl laminátový kryt radaru - radom, na tom by mohly zásahy také být. Nebo konstrukci či potah nosu letadla. Čumák mohl být "pokropený" úplně celý.
Dokud nebudou další fotky trosek nebo analýza na místě, tak jsou další úvahy zbytečné. Dále je to už jen na profících z ICAO. Jestli se jim povede dohnat Kyjev a povstalce ke kontrolovanému odvozu trosek a sestavení letadla někde v hangáru či ne - zachytil jsem něco o tom, že by to měli dělat v Charkově.
Jedna věc je jistá - žádná stopa poškození kabiny se nedá napasovat (ani se značným úsilím) na BUKovou teorii.