Re: Houfnice BIA
Napsal: 13/9/2023, 21:31
Ešte tu bol záujem Vietnamu...no uvidíme, nechajme sa prekvapiť.
Matador ale taky nema tepelne opracovani a PANCEROVÉ kabiny se musi stabilizovat a opracovat montazní body aby se to dalo smontovat.Dalsí vec svarovane komponenty pro montaz a nastavbu se taky musí stabilizovat a opracovat.Nebo jak si myslite že se to vyrabí???? Tohle jsou vyrobní postupy ktere pokud osidite tak to dopadne jako ,,slavne PH2000" u kterych se po 1500 vystrelech rozsypalo automaticke nabijení a pres ten pancerovy plech v podlaze nebylo mozne ani ručně nabijet
Tatrovácké kabiny pro UDSky taky nesou logo UDS. Znamená to něco? Pouze to že si to s Tatrou vyjednali.Hall píše: ↑13/9/2023, 17:19 Všimli ste si, že BIA na kabíne nesie logo Konštrukty? Nie, že by to niečo znamenalo, samozrejme..
https://www.mosr.sk/53282-sk/konstrukta ... fnicu-bia/
Smiem sa spýtať koľko máš rokov a ci si bol niekedy na Slovensku. Alebo si myslíš, že tu žijeme na stromoch? Toto ozaj nie je taká hi-tech výroba, aby ju SK firmy nezvládli, keď zvládli pred 40r BVP, T72... druhá vec je, v akých sériách by takú výrobu zvládli, ale tu sa bavíme o desiatkach kusov za x rokov..simader píše: ↑13/9/2023, 21:37Matador ale taky nema tepelne opracovani a PANCEROVÉ kabiny se musi stabilizovat a opracovat montazní body aby se to dalo smontovat.Dalsí vec svarovane komponenty pro montaz a nastavbu se taky musí stabilizovat a opracovat.Nebo jak si myslite že se to vyrabí???? Tohle jsou vyrobní postupy ktere pokud osidite tak to dopadne jako ,,slavne PH2000" u kterych se po 1500 vystrelech rozsypalo automaticke nabijení a pres ten pancerovy plech v podlaze nebylo mozne ani ručně nabijet
Věže pro Zuzanu 2 se vozí jinam ale nemuzu vic komentovat jen všeobecně.Jinak kazdy Svarovany kus jde na umele starnuti a na stabilizaci.Pote se obrabí s tim že pancerove plechy ??Armox 500T "se musi obrabet nastroji ktere potrebuji chlazeni .Napriklad 10 der se zavity do nejake veže zvladne i horizontka ale mnoho veci na horizontce z duvodu geometrickych nezvladnete.Juraj Tichý píše: ↑13/9/2023, 21:38 Ked zvladaju veže pre Zuzanu, tak zvládnu aj kabíny. Nemyslíš?
Kriste je to nakladiak, ne Apollo.
Vyrabi se DITA,ZUZANA 2 a na ne potrebujete nahradni hlavne .A Zatim v EU jen kecaji ze daji penize na vyrobu a technologie ale zatim nikdo nedal 1,2 miliardy na kovarnu,valcovnu ,stabilizaci ,soustruhy a protahovackyJuraj Tichý píše: ↑13/9/2023, 21:24Ako?![]()
Ale obycejnych kabim potrebujete lisovaci nastroje a odpovidajici lisy ,bodovnu, lakovnu atd aby jste vas kabina nestala 10 x vic nez konkurence.Pokud potrebujete 10 kabin do roka tak se vyplati to delat na CNC ohranovaku a palit to vodouScotty87 píše: ↑13/9/2023, 21:53 Chce se dívat na reálné stroje. Ne na prototyp nebo vizualizace.
https://www.uosksok.sk/img/images/2020-28-10.jpg
Ovšem třeba UDS začne taky v Matadoru co nevidět vyrábět kabiny. Co já vím?
