Pád letu MH17 na Ukrajině
Moderátor: jarl
Pravidla fóra
Pokud příspěvek v Aktualitách neodpovídá charakteru a úrovni "veřejné" Palby, moderátoři mají právo jej okamžitě, bez upozornění přesunout do skryté Hospody, která byla za tímto účelem zřízena.
Pokud nemáte přístup do Hospody a chtěli byste jej, musíte být na Palbě registrováni nejméně půl roku a poté můžete napsat SZ adminům "skelet" nebo "jarl".
Ve vlákně o Ukrajině v sekci "Aktuality" platí pravidla, která budete dodržovat. Postih za nedodržování bude následující:
- smazání příspěvku
- BAN uživatele (minimálně 24hodin, maximálně na vždy)
- uzamčení vlákna
Všechny tyto postihy budou uplatňovány bez jakéhokoliv varování a vysvětlování, na základě úsudku přítomného moderátora.
Pravidla jsou následující:
- příspěvek bude věcný v českém nebo slovenském jazyce (případně s českým nebo slovenským překladem), žádné "emotivní" výlevy nebudou trpěny
- diskuze ve vlákně "Válka na Ukrajině" není povolena, k tomu je určeno patřičné vlákno v Hospodě (o vstup můžete zažádat u administrátora)
Pokud příspěvek v Aktualitách neodpovídá charakteru a úrovni "veřejné" Palby, moderátoři mají právo jej okamžitě, bez upozornění přesunout do skryté Hospody, která byla za tímto účelem zřízena.
Pokud nemáte přístup do Hospody a chtěli byste jej, musíte být na Palbě registrováni nejméně půl roku a poté můžete napsat SZ adminům "skelet" nebo "jarl".
Ve vlákně o Ukrajině v sekci "Aktuality" platí pravidla, která budete dodržovat. Postih za nedodržování bude následující:
- smazání příspěvku
- BAN uživatele (minimálně 24hodin, maximálně na vždy)
- uzamčení vlákna
Všechny tyto postihy budou uplatňovány bez jakéhokoliv varování a vysvětlování, na základě úsudku přítomného moderátora.
Pravidla jsou následující:
- příspěvek bude věcný v českém nebo slovenském jazyce (případně s českým nebo slovenským překladem), žádné "emotivní" výlevy nebudou trpěny
- diskuze ve vlákně "Válka na Ukrajině" není povolena, k tomu je určeno patřičné vlákno v Hospodě (o vstup můžete zažádat u administrátora)
Re: Pád letu MH17 na Ukrajině
Zažil jsem jen "zástřel" na 21MF, ale kanón to byl stejný. Myslim, že ani na 500m by při těch vzájemných rychlostech takový "soustřel" nedokázal ani Vilém Tell s nejlepším střeleckým počítačemhonzajan píše:K tomu kanonu.Při nastřelování Gš-23 na BN jsme stříleli na 50 m 10 nábojema .Rozptyl byl +/- kruh o pruměru 60 cm.Používali jsme 10x BZA.Normálně bylo v zásobníku 200 ks v poměru 2:1(ach ta hlava)2 x OFZ na 1xBZA ? OFZ(v ráži 23 mm) měl dělat díru v potahu o průměru 1m2,BZA udělal do dutého válečku o síle stěny 1 cm díru skrz a vypadala jako po vyvrtání (první průraz čistý,druhý byl trochu roztřepen ale ne moc),trochu jsme testovali.A tady se jedná o 30 mm ( v těch OFZ byl hexogen asi tak 3/4 krabičky od zápalek) takže ta 30 má o hodně větší účinek.Co tam teoreticky měl naládované ? I při použití všech možných fičur těch 15-30 kusu nábojů ? na vzdálenost kolik 1-1,5 km ? nemohl nasázet těsně k sobě.On se ten kanon na usazení celkem mlel na všechny strany(občas přistál a měl ustřeleny anteny od radiovýškoměru - snad jsem se nesekl na čumáku zespoda za Fonem).A jestli jsem se někde seknul,pardon už je to přece jenom pár let zpátky.

