Houfnice BIA
Re: Houfnice BIA
@ simader
Neodpovedal sí na moju otázku. Ale ak by bola kapacita výroby 155 mm hlavní v ZTS hoci aj 1/4 oproti Rheinmetallu, prečo kvôli tomu musí ísť BIA do múzea?
Neodpovedal sí na moju otázku. Ale ak by bola kapacita výroby 155 mm hlavní v ZTS hoci aj 1/4 oproti Rheinmetallu, prečo kvôli tomu musí ísť BIA do múzea?
- Juraj Tichý
- Kapitán
- Příspěvky: 5160
- Registrován: 28/8/2018, 18:27
Re: Houfnice BIA
Lebo v tejto chvíli je ZTS už určená na vyrobu hlavní pre CSG a pre ostatných je to zakázané.
Re: Houfnice BIA
Všimli ste si, že BIA na kabíne nesie logo Konštrukty? Nie, že by to niečo znamenalo, samozrejme..
https://www.mosr.sk/53282-sk/konstrukta ... fnicu-bia/
https://www.mosr.sk/53282-sk/konstrukta ... fnicu-bia/
- Juraj Tichý
- Kapitán
- Příspěvky: 5160
- Registrován: 28/8/2018, 18:27
Re: Houfnice BIA
Do pol roka tam je nova kabina od Matadoru a potom sa uvidí.Hall píše: ↑13/9/2023, 17:19 Všimli ste si, že BIA na kabíne nesie logo Konštrukty? Nie, že by to niečo znamenalo, samozrejme..
https://www.mosr.sk/53282-sk/konstrukta ... fnicu-bia/
Matador vyrába automatické roboticke linky pre automotive, vyrábajú ich v Dubnici nad Vahom.
Uvidíme s kym co upecu. Ich rollup vedľa Konstruktackeho vedľa BIA nebol náhodou.
Skelet mohol trafit, rozvoj Aktisu sa uplne ponúka. S investovaním do automatizácie výroby dosiahnu aj potrebnu kapacitu a automotive je na Slovensku tak rozšírený, ze zabezpečia aj producentov súčasti. Od pneumatik po prevodovky.
Re: Houfnice BIA
Juraj Tichý:
Pokud nabízí tu houfnici BIA do Brazílie, tak v případě úspěchu bude mít tatrovácký podvozek i s pohonem a pancéřovou kabinu od místní společnosti Avibras. Mají to tak u každé techniky tohoto typu. Spolupráce mezi Tatrou a brazilským Avibrasem sahají až do roku 2008. Následujícího roku automobilka dodala do Brazílie prototyp podvozku 6×6 a následně druhý prototyp 4×4. Oba podvozky byly vybaveny tatrováckým vzduchem chlazeným motorem a převodovkou. Tedy pokud chcete někde dodávat vlastní kabiny nebo podvozky, tak do Brazílie to nebude.
https://www.armadninoviny.cz/uspechy-vo ... zilii.html
Pokud nabízí tu houfnici BIA do Brazílie, tak v případě úspěchu bude mít tatrovácký podvozek i s pohonem a pancéřovou kabinu od místní společnosti Avibras. Mají to tak u každé techniky tohoto typu. Spolupráce mezi Tatrou a brazilským Avibrasem sahají až do roku 2008. Následujícího roku automobilka dodala do Brazílie prototyp podvozku 6×6 a následně druhý prototyp 4×4. Oba podvozky byly vybaveny tatrováckým vzduchem chlazeným motorem a převodovkou. Tedy pokud chcete někde dodávat vlastní kabiny nebo podvozky, tak do Brazílie to nebude.
https://www.armadninoviny.cz/uspechy-vo ... zilii.html
![Obrázek](http://www.palba.cz/stuha/clanek_03.gif)
"Účelem života není být šťastný. Účelem života je být užitečný, čestný a soucitný"
- Juraj Tichý
- Kapitán
- Příspěvky: 5160
- Registrován: 28/8/2018, 18:27
Re: Houfnice BIA
Rase: myslíš, že to riešim kvoli 24 hufniciam?
![😉](//twemoji.maxcdn.com/2/svg/1f609.svg)
BIA nebola vyvinutá pre Braziliu. Tam Konstrukta ponuka podľa vlastných slov Zuzanu a Evu. Brazília ma záujem o 36 kusov a nie spomínaných 24.
Konštrukta hovori o prejavenom zaujme v roku 2021.
Ak by som si mal tipnúť, zákazníkom bude Fínsko. V tom čase sa riešil nakup Patrii. Tlak na co najnižšiu hmotnosť dáva tušiť, ze ide o merny tlak na pôdu, ked vo Finsku práve nemrzne...
BIA nebola vyvinutá pre Braziliu. Tam Konstrukta ponuka podľa vlastných slov Zuzanu a Evu. Brazília ma záujem o 36 kusov a nie spomínaných 24.
Konštrukta hovori o prejavenom zaujme v roku 2021.
Ak by som si mal tipnúť, zákazníkom bude Fínsko. V tom čase sa riešil nakup Patrii. Tlak na co najnižšiu hmotnosť dáva tušiť, ze ide o merny tlak na pôdu, ked vo Finsku práve nemrzne...
Re: Houfnice BIA
Je logické, že to bude chtít Finsko na Sisu. I když s Tatrami mají své zkušenosti, takže kdo ví ..
