Houfnice EVA M2 (BIA)
Re: Houfnice BIA
@ simader
Neodpovedal sí na moju otázku. Ale ak by bola kapacita výroby 155 mm hlavní v ZTS hoci aj 1/4 oproti Rheinmetallu, prečo kvôli tomu musí ísť BIA do múzea?
Neodpovedal sí na moju otázku. Ale ak by bola kapacita výroby 155 mm hlavní v ZTS hoci aj 1/4 oproti Rheinmetallu, prečo kvôli tomu musí ísť BIA do múzea?
- Juraj Tichý
- Kapitán
- Příspěvky: 6187
- Registrován: 28/8/2018, 18:27
Re: Houfnice BIA
Lebo v tejto chvíli je ZTS už určená na vyrobu hlavní pre CSG a pre ostatných je to zakázané.
Re: Houfnice BIA
Všimli ste si, že BIA na kabíne nesie logo Konštrukty? Nie, že by to niečo znamenalo, samozrejme..
https://www.mosr.sk/53282-sk/konstrukta ... fnicu-bia/
https://www.mosr.sk/53282-sk/konstrukta ... fnicu-bia/
- Juraj Tichý
- Kapitán
- Příspěvky: 6187
- Registrován: 28/8/2018, 18:27
Re: Houfnice BIA
Do pol roka tam je nova kabina od Matadoru a potom sa uvidí.Hall píše: ↑13/9/2023, 17:19 Všimli ste si, že BIA na kabíne nesie logo Konštrukty? Nie, že by to niečo znamenalo, samozrejme..
https://www.mosr.sk/53282-sk/konstrukta ... fnicu-bia/
Matador vyrába automatické roboticke linky pre automotive, vyrábajú ich v Dubnici nad Vahom.
Uvidíme s kym co upecu. Ich rollup vedľa Konstruktackeho vedľa BIA nebol náhodou.
Skelet mohol trafit, rozvoj Aktisu sa uplne ponúka. S investovaním do automatizácie výroby dosiahnu aj potrebnu kapacitu a automotive je na Slovensku tak rozšírený, ze zabezpečia aj producentov súčasti. Od pneumatik po prevodovky.
Re: Houfnice BIA
Juraj Tichý:
Pokud nabízí tu houfnici BIA do Brazílie, tak v případě úspěchu bude mít tatrovácký podvozek i s pohonem a pancéřovou kabinu od místní společnosti Avibras. Mají to tak u každé techniky tohoto typu. Spolupráce mezi Tatrou a brazilským Avibrasem sahají až do roku 2008. Následujícího roku automobilka dodala do Brazílie prototyp podvozku 6×6 a následně druhý prototyp 4×4. Oba podvozky byly vybaveny tatrováckým vzduchem chlazeným motorem a převodovkou. Tedy pokud chcete někde dodávat vlastní kabiny nebo podvozky, tak do Brazílie to nebude.
https://www.armadninoviny.cz/uspechy-vo ... zilii.html
Pokud nabízí tu houfnici BIA do Brazílie, tak v případě úspěchu bude mít tatrovácký podvozek i s pohonem a pancéřovou kabinu od místní společnosti Avibras. Mají to tak u každé techniky tohoto typu. Spolupráce mezi Tatrou a brazilským Avibrasem sahají až do roku 2008. Následujícího roku automobilka dodala do Brazílie prototyp podvozku 6×6 a následně druhý prototyp 4×4. Oba podvozky byly vybaveny tatrováckým vzduchem chlazeným motorem a převodovkou. Tedy pokud chcete někde dodávat vlastní kabiny nebo podvozky, tak do Brazílie to nebude.
https://www.armadninoviny.cz/uspechy-vo ... zilii.html

"Vojáci neměli rádi Rakouska ani války, ale dřeli do úpadu těla" - Karel Poláček
- Juraj Tichý
- Kapitán
- Příspěvky: 6187
- Registrován: 28/8/2018, 18:27
Re: Houfnice BIA
Rase: myslíš, že to riešim kvoli 24 hufniciam?

BIA nebola vyvinutá pre Braziliu. Tam Konstrukta ponuka podľa vlastných slov Zuzanu a Evu. Brazília ma záujem o 36 kusov a nie spomínaných 24.
Konštrukta hovori o prejavenom zaujme v roku 2021.
Ak by som si mal tipnúť, zákazníkom bude Fínsko. V tom čase sa riešil nakup Patrii. Tlak na co najnižšiu hmotnosť dáva tušiť, ze ide o merny tlak na pôdu, ked vo Finsku práve nemrzne...
BIA nebola vyvinutá pre Braziliu. Tam Konstrukta ponuka podľa vlastných slov Zuzanu a Evu. Brazília ma záujem o 36 kusov a nie spomínaných 24.
Konštrukta hovori o prejavenom zaujme v roku 2021.
Ak by som si mal tipnúť, zákazníkom bude Fínsko. V tom čase sa riešil nakup Patrii. Tlak na co najnižšiu hmotnosť dáva tušiť, ze ide o merny tlak na pôdu, ked vo Finsku práve nemrzne...
Re: Houfnice BIA
Je logické, že to bude chtít Finsko na Sisu. I když s Tatrami mají své zkušenosti, takže kdo ví ..