A šrám na křídle mohl vzniknout při kolizi trosek během pádu, nebo třeba zbytkem rakety po explozi, zadní motorová část se stabilizátory určitě pokračuje po zajímavé trajektorii.
Ale jako hlavní důvod nesmyslnosti sestřelu letounem vidim, že by muselo jít o úmysl. Takhle šíleným konspiračním teoriím prostě nevěřim.
Ty ustřelené antény na BN byly ty tři nože? Tak to je identifikace SRO (tušim druhý kanál?), jestli mi to ten zlej němec nějak nepomíchal

- kopapaka
- 6. Podplukovník
- Příspěvky: 3837
- Registrován: 26/1/2008, 20:47
- Bydliště: kósek od Prostějova
Re: Pád letu MH17 na Ukrajině
Se divím, že ještě nikdo nepřišel s konspirační teorií, která by zahrnovala podvěšení jedné rakety BUKu na upravený závěsník Su-25 a navedení pomocí radaru jedné z baterií BUKů UA...
elspec21: ono stačí mrknout na některá videa se zásahem terče pomocí BUKu, některá ukazují poměrně zajímavý "tanec"...

elspec21: ono stačí mrknout na některá videa se zásahem terče pomocí BUKu, některá ukazují poměrně zajímavý "tanec"...



"Válka je Mír, Svoboda je Otroctví a Nevědomost je Síla!"
Re: Pád letu MH17 na Ukrajině
To jsem dej ty videa, díky.kopapaka píše:ono stačí mrknout na některá videa se zásahem terče pomocí BUKu, některá ukazují poměrně zajímavý "tanec"...





Re: Pád letu MH17 na Ukrajině
Ruská reakce na čtyřstrannou dohodu o mlčenlivosti v případě sestřelu MH 17.
Zapojuje RB OSN a přes ni požaduje informace o postupu šetření na základě plnění rezoluce 2166 bod 13.
http://ria.ru/mh17/20140818/1020474326. ... z3Al17bCn9
Dost nevybíravý tlak na plusové body, z druhé strany mlčení.
Zapojuje RB OSN a přes ni požaduje informace o postupu šetření na základě plnění rezoluce 2166 bod 13.
http://ria.ru/mh17/20140818/1020474326. ... z3Al17bCn9
Dost nevybíravý tlak na plusové body, z druhé strany mlčení.


- kopapaka
- 6. Podplukovník
- Příspěvky: 3837
- Registrován: 26/1/2008, 20:47
- Bydliště: kósek od Prostějova
Re: Pád letu MH17 na Ukrajině
Zásah je v 1:15.
Tanec, který jsem před časem viděl byl ještě výraznější, ale kde to bylo...
Tanec, který jsem před časem viděl byl ještě výraznější, ale kde to bylo...



"Válka je Mír, Svoboda je Otroctví a Nevědomost je Síla!"
Re: Pád letu MH17 na Ukrajině
Chlapi ja teda nejsem zadnej odbornik,ale na obrazku je konec praveho kridla,jeho vrchni cast v tom jsme asi za jedno. Dal me kdyz tak opravte;-).Ve vrsku fotky je predni hrana, ve spodku ulozeni vyskovych klapek ? Pri zvetseni snimku myslim,ze povrch tvori plech a pod nim je neco jako laminat. Pokud by to co pisu doted sedelo,tak podle zaseku ten predmet co je udelal prifrcel zepredu.Osa je cca spravne,tak to poskozeni,pokud kridla a trup jeste po kontaktu s necim a destrukci cumaku byly pohromade se zbytkem letadla, mohly udelat klidne trosky predni casti letadla. Kouknete na to a reknete jestli by byla takova varianta realna...palo satko píše:jeden obrazok uvažujuci s raketou vzduch vzduch od Franckly na Metabunk.org https://www.metabunk.org/threads/debunk ... ngle.4203/
Re: Pád letu MH17 na Ukrajině
Ty myslíš, že předmět doličný, který udělal šrámy na křídle letěl zepředu dozadu, a ne zezadu dopředu
No nevím, podle toho, co víme se to zdá pravděpodobnější.
Možná pro bližší zkoumání by to chtělo fotku ve větším rozlišení. Já osobně bych na tomto detailu nestavěl dalekosáhlý teorie.

Možná pro bližší zkoumání by to chtělo fotku ve větším rozlišení. Já osobně bych na tomto detailu nestavěl dalekosáhlý teorie.





