Čínský stíhací letoun 6. generace
Re: Čínský stíhací letoun 6. generace
To jsou ,,fukoty,,
To prvni bude bombarder. Kridlo bude generovat obrovsky vztlak. A jeho upevneni do trupu po velke delce sugeruje i velkou nosnost.
Ty dalsi snimky letounu s plochym trupem,tam pujde o rychlost.
Smerovky maji na koncich kridel.
Ale soustredi se na ploche trysky . Tedy na eliminaci tepelne navadenych strel.
Ty jsou na stealth letouny stale ucinne .Neviditelnost radarova je tedy doplnena a zvetsena rozptylem tepla spalin. Se
To prvni bude bombarder. Kridlo bude generovat obrovsky vztlak. A jeho upevneni do trupu po velke delce sugeruje i velkou nosnost.
Ty dalsi snimky letounu s plochym trupem,tam pujde o rychlost.
Smerovky maji na koncich kridel.
Ale soustredi se na ploche trysky . Tedy na eliminaci tepelne navadenych strel.
Ty jsou na stealth letouny stale ucinne .Neviditelnost radarova je tedy doplnena a zvetsena rozptylem tepla spalin. Se
Re: Čínský stíhací letoun 6. generace
Nevím zda jde o fotografie nebo jen nějaké vizualizace, ale je to zajímavé.
https://twitter.com/Maks_NAFO_FELLA/sta ... 0701894658
https://twitter.com/Maks_NAFO_FELLA/sta ... 0701894658

"Vojáci neměli rádi Rakouska ani války, ale dřeli do úpadu těla" - Karel Poláček
- Vlastimil Čech
- podporučík
- Příspěvky: 603
- Registrován: 3/12/2012, 16:49
- Bydliště: vesnice nedaleko F.-M.
Re: Čínský stíhací letoun 6. generace
Ten letoun je prostě nádherný!
Vy jste, pane Rase, úžasný člověk. Pro Palbu požehnání! Děkuju.
Vy jste, pane Rase, úžasný člověk. Pro Palbu požehnání! Děkuju.
Re: Čínský stíhací letoun 6. generace
Děkuju .)) Vrtá mi hlavou ten prostřední motor. Netušíte někdo, jaký by to mohlo mít reálný smysl? Dřív se psalo, že klasické nasávací otvory jsou málo stealth a tak mají proudové drony nasávací otvor právě nahoře. Tak si říkám, zda by tento letoun "v tajném módu" neletěl právě jen na ten prostřední motor.

"Vojáci neměli rádi Rakouska ani války, ale dřeli do úpadu těla" - Karel Poláček
Re: Čínský stíhací letoun 6. generace
Vstupy vzduchu dole mu ale zustanou. Ty jsou zdrojem odrazu.
Ten utajovany rezim muze byt let bez pridavneho spalovani. ?
Pak ano. Dva motory bez pridavneho spalovani let plne nalozeneho letounu zvladnout nemusi ,tri uz mohou.
Ale i tak jsem celkem skepticky o realne existenci teto konfigurace.
.
Ten utajovany rezim muze byt let bez pridavneho spalovani. ?
Pak ano. Dva motory bez pridavneho spalovani let plne nalozeneho letounu zvladnout nemusi ,tri uz mohou.
Ale i tak jsem celkem skepticky o realne existenci teto konfigurace.
.
- Vlastimil Čech
- podporučík
- Příspěvky: 603
- Registrován: 3/12/2012, 16:49
- Bydliště: vesnice nedaleko F.-M.
Re: Čínský stíhací letoun 6. generace
hmm... a nemůžou ty ssací dolní otvory pro cestovní let prostě zavřít?
Re: Čínský stíhací letoun 6. generace
...v klidu, je to proste jen vizualizace nadsencu... Fikce...
Re: Čínský stíhací letoun 6. generace
U letounu Jak-40 zlé jazyky u ČSA tvrdily, že výkon třetího motoru slouží k překonání odporu třetího motoru. Každopádně se prý spotřeba při letu z Prahy do Bratislavy rovnala spotřebě Il-18. Zdroj: http://www.fotodoprava.com/lety1.htm
Slyší-li nechápaví, podobají se hluchým.
Hérakleitos z Efesu, zvaný Skoteinos (Temný – asi 544-484 př.n.l.),
Hérakleitos z Efesu, zvaný Skoteinos (Temný – asi 544-484 př.n.l.),
Re: Čínský stíhací letoun 6. generace
Jak-40 bych nebral moc v potaz. Tři motorové prouďáky sloužily dlouho a úspěšně.



Re: Čínský stíhací letoun 6. generace
Skoro jsem měl tu čest v B-727 z Mnichova do Frankfurtu. Nejdřív zastavili pojíždění, protože omdlela 140 kg Američanka, vrátili to k prstu, pak začala smrdět klimatizace spáleninou, takže nás vyhnali a čekali jsme na náhradní éro - B-737. Ale zajímavá je kapitola B-727 z Angoly během tamní války, kdy dělali kontraktoři letecký most mezi vládními enklávami. Četl jsem o tom zajímavý pojednání. Prý vyzkoušené, že by to jiný letoun nedal. Ale DC-10 se moc nepředvedl, L-1011 byl lepší kafe.
Sorry za OT
Slyší-li nechápaví, podobají se hluchým.
Hérakleitos z Efesu, zvaný Skoteinos (Temný – asi 544-484 př.n.l.),
Hérakleitos z Efesu, zvaný Skoteinos (Temný – asi 544-484 př.n.l.),
Re: Čínský stíhací letoun 6. generace
Dc10 a MD11 se vyrobil dvojnásobek toho co L1011. Tolik k tomu neprředvedení.



Re: Čínský stíhací letoun 6. generace

"Vojáci neměli rádi Rakouska ani války, ale dřeli do úpadu těla" - Karel Poláček
Re: Čínský stíhací letoun 6. generace

"Vojáci neměli rádi Rakouska ani války, ale dřeli do úpadu těla" - Karel Poláček
Re: Čínský stíhací letoun 6. generace
Koukam,ze obdobi,, inspirace ,,jeste nezkoncilo. Nasavani je z Sachmatu . Vrchni nasavani muze chladit spaliny .
Nicmene uz jsem pochopil proc se specha s Boeingem F47.
Tady by bylo USA dohnano a predstizeno.
Ale stale ve me hloda pochybnost ,,zda si to nekdo nevytiskl dle svych predatav.
Takovy Evropsky pohled na vec ,ze na vsechno je cas a 4.generace staci.
Nicmene uz jsem pochopil proc se specha s Boeingem F47.
Tady by bylo USA dohnano a predstizeno.
Ale stale ve me hloda pochybnost ,,zda si to nekdo nevytiskl dle svych predatav.
Takovy Evropsky pohled na vec ,ze na vsechno je cas a 4.generace staci.
Re: Čínský stíhací letoun 6. generace
Jo? Nebo z Crusaderu 3?
Cerkev je blízko, ale je ledovice. Krčma je daleko, ale půjdem opatrně.
Re: Čínský stíhací letoun 6. generace
Berme to hlavně jen jako jakýsi modýlek, ono i těch letových prototypů může být víc a bude ještě nějaký čas trvat, než se vybere konečný design.
Naposledy upravil(a) Rase dne 13/4/2025, 18:14, celkem upraveno 1 x.

"Vojáci neměli rádi Rakouska ani války, ale dřeli do úpadu těla" - Karel Poláček