L-410 Turbolet
Re: L-410 Turbolet
Bombardier Global je top lietadlo a cena 25mil USD je velmi slusna oproti tomu, co dokaze.
- Juraj Tichý
- Kapitán
- Příspěvky: 6187
- Registrován: 28/8/2018, 18:27
Re: L-410 Turbolet
Na čo su im dva?
Re: L-410 Turbolet
Do konce roku zamíří do Kazachstánu 4 nové L 410NG a o dalších se jedná.
https://zdopravy.cz/do-kazachstanu-zami ... .sznhp.box
https://zdopravy.cz/do-kazachstanu-zami ... .sznhp.box
Re: L-410 Turbolet
AI připravuje verzi L 410NG s kanadskými motory PT 6A-42 jako reakci na poptávku některých potenciálních zákazníků, kteří právě tuto široce rozšířenou jednotku poptávají.
Re: L-410 Turbolet
Spíš by mě zajímala možnost integrace motoru Catalyst. Přeci je to by měla být dnes vlajková loď české motorařiny a osazení na české letadlo by dávalo smysl.
Re: L-410 Turbolet
PT 6 je asi nejrozšířenější motor této kategorie na světě, servis má v každé větší díře. To se o fungl novém Catalystu říct nedá, AI se musí chovat tržně. Pokud klient něco chce, tak to prostě dostane. Až bude poptávka po L 410 s Catalystem, tak třeba vznikne.
Re: L-410 Turbolet
Spíš by měli utlumit použití starších motorů GE řady H a přejít na Catalyst. Tím by mohla vzniknout L-410neo.
Re: L-410 Turbolet
Co NG tak zásadního chybí? Respektive jaký by měl být důvod pro úplně novou konstrukci?
Re: L-410 Turbolet
L410 chybi vyuziti jako cargo plane jelikoz nema rampu ani velke dvere
Re: L-410 Turbolet
Velké dveře mohla mít už stará 410. Rampa je pro letadlo téhle velikosti a užití zbytečnost.
Re: L-410 Turbolet
A kolik se ročně prodá PZL 28 a kolik L 410? To je totiž to jediné co se počítá.
Re: L-410 Turbolet
Ak chcete vyrábať 410 forever, kľudne. Ja som myslel, že máte vyššie ambície a nie stále obmieňať vyše 50-ročnú konštrukciu. Príde mi to ako reminiscencia s Mi-8.
"Alea iacta est"
- Juraj Tichý
- Kapitán
- Příspěvky: 6187
- Registrován: 28/8/2018, 18:27
Re: L-410 Turbolet
Keď im to nevadí pri Albatrosovi?
Do Afriky a chudobnej časti Ázie stále dobré.
Do Afriky a chudobnej časti Ázie stále dobré.
Re: L-410 Turbolet
A pro Slovensko.


"Voni fotr, řekněte jim tam, že se jim na jejich párky vyserem!"
Re: L-410 Turbolet
Konstrukci C-130 je víc jak 70 let. Stále se vyrábí. Boeingu 737 je 58 let. Stále se vyrábí. Konstrukce DHC-6 Twin Otter je stará 60 let a to přímý konkurent L-410. Dornier 228 je starý 44 let a je to opět přímý konkurent L-410.
Takže ano. Konstrukce L-410 k tomu k čemu slouží naprosto postačuje. Jako řekněme bush plane pro komerční provoz.
Takže ano. Konstrukce L-410 k tomu k čemu slouží naprosto postačuje. Jako řekněme bush plane pro komerční provoz.
Re: L-410 Turbolet
Mi-8 v prevedeni so silnejsimi motormi mi aj dnes pride ako super konstrukcia. V podstate v tej triede dnes nema konkurenciu. Bud su lahsie alebo ovela tazsie