Re: Pád letu MH17 na Ukrajině
Ne to ne,me spis jde o to,ze to muze byt kolize kridla s troskama neceho co se mu (kridlu) dostalo do drahy a vubec to nemusi byt kolize s necim jako strela.Ta obsivka nevypada na neco tvrdyho,tak se do ni mohlo zariznout cokoli. Navic to kridlo podle te vlny na plechu a fotek z druhe strany muselo jeste dostat primou ranu do predni hrany.( skoda ze fotograf nenafotil tou dirou vnitrek...:-( .
Naposledy upravil(a) Smajk dne 18/8/2014, 23:07, celkem upraveno 1 x.
Re: Pád letu MH17 na Ukrajině
Tak nějaký ty videa pro Lorda.http://rutube.ru/video/5599683224b8d5cb ... 132a2d419/Lord píše:To jsem dej ty videa, díky.kopapaka píše:ono stačí mrknout na některá videa se zásahem terče pomocí BUKu, některá ukazují poměrně zajímavý "tanec"...
A taky tady http://www.youtube.com/watch?v=nXgToM8cbBI#t=15
Re: Pád letu MH17 na Ukrajině
Ukrajinské Buky, kde byly:
1) Fotografie ukazuje odpalovací zařízení systému BUK ukrajinské armády na základně u vesnice Spartak severně od Doněcku dne 14. července 2014.
2) Zde je za to satelitní fotografie č. 5, která ukazuje, že 3 vozidla systému BUK se včetně odpalovacích ramp objevila dne 17. července u vesnice Zaproščenskoje cca 8km jižně od města Šachťorsk.
http://freeglobe.parlamentnilisty.cz/Sh ... px?id=4185

Nyní se podívejme na celou situaci na mapě, kde se systém BUK, který se objevil u vesnice Zaproščenskoje 17. července a druhého dne byl zase pryč, nacházel ve vztahu k sestřelenému letadlu Malajských aerolinií a dalšímu letadlu Singapurských aerolinií letu 351 z Kodaně do Singapuru, letícím po podobné trase cca 2 letové minuty v závěsu.
1) Fotografie ukazuje odpalovací zařízení systému BUK ukrajinské armády na základně u vesnice Spartak severně od Doněcku dne 14. července 2014.
2) Zde je za to satelitní fotografie č. 5, která ukazuje, že 3 vozidla systému BUK se včetně odpalovacích ramp objevila dne 17. července u vesnice Zaproščenskoje cca 8km jižně od města Šachťorsk.
http://freeglobe.parlamentnilisty.cz/Sh ... px?id=4185

Nyní se podívejme na celou situaci na mapě, kde se systém BUK, který se objevil u vesnice Zaproščenskoje 17. července a druhého dne byl zase pryč, nacházel ve vztahu k sestřelenému letadlu Malajských aerolinií a dalšímu letadlu Singapurských aerolinií letu 351 z Kodaně do Singapuru, letícím po podobné trase cca 2 letové minuty v závěsu.





Re: Pád letu MH17 na Ukrajině
A jeste neco,na te fotce necim rozsekaneho plaste pod okny kokpitu opreneho o sloup, v predni casti cerveneho pole nad takovou vetsi zozsklebenou dirou se mi zda jako by tam bylo neco zaseklyho,vypada to jako valecek, nebo co ale zase by to chtelo vetsi fotky
Re: Pád letu MH17 na Ukrajině
No a abychom měli jasno v tom směru, co se týče toho levého křídla jiný pohledLord píše:Ty myslíš, že předmět doličný, který udělal šrámy na křídle letěl zepředu dozadu, a ne zezadu dopředuNo nevím, podle toho, co víme se to zdá pravděpodobnější.
Možná pro bližší zkoumání by to chtělo fotku ve větším rozlišení. Já osobně bych na tomto detailu nestavěl dalekosáhlý teorie.

a poškození šroubu to snad říká jasně že zezadu dopředu zde

Re: Pád letu MH17 na Ukrajině
Dobrý tak směr máme určený, teď je otázka, zda se to stalo ještě za letu, nebo poškodilo, když se všechno okolo trhalo 






