AČR kampak kráčíš?
Moderátor: jarl
Pravidla fóra
Pokud příspěvek v Aktualitách neodpovídá charakteru a úrovni "veřejné" Palby, moderátoři mají právo jej okamžitě, bez upozornění přesunout do skryté Hospody, která byla za tímto účelem zřízena.
Pokud nemáte přístup do Hospody a chtěli byste jej, musíte být na Palbě registrováni nejméně půl roku a poté můžete napsat SZ adminům "skelet" nebo "jarl".
Ve vlákně o Ukrajině v sekci "Aktuality" platí pravidla, která budete dodržovat. Postih za nedodržování bude následující:
- smazání příspěvku
- BAN uživatele (minimálně 24hodin, maximálně na vždy)
- uzamčení vlákna
Všechny tyto postihy budou uplatňovány bez jakéhokoliv varování a vysvětlování, na základě úsudku přítomného moderátora.
Pravidla jsou následující:
- příspěvek bude věcný v českém nebo slovenském jazyce (případně s českým nebo slovenským překladem), žádné "emotivní" výlevy nebudou trpěny
- diskuze ve vlákně "Válka na Ukrajině" není povolena, k tomu je určeno patřičné vlákno v Hospodě (o vstup můžete zažádat u administrátora)
Pokud příspěvek v Aktualitách neodpovídá charakteru a úrovni "veřejné" Palby, moderátoři mají právo jej okamžitě, bez upozornění přesunout do skryté Hospody, která byla za tímto účelem zřízena.
Pokud nemáte přístup do Hospody a chtěli byste jej, musíte být na Palbě registrováni nejméně půl roku a poté můžete napsat SZ adminům "skelet" nebo "jarl".
Ve vlákně o Ukrajině v sekci "Aktuality" platí pravidla, která budete dodržovat. Postih za nedodržování bude následující:
- smazání příspěvku
- BAN uživatele (minimálně 24hodin, maximálně na vždy)
- uzamčení vlákna
Všechny tyto postihy budou uplatňovány bez jakéhokoliv varování a vysvětlování, na základě úsudku přítomného moderátora.
Pravidla jsou následující:
- příspěvek bude věcný v českém nebo slovenském jazyce (případně s českým nebo slovenským překladem), žádné "emotivní" výlevy nebudou trpěny
- diskuze ve vlákně "Válka na Ukrajině" není povolena, k tomu je určeno patřičné vlákno v Hospodě (o vstup můžete zažádat u administrátora)
Re: AČR kampak kráčíš?
Rozhovor s ministryní obrany.
Jak se Česko postaví k Trumpovým požadavkům na obranu
Jak se Česko postaví k Trumpovým požadavkům na obranu
Re: AČR kampak kráčíš?
Excalibur Army dodá pro armádu dvě dekontaminační vozidla.
Re: AČR kampak kráčíš?
Len nebodaj aby na dvore autoparku bolo 10cm blata a je konecna..
Re: AČR kampak kráčíš?
Ved to ako niekde na Kobylisich ci Letnanech ;)
Re: AČR kampak kráčíš?
Mohli to dat aspon na podvozok Tatra - takto trpi logistika, zasobivanie nahr dielmi
Re: AČR kampak kráčíš?
To dost stěží. Navíc tedy Liebherry jsou jeřáby běžně používané na stavbách, takž to že by neprojel po lehčím terénu je blbost.
Naposledy upravil(a) Scotty87 dne 28/1/2025, 12:49, celkem upraveno 1 x.
Re: AČR kampak kráčíš?
A mohli ste rozvijat spolupracu s vyrobcom. Ci tu uz mantra na priemyselnu spolupracu neplati, lebk to nestriela?
-
- podporučík
- Příspěvky: 660
- Registrován: 10/9/2010, 23:43
Re: AČR kampak kráčíš?
To není úplně pravda, Liebherr nabízí jako nástavbu na nákladní automobil dokonce jeřáb o nosnosti 60 tun. Problémem je, že je zkonstruována na silniční podvozek bez předku, se kterým se jen tak tak vejde do 4 metrů, a má vlastní hmotnost přes 26 tun. Pokud by do toho Liebherr nesáhl, jako že nesáhl kvůli pár kouskům, tak bychom se na 8x8 Force obutou na 16 R20 pohybovali kolem 4,3 metrů výšky a 40 tun hmotnosti.
Re: AČR kampak kráčíš?
40t - na to by bola vhodnejsia 10x10. Ale to uz by bol potom riadny zeriav.
Re: AČR kampak kráčíš?