- Juraj Tichý
- Kapitán
- Příspěvky: 6187
- Registrován: 28/8/2018, 18:27
Re: Houfnice BIA
Tatra môže simulovať podvozok Sisu (rozmery, nosnosť, priechodnosť) pre vojskove skúšky.
Ked prejde, bude sa riešiť integrácia na vhodný podvozok. Osadenie na veniec nie je jadrová fyzika.
A ešte by to mohlo byt Lotyšsko, ked tak nad tým rozmýšľam.
Ked prejde, bude sa riešiť integrácia na vhodný podvozok. Osadenie na veniec nie je jadrová fyzika.
A ešte by to mohlo byt Lotyšsko, ked tak nad tým rozmýšľam.
Re: Houfnice BIA
Neraz sa spomínal záujem Malajzie.
- Juraj Tichý
- Kapitán
- Příspěvky: 6187
- Registrován: 28/8/2018, 18:27
Re: Houfnice BIA
Ti ale chceli 16-19 kusov.
Re: Houfnice BIA
Tatra nemůže simulovat Sisu, protože Sisu je jiný podvozek, a proto se chová jinak.
Malajsie ? Ta bude chtít buď Man nebo Tatru. Na oba podvozky jsou zvyklí.
Malajsie ? Ta bude chtít buď Man nebo Tatru. Na oba podvozky jsou zvyklí.



Re: Houfnice BIA
protože ty hlavne jsou naobjednany pro vyrobu a opravy.Pokud nekdo nevytahne penize a nenakoupi technologiii ta BIA nebude mit z ceho strílet.
Re: Houfnice BIA
Za mne je těch 20 granátů zklamání, myslel jsem, že oproti Evě 8x8 AČR se to drobet posune. Ale budiž.


"Voni fotr, řekněte jim tam, že se jim na jejich párky vyserem!"
Re: Houfnice BIA
Rase píše: ↑13/9/2023, 18:17 Juraj Tichý:
Pokud nabízí tu houfnici BIA do Brazílie, tak v případě úspěchu bude mít tatrovácký podvozek i s pohonem a pancéřovou kabinu od místní společnosti Avibras. Mají to tak u každé techniky tohoto typu. Spolupráce mezi Tatrou a brazilským Avibrasem sahají až do roku 2008. Následujícího roku automobilka dodala do Brazílie prototyp podvozku 6×6 a následně druhý prototyp 4×4. Oba podvozky byly vybaveny tatrováckým vzduchem chlazeným motorem a převodovkou. Tedy pokud chcete někde dodávat vlastní kabiny nebo podvozky, tak do Brazílie to nebude.
https://www.armadninoviny.cz/uspechy-vo ... zilii.html
astros_ii_2.jpg
tatra_avibras.jpg
Tatra uz tam ma montazní zavod takze uz montuje a prodává
https://www.tatra.com.br/defesa
Naposledy upravil(a) simader dne 13/9/2023, 21:31, celkem upraveno 1 x.
- Juraj Tichý
- Kapitán
- Příspěvky: 6187
- Registrován: 28/8/2018, 18:27
Re: Houfnice BIA
Re: Houfnice BIA
Lynx; Mea Culpa díky
https://www.valka.cz/SVK-EVA-8x8-155mm- ... ce-t213411
https://www.valka.cz/SVK-EVA-8x8-155mm- ... ce-t213411


"Voni fotr, řekněte jim tam, že se jim na jejich párky vyserem!"
Re: Houfnice BIA
Matador nema technologii pro tuto vyrobu.A navic ani nema strojni park pro tuto vyrobu.Oni maji horizontky a karusely ale nic produktivniho.Na takovou vyrobu potrebujete portalove frezky.To co na portalu udelate za 12 hodin budete na horizontce delat 36 hodin .Juraj Tichý píše: ↑13/9/2023, 17:36Do pol roka tam je nova kabina od Matadoru a potom sa uvidí.Hall píše: ↑13/9/2023, 17:19 Všimli ste si, že BIA na kabíne nesie logo Konštrukty? Nie, že by to niečo znamenalo, samozrejme..
https://www.mosr.sk/53282-sk/konstrukta ... fnicu-bia/
Matador vyrába automatické roboticke linky pre automotive, vyrábajú ich v Dubnici nad Vahom.
Uvidíme s kym co upecu. Ich rollup vedľa Konstruktackeho vedľa BIA nebol náhodou.
Skelet mohol trafit, rozvoj Aktisu sa uplne ponúka. S investovaním do automatizácie výroby dosiahnu aj potrebnu kapacitu a automotive je na Slovensku tak rozšírený, ze zabezpečia aj producentov súčasti. Od pneumatik po prevodovky.
Re: Houfnice BIA
Tak ale hádam automobilové kabíny sa nefrezuju, vsakze, ako to nemá byť ultra drahé..
Btw Matador je celkom veľký závod..
Btw Matador je celkom veľký závod..