Re: Pád letu MH17 na Ukrajině
Podle mého za letu, jde o dynamické poškození (ne statický průraz fláknutím o zem) dve velké kusy levého křídla leží velmi blízko sebe v zóně bez zjevného poškození půdy ( že by jako po ní ty kusy tančily či co). Moje rekapitulace je - dynamické poškození horní strany levého křídla ve směru odzadu. Tedy vylučuji jakékoliv poškození střepinami a úlomky v okamžiku zásahu čelní části čímkoliv.Lord píše:Dobrý tak směr máme určený, teď je otázka, zda se to stalo ještě za letu, nebo poškodilo, když se všechno okolo trhalo
Mohlo dojít k tomuto poškození v době pádu ? Mohlo, pravděpodobné si mi to však zdá málo.
Re: Pád letu MH17 na Ukrajině
Předběžná
zpráva o pádu letu MH17 na Ukrajině od Martanuse 
Předně bych chtěl upozornit, že nechci nikoho poškodit nebo úmyslně uvést někoho v omyl. Mohu se mýlit, nebo data, které mám k dispozici mohou být vadná. Pokud jsem se dopustil chyby, nebo data byla vadná i když jsem se snažil používat data z důvěryhodných zdrojů.
Budu rád když mě upozorníte, opravím to!
Základem jsou data z :
[1] Rozmístění trosek : http://www.government.nl/files/document ... g-1600.gif
[2] Rozmístění trosek 2 : http://www.rtlnieuws.nl/sites/default/f ... er_02.html
[3] Rozmístění konkretních částí trosek : http://graphics.wsj.com/mh17-crash-map/
[4] data z Flightradaru : https://twitter.com/flightradar24/statu ... 5725348864
[5] data z Flightradaru 2 : http://forum.flightradar24.com/threads/ ... -shot-down
[6] data z TrackFlight: http://www.zerohedge.com/sites/default/ ... %20log.jpg
[7] informace z RF prezentace obr1 :http://stat.multimedia.mil.ru/images/mi ... 01-900.jpg
[8] informace z RF prezentace obr2 :http://stat.multimedia.mil.ru/images/mi ... 281%29.jpg
[9] infografika u itar-tas: http://itar-tass.com/infographics/7882
[10] cela prezentace RF : http://function.mil.ru/news_page/countr ... 654@egNews
[10] počasí: http://weather.uwyo.edu/cgi-bin/soundin ... &STNM=URRR
Moje primární verze byla, že MH17 sestřelil separatistický buk.
Proto, abych si ujasnit situaci začal jsem je umísťovat v google.map objekty na jejich místa. Nejprve [1] poté [4]. Směr dopadu trosek a data z flight radaru nedávali smysl. Byli vůči sobě otočeny o 40°. Řešilo se to tu o pár stránek zpět. Doplnil jsem je o data z [5]a [6] ale ty seděli z [4].
Po doplnění údajů z [7][8] a [2] se mi ukázalo následující http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 7be77f52c4
Jediné co dává smysl z rozptylu trosek a s vědomím toho, že data z fligthradaru musí být pravdivá, protože se shodovali z RF daty je, že se letadlo muselo rozpadnout na 3 části.
takto Síla F co udeřila do kokpitu se rozložila na Fx a Fy. kde Fy byla kolmá k letu letadla. Proti této síle Fy působila síla odporu vzduchu na směrovce, kýlovce a hmotnost letadla. Což vedlo k rozpadu letadla na část 2 a 3.
Odpadnutí části 1 muselo být hrozně rychlé. Protože na směru letu této části (1)se moment síly F neprojevil.
Něco muselo rozřezat kokpit letadla tak, že oddělil podlahu od oken dřív než se odtrhla 2 od 3.
část 1 letěla dále ve směru letu.
část 2 v uhlu -140° oproti původnímu směru. Protože byla lehčí
část 3 v v úhlu -40° oproti původnímu směru
část 2 nejspíš narazila do 3 na místě A. Zde je detail škrábanců https://farm4.staticflickr.com/3839/147 ... 95c7_h.jpg
Tomu by odpovídal i dopad trosek rozdíl mez dopadem 9. Cockpit and Lower Nose a 10. Lower Forward Cargo Floor .
BUK podle mě není schopen oddělit podlahu kokpitu tak, aby pokračovala ve směru letu a zbytek letěl opačně o -140°. Tak to nejspíš musela být střelba z kanonu toho SU. Jen ta by byla schopna odstřihnout 1 od 2 tak rychle a nezměnit jeho směr směr.
SU podle [8] bylo SU nad místem sestřelu v dané době a podle [9] i výšce. Podle [8] a [9] nemohla být vzdálenost větší než několik km. Podle času v [8] to dokonce vypadá, že SU ve stejný okamžik proletělo nad místem sestřelu jako MH17. A letělo k MH17 zezadu pod uhlem 60° o 100 níž než MH17.
Taky mě zarazil ten prudký obrat SU po protnutí dráhy MH17 a taky pokračovaní MN17 za místem dopadu MH17 v [8].
Jediné co mi dává smysl je, že SU kleslo v té otáčce z 10 000 pod 5 000 m tím se ztratilo z radaru a vynořilo se opět nad místem sestřelu. Kde je radar opět zachytil.
To je moje primární verze.
Sekundární je, že MH17 setřelil BUK podobně jako SU. Tedy ve stejný čas a místě. Došlo ke stejnému rozpadu letadla. Ale u něho mi nehraje ten dopad kokpitu.