Slušný rozhovor hlavně ta část o tom jak Řehka běhá všude možně a neustále si stěžuje, pokud je to opravdový generál se strategickým myšlením tak minimálně letos by se měl ze strany AČR snažit nahodit pozitivní nótu a poděkovat tím této vládě, že jako jediná nezůstala jen u keců a peníze opravdu začala posílat.... Ona mu to jinak Dostálová po volbách vysvětlí co je priorita jejich nové vlády.Scotty87 píše: ↑28/1/2025, 10:40 Rozhovor s ministryní obrany.
Jak se Česko postaví k Trumpovým požadavkům na obranu
Re: AČR kampak kráčíš?
https://acr.mo.gov.cz/informacni-servis ... un-256206/
Dovoluji si poznacit že je to krok spatnim smerem.Tyhle jeraby nejsou schopny ujet mimo asfalt.Jak se staví D3 tak musí tyhle jeraby tahat Tatra Phoenix 8x8 aspon s 8 t nakladu nebo 2x815 a to po ceste kterou normalně projede obycejny osobak.A Taky nechapu proc nedaly podminku podvozku když se to normalně dela
viz
https://www.ckd-jeraby.cz/vojenska-technika
a vydíval jsem na stavbach D3 novou Tatru 8x8 s napisem AD 40 s napisem Doprastav co delala kolem Roudneho
takže se normalně vyrabí a prodáva
Dovoluji si poznacit že je to krok spatnim smerem.Tyhle jeraby nejsou schopny ujet mimo asfalt.Jak se staví D3 tak musí tyhle jeraby tahat Tatra Phoenix 8x8 aspon s 8 t nakladu nebo 2x815 a to po ceste kterou normalně projede obycejny osobak.A Taky nechapu proc nedaly podminku podvozku když se to normalně dela
viz
https://www.ckd-jeraby.cz/vojenska-technika
a vydíval jsem na stavbach D3 novou Tatru 8x8 s napisem AD 40 s napisem Doprastav co delala kolem Roudneho
takže se normalně vyrabí a prodáva
Re: AČR kampak kráčíš?
No minimálně v oficiální nabídce ČKD AD40 není. O nové vyrobeném jezevčíku taky nebylo moc slyšet.
Liebherr se chlubí, že s tím jeřábem je možno jezdit i mimo zpevněné cesty.
Ostatně od řady LTM je odvozena i čisté vojenská verze G-LTM 1090-4.2
Liebherr se chlubí, že s tím jeřábem je možno jezdit i mimo zpevněné cesty.
Ostatně od řady LTM je odvozena i čisté vojenská verze G-LTM 1090-4.2



-
- podporučík
- Příspěvky: 660
- Registrován: 10/9/2010, 23:43
Re: AČR kampak kráčíš?
AD 40 byla vyrobena v jediném exempláři a docela by mě zajímalo, jak ji drží při životě. Nepřekvapilo by mě, kdyby na ni pasovaly díly z 40 Gottwalda.
Řada jeřábů Liebherr LTF vznikla především pro zákazníky, kteří mají s jeřáby velký nájezd, kdy je spotřeba silničního náklaďáku bez předku někde jinde než u tohoto plněpohonného speciálu (a vzhledem k tomu, že často jezdím kolem servisního střediska Hanyše, tak asi i spolehlivost). slabší LTF 1045 se bez protizávaží dokonce vejde do 32 tun, takže ji lze bez omezení provozovat jako běžný osmikolový nákladní automobil. Silnější LTF 1060 je pak primárně pro trhy, které dovolují podvozkům na vzduchovém odpružení vyšší nápravové tlaky, než je tomu u nás.
Řada jeřábů Liebherr LTF vznikla především pro zákazníky, kteří mají s jeřáby velký nájezd, kdy je spotřeba silničního náklaďáku bez předku někde jinde než u tohoto plněpohonného speciálu (a vzhledem k tomu, že často jezdím kolem servisního střediska Hanyše, tak asi i spolehlivost). slabší LTF 1045 se bez protizávaží dokonce vejde do 32 tun, takže ji lze bez omezení provozovat jako běžný osmikolový nákladní automobil. Silnější LTF 1060 je pak primárně pro trhy, které dovolují podvozkům na vzduchovém odpružení vyšší nápravové tlaky, než je tomu u nás.
Re: AČR kampak kráčíš?
Ono s těma terénníma chopnostma je to dost často o rukách a nohách toho co za tím sedí... Ovšem tohle je pořizované jako jeřáb pro logistické a ženijní útvary a ne vyprošťovací terénní speciál.