Asi tam mají dobrý rezervní polštář. A nebo to někdo zacvaká ze "svého"=části toho, co by se normálně rozkradlokenavf píše:krížnik bude opravený v cene schváleného rozpočtu a bude daný späť do služby v roku 2022 ako bolo sľúbené

Finální verze je redukovaná (v podstatě jen na úroveň hloubkovější údržby/opravy), ale musel bych najít původní záměry, parametry si z hlavy nepamatuji. Mluvilo se o tom již přinejmenším kolem roku 2017.Julesak píše:To som priznám sa nezachytil. Inak čo by mala byť tá hlbšia modernizácia?
Ty si pod modernizací starého poruchového vrtulníku představíš, že mu vyměníš orezlý rotor, prosakující nádrže, sedačky pilota, kde ti péra prodírají kapsu od kalhot a zašlé zmléčnělé sklo za funglovku? To je spíše oprava, aby to mohlo dále létat, ne modernizace jako taková. Nebo vyměníš u T-72B stabilizátor za nový kus ze skladu, uděláš generálku motoru, vyměníš poškozená pojezdová kola, kabeláž, nově ho natřeš a opět to prohlásíš za modernizaci (=něco na úrovni T-72B3 atp., což modernizace je?)? Asi úplně ne.
Vzhledem k ekonomické "progresivitě" současného ruského státu je těch důvodů celkem dost. Ale na druhou stranu, jak jsem psal, pro represivní režimy jsou ozbrojené a bezpečnostní složky vždy priorita, takže na tanky, jaderné rakety, obušky a vodní děla bude, i kdyby na chleba nebylo. Leč i za takového scénáře LL tak jako tak ostrouhají.Julesak píše:Nie je dôvod prečo by nemalo.
Bavíme se o racionálním/technickém aspektu, ne politice. Kdybych to bral politicky/bezpečnostně z hlediska Evropy, tak bych patrně vrněl blahem, kdyby nejen oprášili Kuznětsova, ale i zahájili vážné projekční a stavební práce na nových LL, ev. vrtulníkových nosičích. Ale tady se bavíme prostě o racinalitě provozu/ponechání, ne kdo koho má či nemá rád. Jaký by pak mělo smysl nabádat Rusy k něčemu pro ně užitečnému, když to není v mém zájmu?Julesak píše:No vidíš, win-win.
Tak čo si zo toho taký nabručaný?