Předně bych chtěl upozornit, že nechci nikoho poškodit nebo úmyslně uvést někoho v omyl. Mohu se mýlit, nebo data, které mám k dispozici mohou být vadná. Pokud jsem se dopustil chyby, nebo data byla vadná i když jsem se snažil používat data z důvěryhodných zdrojů.
Budu rád když mě upozorníte, opravím to!
Základem jsou data z :
[1] Rozmístění trosek : http://www.government.nl/files/document ... g-1600.gif
[2] Rozmístění trosek 2 : http://www.rtlnieuws.nl/sites/default/f ... er_02.html
[3] Rozmístění konkretních částí trosek : http://graphics.wsj.com/mh17-crash-map/
[4] data z Flightradaru : https://twitter.com/flightradar24/statu ... 5725348864
[5] data z Flightradaru 2 : http://forum.flightradar24.com/threads/ ... -shot-down
[6] data z TrackFlight: http://www.zerohedge.com/sites/default/ ... %20log.jpg
[7] informace z RF prezentace obr1 :http://stat.multimedia.mil.ru/images/mi ... 01-900.jpg
[8] informace z RF prezentace obr2 :http://stat.multimedia.mil.ru/images/mi ... 281%29.jpg
[9] infografika u itar-tas: http://itar-tass.com/infographics/7882
[10] cela prezentace RF : http://function.mil.ru/news_page/countr ... 654@egNews
[10] počasí: http://weather.uwyo.edu/cgi-bin/soundin ... &STNM=URRR
Moje primární verze byla, že MH17 sestřelil separatistický buk.
Proto, abych si ujasnit situaci začal jsem je umísťovat v google.map objekty na jejich místa. Nejprve [1] poté [4]. Směr dopadu trosek a data z flight radaru nedávali smysl. Byli vůči sobě otočeny o 40°. Řešilo se to tu o pár stránek zpět. Doplnil jsem je o data z [5]a [6] ale ty seděli z [4].
Po doplnění údajů z [7][8] a [2] se mi ukázalo následující http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 7be77f52c4
Jediné co dává smysl z rozptylu trosek a s vědomím toho, že data z fligthradaru musí být pravdivá, protože se shodovali z RF daty je, že se letadlo muselo rozpadnout na 3 části.
takto Síla F co udeřila do kokpitu se rozložila na Fx a Fy. kde Fy byla kolmá k letu letadla. Proti této síle Fy působila síla odporu vzduchu na směrovce, kýlovce a hmotnost letadla. Což vedlo k rozpadu letadla na část 2 a 3.
Odpadnutí části 1 muselo být hrozně rychlé. Protože na směru letu této části (1)se moment síly F neprojevil.
Něco muselo rozřezat kokpit letadla tak, že oddělil podlahu od oken dřív než se odtrhla 2 od 3.
část 1 letěla dále ve směru letu.
část 2 v uhlu -140° oproti původnímu směru. Protože byla lehčí
část 3 v v úhlu -40° oproti původnímu směru
část 2 nejspíš narazila do 3 na místě A. Zde je detail škrábanců https://farm4.staticflickr.com/3839/147 ... 95c7_h.jpg
Tomu by odpovídal i dopad trosek rozdíl mez dopadem 9. Cockpit and Lower Nose a 10. Lower Forward Cargo Floor .
BUK podle mě není schopen oddělit podlahu kokpitu tak, aby pokračovala ve směru letu a zbytek letěl opačně o -140°. Tak to nejspíš musela být střelba z kanonu toho SU. Jen ta by byla schopna odstřihnout 1 od 2 tak rychle a nezměnit jeho směr směr.
SU podle [8] bylo SU nad místem sestřelu v dané době a podle [9] i výšce. Podle [8] a [9] nemohla být vzdálenost větší než několik km. Podle času v [8] to dokonce vypadá, že SU ve stejný okamžik proletělo nad místem sestřelu jako MH17. A letělo k MH17 zezadu pod uhlem 60° o 100 níž než MH17.
Taky mě zarazil ten prudký obrat SU po protnutí dráhy MH17 a taky pokračovaní MN17 za místem dopadu MH17 v [8].
Jediné co mi dává smysl je, že SU kleslo v té otáčce z 10 000 pod 5 000 m tím se ztratilo z radaru a vynořilo se opět nad místem sestřelu. Kde je radar opět zachytil.
To je moje primární verze.
Sekundární je, že MH17 setřelil BUK podobně jako SU. Tedy ve stejný čas a místě. Došlo ke stejnému rozpadu letadla. Ale u něho mi nehraje ten dopad kokpitu.
Logika vás dostane z bodu A do bodu B. Fantazie vás dostane kamkoli.
Každý člověk dělá chyby, ale jen hlupák u nich zůstává.
Každý člověk dělá chyby, ale jen hlupák u nich zůstává.
Re: Pád letu MH17 na Ukrajině
Je to levý konec křídla, vrchní část.Smajk píše: Chlapi ja teda nejsem zadnej odbornik,ale na obrazku je konec praveho kridla,jeho vrchni cast v tom jsme asi za jedno.
To je otázka. Někdo tvrdí zezadu, já si myslím že zepředu.Smajk píše: Ve vrsku fotky je predni hrana, ve spodku ulozeni vyskovych klapek ? Pri zvetseni snimku myslim,ze povrch tvori plech a pod nim je neco jako laminat. Pokud by to co pisu doted sedelo,tak podle zaseku ten predmet co je udelal prifrcel zepredu.
Varianta že je to od trosek je velmi nepravděpodobná. Cokoliv by z toho čumáku a vůbec letadla jako takového upadlo, tak by odlétlo logicky přímo směrem dozadu. Těžko by něco trefilo konec křídla, je od trupu velmi daleko a před koncem křídla zkrátka nic není. Ty šrámy jsou poměrně dlouhé, rovné a jejich úhel naprosto neodpovídá ose trupu. Což znamená, že to udělalo buď něco hodně rychlého a nebo bylo letadlo ve skluzu. Jinak řečeno, muselo by být v poloze jakou jsem zakreslil na obrázku níže (červená šipka je směr letu), přičemž by křídlo muselo být prakticky v horizontální poloze.Smajk píše: Osa je cca spravne,tak to poskozeni,pokud kridla a trup jeste po kontaktu s necim a destrukci cumaku byly pohromade se zbytkem letadla, mohly udelat klidne trosky predni casti letadla. Kouknete na to a reknete jestli by byla takova varianta realna...