![Obrázek](http://www.palba.cz/stuha/zasluhy_bronz.gif)
![Obrázek](http://www.palba.cz/album/albums/userpics/10002/topic_03.gif)
![Obrázek](http://www.palba.cz/stuha/sfin1200.gif)
- Juraj Tichý
- Kapitán
- Příspěvky: 5160
- Registrován: 28/8/2018, 18:27
Re: Houfnice BIA
Tatra môže simulovať podvozok Sisu (rozmery, nosnosť, priechodnosť) pre vojskove skúšky.
Ked prejde, bude sa riešiť integrácia na vhodný podvozok. Osadenie na veniec nie je jadrová fyzika.
A ešte by to mohlo byt Lotyšsko, ked tak nad tým rozmýšľam.
Ked prejde, bude sa riešiť integrácia na vhodný podvozok. Osadenie na veniec nie je jadrová fyzika.
A ešte by to mohlo byt Lotyšsko, ked tak nad tým rozmýšľam.
Re: Houfnice BIA
Neraz sa spomínal záujem Malajzie.
- Juraj Tichý
- Kapitán
- Příspěvky: 5160
- Registrován: 28/8/2018, 18:27
Re: Houfnice BIA
Ti ale chceli 16-19 kusov.
Re: Houfnice BIA
Tatra nemůže simulovat Sisu, protože Sisu je jiný podvozek, a proto se chová jinak.
Malajsie ? Ta bude chtít buď Man nebo Tatru. Na oba podvozky jsou zvyklí.
Malajsie ? Ta bude chtít buď Man nebo Tatru. Na oba podvozky jsou zvyklí.
![Obrázek](http://www.palba.cz/stuha/zasluhy_bronz.gif)
![Obrázek](http://www.palba.cz/album/albums/userpics/10002/topic_03.gif)
![Obrázek](http://www.palba.cz/stuha/sfin1200.gif)
Re: Houfnice BIA
protože ty hlavne jsou naobjednany pro vyrobu a opravy.Pokud nekdo nevytahne penize a nenakoupi technologiii ta BIA nebude mit z ceho strílet.
Re: Houfnice BIA
Za mne je těch 20 granátů zklamání, myslel jsem, že oproti Evě 8x8 AČR se to drobet posune. Ale budiž.
![Obrázek](http://www.palba.cz/stuha/clanek_03.gif)
![Obrázek](http://www.palba.cz/stuha/sfin1000.gif)
"Voni fotr, řekněte jim tam, že se jim na jejich párky vyserem!"
Re: Houfnice BIA
Rase píše: ↑13/9/2023, 18:17 Juraj Tichý:
Pokud nabízí tu houfnici BIA do Brazílie, tak v případě úspěchu bude mít tatrovácký podvozek i s pohonem a pancéřovou kabinu od místní společnosti Avibras. Mají to tak u každé techniky tohoto typu. Spolupráce mezi Tatrou a brazilským Avibrasem sahají až do roku 2008. Následujícího roku automobilka dodala do Brazílie prototyp podvozku 6×6 a následně druhý prototyp 4×4. Oba podvozky byly vybaveny tatrováckým vzduchem chlazeným motorem a převodovkou. Tedy pokud chcete někde dodávat vlastní kabiny nebo podvozky, tak do Brazílie to nebude.
https://www.armadninoviny.cz/uspechy-vo ... zilii.html
astros_ii_2.jpg
tatra_avibras.jpg
Tatra uz tam ma montazní zavod takze uz montuje a prodává
https://www.tatra.com.br/defesa
Naposledy upravil(a) simader dne 13/9/2023, 21:31, celkem upraveno 1 x.
- Juraj Tichý
- Kapitán
- Příspěvky: 5160
- Registrován: 28/8/2018, 18:27
Re: Houfnice BIA
Re: Houfnice BIA
Lynx; Mea Culpa díky
https://www.valka.cz/SVK-EVA-8x8-155mm- ... ce-t213411
https://www.valka.cz/SVK-EVA-8x8-155mm- ... ce-t213411
![Obrázek](http://www.palba.cz/stuha/clanek_03.gif)
![Obrázek](http://www.palba.cz/stuha/sfin1000.gif)
"Voni fotr, řekněte jim tam, že se jim na jejich párky vyserem!"
Re: Houfnice BIA
Matador nema technologii pro tuto vyrobu.A navic ani nema strojni park pro tuto vyrobu.Oni maji horizontky a karusely ale nic produktivniho.Na takovou vyrobu potrebujete portalove frezky.To co na portalu udelate za 12 hodin budete na horizontce delat 36 hodin .Juraj Tichý píše: ↑13/9/2023, 17:36Do pol roka tam je nova kabina od Matadoru a potom sa uvidí.Hall píše: ↑13/9/2023, 17:19 Všimli ste si, že BIA na kabíne nesie logo Konštrukty? Nie, že by to niečo znamenalo, samozrejme..
https://www.mosr.sk/53282-sk/konstrukta ... fnicu-bia/
Matador vyrába automatické roboticke linky pre automotive, vyrábajú ich v Dubnici nad Vahom.
Uvidíme s kym co upecu. Ich rollup vedľa Konstruktackeho vedľa BIA nebol náhodou.
Skelet mohol trafit, rozvoj Aktisu sa uplne ponúka. S investovaním do automatizácie výroby dosiahnu aj potrebnu kapacitu a automotive je na Slovensku tak rozšírený, ze zabezpečia aj producentov súčasti. Od pneumatik po prevodovky.
Re: Houfnice BIA
Tak ale hádam automobilové kabíny sa nefrezuju, vsakze, ako to nemá byť ultra drahé..
Btw Matador je celkom veľký závod..
Btw Matador je celkom veľký závod..