Alchymista píše:1) ako vieš, že sú to kolmé a nie šikmé prierazy?martanus píše:Není možné, aby při výbuchu hlavice vpravo ( ve směru letu ) od kokpitu byla levá strana podlahy kokpitu kolmo proražena fragmenty této hlavice!!!
2) ako vieš, že sú to prierazy od priamo letiacich primárnych črepín a nie od sekundánych črepín ("vyrazených" z konštrukcie lietadla) alebo od črepín po odraze?
Nerob predčasné závery, pokiaľ nemáš istotu.
Lord - prečo nie sú črepiny na iných častiach konštrukcie?
Toto je schématické znázornenie, kam môžu a kam nemôžu dopadnúť primárne črepiny bojovej časti, ktorá vybuchla 10 metrov pred nosom lietadla:
K vstupom motorom vychádza vzdialenosť okolo 30 metrov, k závesom motorov okolo 40 metrov, ku koncom krídla až okolo 55 metrov
Takhle to určitě vybouchnou nemohlo!!!
1) Pravděpodobnost je strašně malá.
2) kolmé průstřely na pravé straně kokpitu, stropě i podlaze !!!
Výbuch, nebo střely přiletěli zprava (ve směru letu) kokpitu nad úrovni podlahy.


Kolmé průstřely jsou jak v podlaze, tak stropě a i na levé straně kokpitu. Pravá strana se nedochovala. Výbuch (výbuchy) byl nejspíš uvnitř kokpitu a to utrhlo podlahu a poslali ji k zemi. Vytočení letadla a tlak vzduchu utrhl předek letadla před křídly a vystřelil jej proti původnímu směru letu. Křídla a ocas pokračovali spolu a dopadli nalevo od směru letu. Motory pracovali po celou dobu až do pádu a kde po rozbití křídel zapálili palivo.