Moment. Shodneme se na tom, že toto je vstupní otvor a "něco" přiletělo ze směru který jsem označil šipkou? Pokud ano, tak to je přece směr zepředu ne zezadu.m63 píše: a poškození šroubu to snad říká jasně že zezadu dopředu zde

--------------------
Kdo chce prostudovat to poškození křídla, tak nejlépe asi zde - https://www.flickr.com/photos/jeroenakk ... 853477595/


Re: Pád letu MH17 na Ukrajině
no s tím určením směru nevím.... hlavička šroubu je otlačená na straně ve směru zepředu..... nehledě na to že šroub je evidentně vytržen/vytočen ven a umístění otlaku už nemusí odpovídat původnímu směru.... - pravděpodobně otočen o 90° ?
detailní foto obou stran děr by mohlo možná napovědět víc....
EDIT - příliš pozdě...
detailní foto obou stran děr by mohlo možná napovědět víc....
EDIT - příliš pozdě...
Re: Pád letu MH17 na Ukrajině
Je třeba poděkovat za odvedenou práci. Pokud mohu mít připomínky, tak mi nesedí to že by část 2 po rozpadu trefila křídlo v místě A. Dle mého je poškození ve směru odzadu, což by v daných aerodynamických podmínkách část 2 nezvládla dohonit křídlo a lupnout jej zezadu. Pak mi na celé věci ještě jaksi vadí (o čemž se málo hovoří) co se stalo s okny kabiny pilotů. Dle poškození jejich osazení a šroubů, mit to připadá, jako byly vyrvány směrem ven z kabiny.martanus píše:Předběžnázpráva o pádu letu MH17 na Ukrajině od Martanuse
Udělal jsem krátký sestřih co říkají svědci krátce po pádu zde https://www.youtube.com/watch?v=n3TTjHU26jA