On je problem v tom že tomu vubec nerozumite .Snazil jsem se vam vysvetlit že pokud neco chcete vyrobit tak musite mit penize,technologie a lidi.Pokud nemate technologie z toho duvodu že nemate penize tak muzete byt odkazani tak na pana boha! jestli vam nejake penize posle aby jste to mohly nakoupit.Napriklad vy ani nevite ze ZVS holding vlastni z 50 procenty Ministerstvo narodni obrany Slovenska a dalsich 50 procent vlastni CSG !!! a jsou tam i Konstrukta a ZTS.A verte tomu že se firmy mezi sebou dohodnou a stejne i ministerstva obrany ČR a SRJuraj Tichý píše: ↑13/9/2023, 22:02 Všetky fotky su reálne. UDSku ti polozia na podvozok podľa vlastného výberu.
Skelet: 5kusov oproti zvyšku. Nerobme z výnimky pravidlo.
Chlapci voľajako to nedávate.
Simader: určite. A BIA sa nebude vyrábať, lebo už nie su hlavne.![]()
Jednoducho sme odkázaní na českí priemysel.
Slovensko na Ditu určite náhradné hlavne nepotrebuje![]()
![]()
Ten projekt čochvíľa skončí a ďalej pokračovať nebude. O to sa Konštrukta určite postará.
Keď už útočiš, tak si to najprv over, čo píšeš, lebo potom píšeš nezmysli.simader píše: ↑13/9/2023, 22:30On je problem v tom že tomu vubec nerozumite .Snazil jsem se vam vysvetlit že pokud neco chcete vyrobit tak musite mit penize,technologie a lidi.Pokud nemate technologie z toho duvodu že nemate penize tak muzete byt odkazani tak na pana boha! jestli vam nejake penize posle aby jste to mohly nakoupit.Napriklad vy ani nevite ze ZVS holding vlastni z 50 procenty Ministerstvo narodni obrany Slovenska a dalsich 50 procent vlastni CSG !!! a jsou tam i Konstrukta a ZTS.A verte tomu že se firmy mezi sebou dohodnou a stejne i ministerstva obrany ČR a SRJuraj Tichý píše: ↑13/9/2023, 22:02 Všetky fotky su reálne. UDSku ti polozia na podvozok podľa vlastného výberu.
Skelet: 5kusov oproti zvyšku. Nerobme z výnimky pravidlo.
Chlapci voľajako to nedávate.
Simader: určite. A BIA sa nebude vyrábať, lebo už nie su hlavne.![]()
Jednoducho sme odkázaní na českí priemysel.
Slovensko na Ditu určite náhradné hlavne nepotrebuje![]()
![]()
Ten projekt čochvíľa skončí a ďalej pokračovať nebude. O to sa Konštrukta určite postará.
https://www.zvsholding.sk/nase-spolocno ... lding-a-s/
https://www.dmdgroup.sk/o-nas/
PROSÍM NEŽ NECO NAPISETE TAK TO PROMYSLETE
DEKUJI
Plně pancéřové kabiny neumí moc firem ono neni tak jednoduche.Tatra se je naucila tim že prevzala technologii od Panduru 2skelet píše: ↑13/9/2023, 22:07 Nedáváš to ty. Pouze jsme tě upozornili, že Nexter, CSM, Daf si na Tatra dávají svá loga. Takže to, že si tam dá Konstrukta dá své logo nikoho netrápí.
Na český průmysl odkázáni nejste. Pancéřované kabiny umí kde kdo. Nějaké snahy byly i u Tatrapanu CC. Avibras Vám je taky může dodat. Jordanci taky.
O to co skončí nerozhodne Konstrukta, ale soud. A nejspíš to bude končit arbitráži proti ZTS co by podvodníkovi, krytým slovenským ministerstvem.
Oni se domluvi.Tam je toho vic a valka na Ukrajine ukazuje co funguje a co ne a ze se budem muset cesi a slovaci domlouvat a nedelat si na just